PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
We hebben niet allemaal een Ajax-mentaliteit.quote:
Ajax gaat gewoon weer kampioen worden anders.quote:Op donderdag 21 maart 2013 09:43 schreef DuTank het volgende:
[..]
We hebben niet allemaal een Ajax-mentaliteit.
helemaal niet meedoen is nog leuker ja.quote:Op donderdag 21 maart 2013 09:43 schreef DuTank het volgende:
[..]
We hebben niet allemaal een Ajax-mentaliteit.
Staan in het vorige topic.quote:Op donderdag 21 maart 2013 09:47 schreef ThadCastle het volgende:
Kan iemand die teams van aldo eens puushen ben nu wel benieuwd
Het verwees naar afslachtingen in de CL en dat mensen daarom gaan lachen. Dan reageren al die Ajacieden met: jaa waar is jullie club dan!?!?!quote:Op donderdag 21 maart 2013 09:44 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Ajax gaat gewoon weer kampioen worden anders.
Net als de afgelopen 2 seizoenen trouwens dus slaat nergens op deze opmerking
Een team heeft Robben, Ribery, SIF Alaba, IF Hummels en nog een flink aantal bazen.quote:Op donderdag 21 maart 2013 09:47 schreef ThadCastle het volgende:
Kan iemand die teams van aldo eens puushen ben nu wel benieuwd
Aah oke dus Delph als spits is dus het enige ludiekequote:Op donderdag 21 maart 2013 09:51 schreef DuTank het volgende:
[..]
Een team heeft Robben, Ribery, SIF Alaba, IF Hummels en nog een flink aantal bazen.
http://Puush.mequote:Op donderdag 21 maart 2013 09:55 schreef Aldo-MC het volgende:
Hoe maak je snel een screenshot van je team dan?
Gewoon met printscreen of hebben jullie daar een tooltje voor.
Afslachting viel ook wel weer mee.quote:Op donderdag 21 maart 2013 09:50 schreef DuTank het volgende:
[..]
Het verwees naar afslachtingen in de CL en dat mensen daarom gaan lachen. Dan reageren al die Ajacieden met: jaa waar is jullie club dan!?!?!
Snappie?
Overigens ben ik niet een van die kanslozen die kei hard gaat lopen lachen als Ajax in de CL/EL verliest hoor.
Ik gun het PSV meer, liever nog Feyenoord aangezien ik daar voor ben. ajax gun ik niks.quote:Op donderdag 21 maart 2013 09:50 schreef DuTank het volgende:
[..]
Het verwees naar afslachtingen in de CL en dat mensen daarom gaan lachen. Dan reageren al die Ajacieden met: jaa waar is jullie club dan!?!?!
Snappie?
Overigens ben ik niet een van die kanslozen die kei hard gaat lopen lachen als Ajax in de CL/EL verliest hoor.
Ik zie dat nog wel gebeuren dat Ajax, PSV en Feyenoord er naast grijpen en Vitesse lachend er voorbij gaat.quote:
Ik vind 4-0 in eigen huis best wel een afslachting. Zeker een Real dat op 60% speelt. Maar je weet, punten pakken voor coefficientenlijst enzooo..quote:Op donderdag 21 maart 2013 09:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Afslachting viel ook wel weer mee.
Ik gun Feyenoord het meer dan mijn eigen club. De fratsen die PSV-spelers de laatste tijd uithalen vind ik echt belachelijkquote:Op donderdag 21 maart 2013 09:58 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Ik gun het PSV meer, liever nog Feyenoord aangezien ik daar voor ben. ajax gun ik niks.
Zijn ook trieste figuren die het PSV niet gunnen maar ajax meer
Thuis gewonnen van City en uit gelijk gespeeld in een poule waarin ik niet had gedacht dat we überhaupt punten zouden pakken dus vond het wel meevallen allemaal.quote:Op donderdag 21 maart 2013 10:15 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik vind 4-0 in eigen huis best wel een afslachting. Zeker een Real dat op 60% speelt. Maar je weet, punten pakken voor coefficientenlijst enzooo..
Je moest eens weten hoeveel CL-wedstrijden van Ajax ik heb gekeken op het Leidseplein
Oh zeker, ik had het dit jaar erger verwacht dan dat is gebeurd. Maar dan nog zijn er mensen die over 1 wedstrijd tegen Real dan kei hard de Ajacieden gaat uitlachen.quote:Op donderdag 21 maart 2013 10:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Thuis gewonnen van City en uit gelijk gespeeld in een poule waarin ik niet had gedacht dat we überhaupt punten zouden pakken dus vond het wel meevallen allemaal.
Ik kan me die wedstrijd niet meer herinnerenquote:Op donderdag 21 maart 2013 10:21 schreef Aldo-MC het volgende:
Die nederlaag in de EL vond ik triester dan de CL.
Clubs waar tegen ze speelden hadden allemaal begrotingen van minstens 3x zo hoog. Dus winnen en gelijk tegen City is gewoon knap.
Alsnog verliezen bij Steaua na 2-0 winst thuis is dan wel weer lachwekkend
Moggequote:Op donderdag 21 maart 2013 10:22 schreef FCsuarez het volgende:
wat een gezelligheid hier in de vroege morgen
Op zich had tjelsie het ook lastig daar in Boekarest maar het was wel vrij onnodig zeg maarquote:Op donderdag 21 maart 2013 10:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik kan me die wedstrijd niet meer herinneren
Jep. PSV en Ajax staan nu gelijk dacht ik.quote:Op donderdag 21 maart 2013 10:38 schreef Afhaalchinees het volgende:
Had mooier gekund, maar alsnog hebben we dit seizoen de meeste coefficienten binnen gehaald![]()
Wat dat betreft was het echt een dramajaar voor Nederland.
quote:Op donderdag 21 maart 2013 11:05 schreef Aldo-MC het volgende:
33:55, als er eentje plotseling stopt met lopen.
Dat dacht ik dus ook. Ben nog een steeds een kratje bier verschuldigdquote:Op donderdag 21 maart 2013 10:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Thuis gewonnen van City en uit gelijk gespeeld in een poule waarin ik niet had gedacht dat we überhaupt punten zouden pakken dus vond het wel meevallen allemaal.
kloptquote:Op donderdag 21 maart 2013 10:42 schreef DuTank het volgende:
[..]
Jep. PSV en Ajax staan nu gelijk dacht ik.
Bijna alleen maar 433 in divisie 1quote:Op donderdag 21 maart 2013 10:42 schreef Johnbon het volgende:
Laatste tijd speel ik steeds vaker tegen een 4 4 2 opstelling. Jullie ook?
Dat is het moment om ze aan te vallen denk ik dan altijdquote:Op donderdag 21 maart 2013 11:05 schreef Aldo-MC het volgende:
33:55, als er eentje plotseling stopt met lopen.
Als je zo'n land als echte bedreiging ziet dan moet je op zo'n moment aanvallen. Bommetje erop enquote:Op donderdag 21 maart 2013 11:21 schreef DuTank het volgende:
[..]
Dat is het moment om ze aan te vallen denk ik dan altijd
Dan vertrekt er ergens anders vandaan een paar onderzeeërs en is gaat je eigen beschaving ook meteen 4 eeuwen terug in de tijd.quote:Op donderdag 21 maart 2013 11:23 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Als je zo'n land als echte bedreiging ziet dan moet je op zo'n moment aanvallen. Bommetje erop en
whatevah, I'll do what I wantquote:Op donderdag 21 maart 2013 11:26 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Dan vertrekt er ergens anders vandaan een paar onderzeeërs en is gaat je eigen beschaving ook meteen 4 eeuwen terug in de tijd.
Hij is ook kkgoed.quote:Op donderdag 21 maart 2013 12:00 schreef Tobi-wan het volgende:
Waarom is Cavani eigenlijk zo weinig waard? Z'n stats zien er wel goed uit.
Eindelijk de goede console weer een keer aanquote:
Thanksquote:Op donderdag 21 maart 2013 12:09 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Eindelijk de goede console weer een keer aanhave fun
quote:Op donderdag 21 maart 2013 12:11 schreef Rijst het volgende:
[..]
ThanksWou Yakuza 1 en 2 ook nog halen maar die zijn nog niet uit.
http://www.amazon.co.uk/r(...)703&store=videogamesquote:Op donderdag 21 maart 2013 12:11 schreef Rijst het volgende:
[..]
ThanksWou Yakuza 1 en 2 ook nog halen maar die zijn nog niet uit.
Van jou?quote:Op donderdag 21 maart 2013 12:17 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
http://www.amazon.co.uk/r(...)703&store=videogames
Deze man, geen leven maar wel een goede review
Diego Alves.quote:Op donderdag 21 maart 2013 12:34 schreef Sander99 het volgende:
Hebben jullie voor onderstaande squad nog verbeteringen?
(en niet zeggen de IF kaarten kopen, want daar heb ik de munten niet voor)
http://www.ea.com/intl/fo(...)ff#iwpUVCQPnJhFN:ps3
Ronaldinhoquote:Op donderdag 21 maart 2013 12:34 schreef Sander99 het volgende:
Hebben jullie voor onderstaande squad nog verbeteringen?
(en niet zeggen de IF kaarten kopen, want daar heb ik de munten niet voor)
http://www.ea.com/intl/fo(...)ff#iwpUVCQPnJhFN:ps3
Vandaag 33 gewordenquote:
was m'n broertjequote:
Die is betaalbaar, is die een beetje wendbaar nog?quote:
Op de CAM is pace niet zo vreselijk belangrijk. Maar is het niet zonde om met Neymar met 5 chemistry te spelen? En zoals Rijst zegt, misschien Diego Alves voor betere individuele chemistryquote:Op donderdag 21 maart 2013 12:41 schreef Sander99 het volgende:
[..]
Die is betaalbaar, is die een beetje wendbaar nog?
Is niet echt snel dacht ik. Speelt ie wel lekker?
Je kan beter werk maken van Surinaamse dames Toef, keus genoeg bij jou in de buurt.quote:Op donderdag 21 maart 2013 12:41 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind de Thaise en Russische vrouwen adds leuker
Krijgt hij er gelijk wat mini Toefjes bij die coins kunnen binnenharkenquote:Op donderdag 21 maart 2013 12:43 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Je kan beter werk maken van Surinaamse dames Toef, keus genoeg bij jou in de buurt.
Die zijn wel gezellig en kunnen lekker kokenquote:Op donderdag 21 maart 2013 12:43 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Je kan beter werk maken van Surinaamse dames Toef, keus genoeg bij jou in de buurt.
zoals toefjes zegt. pace niet zo belangrijk. heb ook potjes met VdV gehad die heerlijk liepen. als ze maar een beetje het spelletje kunnen verdelen.quote:Op donderdag 21 maart 2013 12:43 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Op de CAM is pace niet zo vreselijk belangrijk. Maar is het niet zonde om met Neymar met 5 chemistry te spelen? En zoals Rijst zegt, misschien Diego Alves voor betere individuele chemistry
Pique!!!!!!!!quote:Op donderdag 21 maart 2013 12:45 schreef Maver24 het volgende:
Deze maken of de 352 variant van deze ?
[ afbeelding ]
Denk namelijk dat er teveel ruimte achter de verdediging gaat liggen ipv bij 352
quote:Op donderdag 21 maart 2013 12:44 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Krijgt hij er gelijk wat mini Toefjes bij die coins kunnen binnenharken
Absoluutquote:Op donderdag 21 maart 2013 12:45 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Die zijn wel gezellig en kunnen lekker koken
quote:Op donderdag 21 maart 2013 12:48 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Absoluut
Maar een zwarte kut moet je wel liggen.
Pique is baas, in me 352 komt niemand er langsquote:
Wat moet ik dan met die Neymar doen?quote:Op donderdag 21 maart 2013 12:43 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Op de CAM is pace niet zo vreselijk belangrijk. Maar is het niet zonde om met Neymar met 5 chemistry te spelen? En zoals Rijst zegt, misschien Diego Alves voor betere individuele chemistry
Wedde van wel?quote:Op donderdag 21 maart 2013 12:49 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Pique is baas, in me 352 komt niemand er langs, echt heel goed
maar ik kan hem ook zo maken zodat Pique aan de binnenkant staat
[ afbeelding ]
met die P's sletjes van jou kom je natuurlijk overal langsquote:
Me Likey!quote:Op donderdag 21 maart 2013 12:55 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
met die P's sletjes van jou kom je natuurlijk overal langs
Tja, dan zul je je systeem om moeten gooien, en naar een systeem toe moeten met een LW of LM. Als 4-3-1-2 gewoon goed bevalt, dan kun je het ook zo houden, aangezien je nooit degradeert zal dat wel het geval zijn.quote:Op donderdag 21 maart 2013 12:53 schreef Sander99 het volgende:
[..]
Wat moet ik dan met die Neymar doen?
En Alves zie ik voor 200K of meer staan..dat wordt hem niet.
Diego Alves de keeperquote:Op donderdag 21 maart 2013 12:53 schreef Sander99 het volgende:
[..]
Wat moet ik dan met die Neymar doen?
En Alves zie ik voor 200K of meer staan..dat wordt hem niet.
Futheadquote:Op donderdag 21 maart 2013 12:49 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Pique is baas, in me 352 komt niemand er langs, echt heel goed
maar ik kan hem ook zo maken zodat Pique aan de binnenkant staat
[ afbeelding ]
Ja deze opstelling bevalt me wel.quote:Op donderdag 21 maart 2013 12:56 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Tja, dan zul je je systeem om moeten gooien, en naar een systeem toe moeten met een LW of LM. Als 4-3-1-2 gewoon goed bevalt, dan kun je het ook zo houden, aangezien je nooit degradeert zal dat wel het geval zijn.
Na de verhuizing ga ik ook weer een team maken, en moeten we het maar eens tegen elkaar opnemen
Ik moet ook altijd lachen als ik met mijn BPL pace team speel, en zie dat mijn tegenstander met Puyol en Pique speeltquote:Op donderdag 21 maart 2013 12:55 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
met die P's sletjes van jou kom je natuurlijk overal langs
Dat komt omdat we autisten zijn die alles op 9 chem willen hebben.quote:Op donderdag 21 maart 2013 12:59 schreef Sander99 het volgende:
[..]
Ja deze opstelling bevalt me wel.
Beetje de cheap-ass versie van 4-1-2-1-2.
Ja degradeer niet nee haha.
Maar ik zie iedereen het steeds over alles op 9chem proberen te krijgen enzo
Ik kijk alleen of ik 100 heb lol.
Mss ronaldinho maar eens uitproberen dan. en wil ook liever nog Lloris als keeper
Haha ok.quote:Op donderdag 21 maart 2013 13:01 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat komt omdat we autisten zijn die alles op 9 chem willen hebben.
quote:Op donderdag 21 maart 2013 13:07 schreef quer het volgende:
Ik ben er trouwens ook achter gekomen dat me gym docent ultimate team speelt
Vraag eens of hij coins wilt kopen.quote:Op donderdag 21 maart 2013 13:07 schreef quer het volgende:
quote:Op donderdag 21 maart 2013 13:07 schreef quer het volgende:
ben niet op school meer maar tis een ideequote:Op donderdag 21 maart 2013 13:08 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Vraag eens of hij coins wilt kopen.
Ondanks al die ballonnen lijkt me dit niet erg prettig voor het zaakje.quote:Op donderdag 21 maart 2013 13:13 schreef quer het volgende:
[ afbeelding ]
Altijd Brazilië dit soort programma's
Is een idee.quote:Op donderdag 21 maart 2013 13:09 schreef el-blanchito het volgende:
Sander99, probeer anders eens 3412. Kan je alsnog met je centrale middenvelders, Neymar op 9 chemistry en paceboys voorin spelen.
ik kan er nu nog steeds niet tegenquote:Op donderdag 21 maart 2013 13:17 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit stiekem kijken als je 7 bent en je ouders er niet zijn is pas eng.
Of die film met die clown
It bedoel je? door die film en door het dappere broodroostertje ben ik nog steeds bang voor clownsquote:Op donderdag 21 maart 2013 13:17 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit stiekem kijken als je 7 bent en je ouders er niet zijn is pas eng.
Of die film met die clown
Schijtfilms idd.quote:
Met 3 verdedigers heb je niet echt opkomende backsquote:Op donderdag 21 maart 2013 13:18 schreef Sander99 het volgende:
[..]
Is een idee.
Ben wel altijd bang dat ik dan verdedigend spelers te kort kom.
Ik kan zelf op zich wel goed verdedigen en snap wel hoe het moet, maar die backs van mij zijn af ent oe gewoon spits omdat ze zo erg opkomen aan de zijkant.
quote:Op donderdag 21 maart 2013 13:19 schreef Revontulet het volgende:
[..]
It bedoel je? door die film en door het dappere broodroostertje ben ik nog steeds bang voor clowns
Dat is It inderdaad, die verandert in het meest angstaanjagende wat iemand zich kan voorstellenquote:Op donderdag 21 maart 2013 13:20 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]Geloof het wel.
Met bloed dat in fonteintjes zit en die clown die opeens een jongen ontvoerd.
Bleek later ook een spin te zijn geloof ik echt een heeeeeel vage film
quote:Op donderdag 21 maart 2013 13:22 schreef quer het volgende:
Als iemand hier 200k aanbiedt voor 15 euro ps3 dan ben ik bereikbaar
aangezien ik weet dat niet zoveel mensen het voor die prijs verkopen hoef je geente plaatsen
VBL SC, vond hem wel intrigerend genoeg om eff te delenquote:Op donderdag 21 maart 2013 13:21 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Dat is It inderdaad, die verandert in het meest angstaanjagende wat iemand zich kan voorstellenMaar waar is die GIF van jou vandaan dan?
Ik weet dat het komt. Die schrikmomenten en toch schrik ik me elke keer de pleurisquote:Op donderdag 21 maart 2013 13:20 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Schijtfilms idd.
Net als Jaws kijken en daarna op vakantie moeten naar Spanje. Of je mee wilt snorkelen, fuck nee wat denk je zelf??
Kan het wel proberen ja!quote:Op donderdag 21 maart 2013 13:20 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Met 3 verdedigers heb je niet echt opkomende backs
Bij die opstelling die jij speelt is er veel ruimte om te komen, dus dan zullen de backs idd veel opkomen.
200 binquote:Op donderdag 21 maart 2013 13:23 schreef Sander99 het volgende:
[..]
Kan het wel proberen ja!
Dat wordt een hoop opstellings kaartjes kopen
Precies, komt ook door het geluid er bij. Zo irritant.quote:Op donderdag 21 maart 2013 13:23 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik weet dat het komt. Die schrikmomenten en toch schrik ik me elke keer de pleuris
Lentequote:De gevoelstemperatuur zakt zaterdag in de vroege ochtend naar -10 graden en bereikt in Noordoost-Groningen zelfs lokaal -14 graden.
quote:Op donderdag 21 maart 2013 13:22 schreef quer het volgende:
Als iemand hier 200k aanbiedt voor 15 euro ps3 dan ben ik bereikbaar
aangezien ik weet dat niet zoveel mensen het voor die prijs verkopen hoef je geente plaatsen
Ik vind het zelf erg chill spelen. Vooral Ronaldinho op CFquote:Op donderdag 21 maart 2013 13:23 schreef Sander99 het volgende:
[..]
Kan het wel proberen ja!
Dat wordt een hoop opstellings kaartjes kopen
Daar klik ik gelukkig niet opquote:Op donderdag 21 maart 2013 13:25 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Precies, komt ook door het geluid er bij. Zo irritant.
Net als die linkjes op FOK! waar je op klikt en er opeens een clown in je beeld staat te gillen
ik kliktequote:Op donderdag 21 maart 2013 13:26 schreef quer het volgende:
Handig lijstje van spelers
http://goo.gl/gvxUn
jammer man.quote:Op donderdag 21 maart 2013 13:27 schreef DuTank het volgende:
[..]
ik kliktemaar er kwamen geen vieze oude pijpende mannen
quote:Op donderdag 21 maart 2013 13:26 schreef quer het volgende:
Handig lijstje van spelers
http://goo.gl/gvxUn
Rechterstick naar rechts houden.quote:Op donderdag 21 maart 2013 13:28 schreef HugoohAFCA het volgende:
Weet iemand hoe je die celebration van Suarez doet? Dat die zo met zijn handen doet alsof het geweren zijn en dan schiet?
Hoe teleurgesteld ben je?quote:Op donderdag 21 maart 2013 13:27 schreef DuTank het volgende:
[..]
ik kliktemaar er kwamen geen vieze oude pijpende mannen
Niet. Anders zet ik er toch geen "quote:
quote:Op donderdag 21 maart 2013 13:29 schreef DuTank het volgende:
[..]
Niet. Anders zet ik er toch geen "" achter
if marchetti > buffonquote:Op donderdag 21 maart 2013 13:30 schreef Tobi-wan het volgende:
Is Buffon de moeite waard? Doe toch niets met mijn coins, kan ik net zo goed Buffon halen en Marchetti naar mijn 2e team sturen.
Word je dan (weer) vernederd met een voorbind dildo?quote:
Jij bent wel ÉCHT gigantisch lui he... Door je moeder op de scooter gebracht worden naar school enzo. Niet willen trainen.... pffffquote:
Beter ga je trainen wordt je misschien nog een jupiler league voetballer. Leren kan je ook nietquote:
WORDT IE ACHTEROP DE SCOOTER WEGGEBRACHT?quote:Op donderdag 21 maart 2013 13:35 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Jij bent wel ÉCHT gigantisch lui he... Door je moeder op de scooter gebracht worden naar school enzo. Niet willen trainen.... pffff
quote:Op donderdag 21 maart 2013 13:36 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
WORDT IE ACHTEROP DE SCOOTER WEGGEBRACHT?![]()
![]()
![]()
Bij je moeder achter op de scooter naar school. Is dat niet onwijs gay? Misschien zijn de tijden veranderd, vroeger was het in ieder geval 'not done'.quote:Op donderdag 21 maart 2013 13:35 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Jij bent wel ÉCHT gigantisch lui he... Door je moeder op de scooter gebracht worden naar school enzo. Niet willen trainen.... pffff
Tis nog steeds "not done" alleen zijn er wel meer dingen die "not done" gaande bij Djeetjequote:Op donderdag 21 maart 2013 13:37 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Bij je moeder achter op de scooter naar school. Is dat niet onwijs gay? Misschien zijn de tijden veranderd, vroeger was het in ieder geval 'not done'.
Hahaha ja bij ons was je dan echt de lul geweestquote:Op donderdag 21 maart 2013 13:37 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Bij je moeder achter op de scooter naar school. Is dat niet onwijs gay? Misschien zijn de tijden veranderd, vroeger was het in ieder geval 'not done'.
Masterquote:Op donderdag 21 maart 2013 13:37 schreef DarkSonic2 het volgende:
Precies om 13:37 ben ik klaar met mijn opdracht voor school
nerdquote:Op donderdag 21 maart 2013 13:37 schreef DarkSonic2 het volgende:
Precies om 13:37 ben ik klaar met mijn opdracht voor school
Nee gij, het Feyenoord meer gunnen dan PSVquote:
Ik heb een foto van zn vriendin gezien. Als die foto echt is is hij beter bezig dan .... 70% hier. Inclusief ondergetekendequote:Op donderdag 21 maart 2013 13:38 schreef quer het volgende:
[..]
Tis nog steeds "not done" alleen zijn er wel meer dingen die "not done" gaande bij Djeetje
Ja jonge, onze mannen willen er niet eens voor gaan. Rot dan lekker op ofzoquote:Op donderdag 21 maart 2013 13:39 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nee gij, het Feyenoord meer gunnen dan PSV!
Dm die foto, als het mag van Djeetje natuurlijkquote:Op donderdag 21 maart 2013 13:40 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb een foto van zn vriendin gezien. Als die foto echt is is hij beter bezig dan .... 70% hier. Inclusief ondergetekende
quote:Op donderdag 21 maart 2013 13:40 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ja jonge, onze mannen willen er niet eens voor gaan. Rot dan lekker op ofzo
Je ziet dat die Feyenoord-spelers er vol voor willen gaan. Bij PSV loopt de helft de lamballen
^ What he said.quote:Op donderdag 21 maart 2013 13:40 schreef quer het volgende:
[..]
Dm die foto, als het mag van Djeetje natuurlijk
Ik gun het Feyenoord ook meer dan PSV terwijl ik Ajax-supporter benquote:Op donderdag 21 maart 2013 13:40 schreef DuTank het volgende:
[..]
Je ziet dat die Feyenoord-spelers er vol voor willen gaan. Bij PSV loopt de helft de lamballen
Meisje van 15 toch, niet zo gek dan, 90 procent hier mag dat nietquote:Op donderdag 21 maart 2013 13:40 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb een foto van zn vriendin gezien. Als die foto echt is is hij beter bezig dan .... 70% hier. Inclusief ondergetekende
Ik ben uiterst discreet. De facebook pagina van zijn zus hou ik ook privequote:Op donderdag 21 maart 2013 13:40 schreef quer het volgende:
[..]
Dm die foto, als het mag van Djeetje natuurlijk
Op de scooterquote:Op donderdag 21 maart 2013 13:35 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Oh ja, daarom delen ze ellebogen uit, slaan ze ramen in, schelden ze mensen uit voor homo en gaan ze op de vuist in de catacomben. Als je even nadenkt, dan weet je dat het niet slim is om dat te doen als je kampioen wilt worden.quote:Op donderdag 21 maart 2013 13:40 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]Ze willen er juist teveel voor gaan.
Dankje voor de DMquote:Op donderdag 21 maart 2013 13:41 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik ben uiterst discreet. De facebook pagina van zijn zus hou ik ook prive
Die staat gewoon ergens in een topic hoorquote:Op donderdag 21 maart 2013 13:41 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik ben uiterst discreet. De facebook pagina van zijn zus hou ik ook prive
haha, je snapt wat ik bedoelquote:Op donderdag 21 maart 2013 13:41 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Meisje van 15 toch, niet zo gek dan, 90 procent hier mag dat niet
Volgens mij gunt 99% van Nederland het Feyenoord meer dan PSV.quote:Op donderdag 21 maart 2013 13:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik gun het Feyenoord ook meer dan PSV terwijl ik Ajax-supporter ben
Ja daarom ja. Dat het niet slim is klopt, maar ze voelen de druk en doen domme dingen. Maar ze gaan er wel voor.quote:Op donderdag 21 maart 2013 13:41 schreef DuTank het volgende:
[..]
Oh ja, daarom delen ze ellebogen uit, slaan ze ramen in, schelden ze mensen uit voor homo en gaan ze op de vuist in de catacomben. Als je even nadenkt, dan weet je dat het niet slim is om dat te doen als je kampioen wilt worden.
Dat was wel te zien in de eerste helft tegen Heerenveenquote:Op donderdag 21 maart 2013 13:42 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja daarom ja. Dat het niet slim is klopt, maar ze voelen de druk en doen domme dingen. Maar ze gaan er wel voor.
Ik gun het PSV meer. Omdat ik het zonde vind van de Coolsingel. Gaat toch elke keer weer fout.quote:Op donderdag 21 maart 2013 13:41 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Volgens mij gunt 99% van Nederland het Feyenoord meer dan PSV.
Het kan toch slecht gaan? Dat heeft toch niets met instelling te maken. Je klinkt als een successupporter.quote:Op donderdag 21 maart 2013 13:43 schreef DuTank het volgende:
[..]
Dat was wel te zien in de eerste helft tegen Heerenveen. Kom op, PSV moet met deze selectie in elk stadion minstens 70% balbezit hebben en op de helft van de tegenstander spelen. Niet andersom..
Jij bent ook duidelijk een 1% persoon. Daar ben ik ook erg blij mee moet ik zeggen.quote:Op donderdag 21 maart 2013 13:45 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik gun het PSV meer. Omdat ik het zonde vind van de Coolsingel. Gaat toch elke keer weer fout.
Dat is wel een bedrag wat ze kunnen weigerenquote:Op donderdag 21 maart 2013 13:46 schreef Timmy_Turner het volgende:
Clasie naar Fiorentina btw, 5.5 miljoen is er geboden, lijkt me een bedrag dat Feyenoord niet kan weigeren.
Ik wil wel, heb wel nog maar 1 team en dat is goldquote:
Ze moeten eerst nog gaan praten met elkaar, dus dat tie gaat in nog lang niet zo. Ik denk dat ze zeker wel kunnen weigerenquote:Op donderdag 21 maart 2013 13:46 schreef Timmy_Turner het volgende:
Clasie naar Fiorentina btw, 5.5 miljoen is er geboden, lijkt me een bedrag dat Feyenoord niet kan weigeren.
Ik ga het gewoon proberen vanavond!quote:Op donderdag 21 maart 2013 13:26 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Ik vind het zelf erg chill spelen. Vooral Ronaldinho op CF
Nja, wat mij dwars zit is het gedrag van sommige spelers. Het kan zijn zoals ik het zeg, dat ze er maling aan hebben om kampioen te worden, maar het kan ook hoe jij het zegt, dat ze te graag willen en gewoon slechte verliezers zijn. Daar komt nog eens het eindeloze gefaal van Marcelo en Derijck bij. Ik speel 5e klasse en weet nog wel dat ik niet 3 meter van mijn tegenstander moet gaan staan in de 16. Zeker niet in de laatste minuut bij een 1-2 voorsprong.quote:Op donderdag 21 maart 2013 13:45 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Het kan toch slecht gaan? Dat heeft toch niets met instelling te maken. Je klinkt als een successupporter.
quote:Op donderdag 21 maart 2013 13:47 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Dat is wel een bedrag wat ze kunnen weigerenEen speler op die positie met potentie kunnen ze over een paar jaar voor meer verkopen.
Feyenoord heeft 2 verkopen nodig deze zomer om gezond te worden, dan is 6 miljoen niet te weigeren.quote:Op donderdag 21 maart 2013 13:49 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ze moeten eerst nog gaan praten met elkaar, dus dat tie gaat in nog lang niet zo. Ik denk dat ze zeker wel kunnen weigeren
Waarom niet?quote:Op donderdag 21 maart 2013 13:46 schreef Timmy_Turner het volgende:
Met het laatste ben ik het natuurlijk eens. Daarom ben ik al blij dat Bouma er weer is.quote:Op donderdag 21 maart 2013 13:50 schreef DuTank het volgende:
[..]
Nja, wat mij dwars zit is het gedrag van sommige spelers. Het kan zijn zoals ik het zeg, dat ze er maling aan hebben om kampioen te worden, maar het kan ook hoe jij het zegt, dat ze te graag willen en gewoon slechte verliezers zijn. Daar komt nog eens het eindeloze gefaal van Marcelo en Derijck bij. Ik speel 5e klasse en weet nog wel dat ik niet 3 meter van mijn tegenstander moet gaan staan in de 16. Zeker niet in de laatste minuut bij een 1-2 voorsprong.
Haha, ik moet eerlijk zeggen dat het mij totaal niet boeit wat jij vindt. Ik vind Rotterdam een mooie stad, maar de mensen hier kunnen niet omgaan met een titel feestje.quote:Op donderdag 21 maart 2013 13:46 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Jij bent ook duidelijk een 1% persoon. Daar ben ik ook erg blij mee moet ik zeggen.
Volgend seizoen gaat er sowieso veel veranderen met Cocu en Faberquote:Op donderdag 21 maart 2013 13:51 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Met het laatste ben ik het natuurlijk eens. Daarom ben ik al blij dat Bouma er weer is.
Nu verdomme Van Dijk halen deze zomer, kost niet veel en wordt echt de revelatie bij PSV, dat weet ik zeker
Toefjes ik vind jou een eckte baas iigquote:Op donderdag 21 maart 2013 13:51 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, ik moet eerlijk zeggen dat het mij totaal niet boeit wat jij vindt. Ik vind Rotterdam een mooie stad, maar de mensen hier kunnen niet omgaan met een titel feestje.
Heb je trouwens zelden hier over Feyenoord gehoord, je zal wel weer dimmen als Feyenoord buiten de top 5 valt vermoed ik
quote:Op donderdag 21 maart 2013 13:40 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik ben bang, en dat vind ik ook wel terecht, dat Faber hier nooit 10 jaar als assistent blijft. Die heeft genoeg capaciteiten om zelf trainer te zijn. Maar dan kan Van Bommel mooi aansluitenquote:Op donderdag 21 maart 2013 13:52 schreef DuTank het volgende:
[..]
Volgend seizoen gaat er sowieso veel veranderen met Cocu en Faber
Ik hoop dat deze mannen gewoon de komende 10 jaar sowieso aan het roer blijven.
Vraag of hij ook op FOK! wil komen posten.quote:Op donderdag 21 maart 2013 13:07 schreef quer het volgende:
Misschien doet hij dat alquote:Op donderdag 21 maart 2013 13:54 schreef vandermar het volgende:
[..]
Vraag of hij ook op FOK! wil komen posten.
Prima, ik slinger mijn xbox aan.quote:Op donderdag 21 maart 2013 13:49 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik wil wel, heb wel nog maar 1 team en dat is gold
quote:Op donderdag 21 maart 2013 13:50 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
[..]
Feyenoord heeft 2 verkopen nodig deze zomer om gezond te worden, dan is 6 miljoen niet te weigeren.
Ja dat is wel waar, maar dan nog. Beter Cocu a la Ferguson ofzoquote:Op donderdag 21 maart 2013 13:53 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik ben bang, en dat vind ik ook wel terecht, dat Faber hier nooit 10 jaar als assistent blijft. Die heeft genoeg capaciteiten om zelf trainer te zijn. Maar dan kan Van Bommel mooi aansluiten
In Van Bommel zie ik wel de nieuwe Huub Stevens als trainer btw
Iddquote:Op donderdag 21 maart 2013 13:54 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ja dat is wel waar, maar dan nog. Beter Cocu a la Ferguson ofzo
Journalisten zeggen anders, aangezien ze een negatief eigen vermogen hebben.quote:Op donderdag 21 maart 2013 13:54 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Prima, ik slinger mijn xbox aan.
Ik heb een half silver half gold team, komt wel goed.
[..]
[ afbeelding ]
Dat zat er echt nooit inquote:Op donderdag 21 maart 2013 13:55 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
IddHoopte dat Di Matteo dat werd bij Chelsea maar ach
Niemand gaat het daar langer volhouden dan Mourinhoquote:Op donderdag 21 maart 2013 13:55 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
IddHoopte dat Di Matteo dat werd bij Chelsea maar ach
Dank. Na het bombardement is er gewoon slechts 1 groepering die bij voetbalsuccessen pogingen doet tot weer een stukje afbraak van de binnenstad.quote:Op donderdag 21 maart 2013 13:52 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Toefjes ik vind jou een eckte baas iig
En deze reactie ook weer
Tuurlijk welquote:Op donderdag 21 maart 2013 13:56 schreef DuTank het volgende:
[..]
Niemand gaat het daar langer volhouden dan Mourinho
Feyenoord kan vragen wat ze willen. Er hoeft niets verkocht te worden. Het negatieve eigen vermogen gaat heel snel richting positief eigen vermogen en de schuld is minder dan 10 miljoen. Als ze 2 verkopen dan hebben ze geen schuld meer en is het eigen vermogen gelijk al positief. Alleen er hoeft niets verkocht te worden.quote:Op donderdag 21 maart 2013 13:46 schreef Timmy_Turner het volgende:
Mark-Jan Fledderus is mijn UIquote:
Las dat Arsenal een bod zou voorbereiden van 25.7 miljoen euro op Clasie en BMIquote:Op donderdag 21 maart 2013 13:59 schreef vandermar het volgende:
[..]
Feyenoord kan vragen wat ze willen. Er hoeft niets verkocht te worden. Het negatieve eigen vermogen gaat heel snel richting positief eigen vermogen en de schuld is minder dan 10 miljoen. Als ze 2 verkopen dan hebben ze geen schuld meer en is het eigen vermogen gelijk al positief. Alleen er hoeft niets verkocht te worden.
Tevens moet hij niet naar Italië gaan, kut competitie. De enige club waar het voetbal nog enigzins leuk is, is Juventus. Hij kan beter naar een Duitse of Spaanse subtopper.
quote:Op donderdag 21 maart 2013 13:59 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Las dat Arsenal een bod zou voorbereiden van 25.7 miljoen euro op Clasie en BMI
Van Dijk is slecht, in ieder geval niet beter dan Derijck. Ik zou hem in ieder geval niet in een Feyenoord shirt willen zien.quote:Op donderdag 21 maart 2013 13:51 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Met het laatste ben ik het natuurlijk eens. Daarom ben ik al blij dat Bouma er weer is.
Nu verdomme Van Dijk halen deze zomer, kost niet veel en wordt echt de revelatie bij PSV, dat weet ik zeker
Gelijk doenquote:Op donderdag 21 maart 2013 13:59 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik hetzelfde. Maar echt super diverse antwoorden staan er onlinequote:Op donderdag 21 maart 2013 13:59 schreef Kamikazie het volgende:
Tentamen gehad, ging best aardig
11 zeker goed, heel veel twijfelachtige fout. Kan dus nog best een voldoende zijn ook
Ik vind Rotterdam een verschrikkelijke lelijke stad. De inwoners zijn echter top en er is geen mooier stadium.quote:Op donderdag 21 maart 2013 13:51 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, ik moet eerlijk zeggen dat het mij totaal niet boeit wat jij vindt. Ik vind Rotterdam een mooie stad, maar de mensen hier kunnen niet omgaan met een titel feestje.
Heb je trouwens zelden hier over Feyenoord gehoord, je zal wel weer dimmen als Feyenoord buiten de top 5 valt vermoed ik
Arsenal en 25,7 miljoen uitgeven? Denk het nietquote:Op donderdag 21 maart 2013 13:59 schreef Toefjes het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:00 schreef vandermar het volgende:
[..]
Van Dijk is slecht, in ieder geval niet beter dan Derijck. Ik zou hem in ieder geval niet in een Feyenoord shirt willen zien.
Mwauh, zijn er best veel boven de 80% dan neem ik aan dat ze goed zijn.quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:00 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik hetzelfde. Maar echt super diverse antwoorden staan er online
Nou bij 4 en 6 hebben heel veel mensen maar wat gedaan, zeker aangezien D het meest gekozen is bij 6 en die daar zeker niet kanquote:Op donderdag 21 maart 2013 14:01 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Mwauh, zijn er best veel boven de 80% dan neem ik aan dat ze goed zijn.
Daar kan je 1/4 Ronaldo voor kopenquote:Op donderdag 21 maart 2013 13:59 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wel voor Strootman en Mertensquote:Op donderdag 21 maart 2013 14:01 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Arsenal en 25,7 miljoen uitgeven? Denk het nietZeker niet voor die twee
Die zijn dan ook maar 34% en 39%quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:01 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nou bij 4 en 6 hebben heel veel mensen maar wat gedaan, zeker aangezien D het meest gekozen is bij 6 en die daar zeker niet kan
Haha, met die laatste alinea heb je je ware niveau laten zienquote:Op donderdag 21 maart 2013 14:01 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ik vind Rotterdam een verschrikkelijke lelijke stad. De inwoners zijn echter top en er is geen mooier stadium.
Ik vraag me af hoe jij het voor elkaar krijgt om zoveel kots op je toetsenbord te doneren. Wat je nou weer eruit weet te halen is echt te zielig voor woorden. Het is dat ik weet dat je een oude viezerik bent die graag in een topic over een voetbalspelletje rondbazuint hoeveel hoeren hij wel niet heeft geneukt. Anders had ik echt gedacht dat je een 11 jarig knulletje was met daddy issues.
Ja volgens mij is de helft maar zo zekerquote:Op donderdag 21 maart 2013 14:02 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Die zijn dan ook maar 34% en 39%
Vreselijk matige speler hoor. De enige speler die nog enigzins niveau dan heeft is van der Hoorn van Utrecht.quote:
Hij is anti-Feyenoord, dat had je nu toch wel moeten weten.quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:01 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ik vind Rotterdam een verschrikkelijke lelijke stad. De inwoners zijn echter top en er is geen mooier stadium.
Ik vraag me af hoe jij het voor elkaar krijgt om zoveel kots op je toetsenbord te doneren. Wat je nou weer eruit weet te halen is echt te zielig voor woorden. Het is dat ik weet dat je een oude viezerik bent die graag in een topic over een voetbalspelletje rondbazuint hoeveel hoeren hij wel niet heeft geneukt. Anders had ik echt gedacht dat je een 11 jarig knulletje was met daddy issues.
#TeamToefjes.quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:01 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Marco van Ginkel, Guram Kashia, Tomas Kalasquote:Op donderdag 21 maart 2013 14:03 schreef vandermar het volgende:
[..]
Vreselijk matige speler hoor. De enige speler die nog enigzins niveau dan heeft is van der Hoorn van Utrecht.
Ik hoop het, wat heb je dan bij 6?quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:03 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja volgens mij is de helft maar zo zeker
Naja ik wacht even op de echte antwoorden, heb er nu 12 maar er kloppen er een paar op exampredict zeker niet
Ja maar Kalas is niet van Vitessequote:Op donderdag 21 maart 2013 14:04 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Marco van Ginkel, Guram Kashia, Tomas Kalas
Ik weet wat de antwoorden zijn, maar het ligt eraan of 4 interval is of niet. Volgens de slides wel, dus dan zou het B zijn. Maar het is een beetje vaag.quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:04 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik hoop het, wat heb je dan bij 6?Ik A. Was een gok
![]()
FUT lijkt me niet echt een representatieve manier om spelers te gaan scouten voor IRLquote:Op donderdag 21 maart 2013 14:04 schreef DarkSonic2 het volgende:
Van Dijk heeft in FUT 39 acceleration en 62 sprint speed
Beledigingen zijn de argumenten van hen die ongelijk hebbenquote:
Kalas = Chelseaquote:Op donderdag 21 maart 2013 14:05 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja maar Kalas is niet van Vitesseen is niet haalbaar voor een Nederlandse club. Kashia is ook niet haalbaar voor een andere Nederlandse club en van GInkel is een middenvelder.
dat pacequote:Op donderdag 21 maart 2013 14:05 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Kalas = Chelsea
Ik heb wel vertrouwen in hem. Jonge gast maar doet het goed
Ach, het zijn gewoon bazen. Als PSV zoveel geld kan neerleggen voor een Strootman/Mertens, dan moet Kashia of Van der Heijden ook wel haalbaar zijn.quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:05 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja maar Kalas is niet van Vitesseen is niet haalbaar voor een Nederlandse club. Kashia is ook niet haalbaar voor een andere Nederlandse club en van GInkel is een middenvelder.
De winkeliers op de Coolsingel zijn het met mij eensquote:Op donderdag 21 maart 2013 14:04 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
#TeamToefjes.
Rot gewoon lekker op danWaar is dit nou weer voor nodig
Dat is ook niet zo want anders was Felipe Santana 1 van de beste verdedigers in het echtquote:Op donderdag 21 maart 2013 14:05 schreef DuTank het volgende:
[..]
FUT lijkt me niet echt een representatieve manier om spelers te gaan scouten voor IRL
Rio Ferdinand heeft namelijk in het echt veeeeel meeeeer pace he
Ja, maar voor psv zou zelfs Ted van der Pavert een aanwinst zijn.quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:00 schreef vandermar het volgende:
[..]
Van Dijk is slecht, in ieder geval niet beter dan Derijck. Ik zou hem in ieder geval niet in een Feyenoord shirt willen zien.
Strootman wordt dat al in Nederland.quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:06 schreef Timmy_Turner het volgende:
Strootman is echt wel een heel stuk meer waard dan Clasie. Alleen al omdat Clasie in elke fatsoenlijke competitie door iedereen omvergeblazen wordt.
Haha, ja zo ver was ik ook wel al. Zijn opmerkingen zijn altijd zo zielig dat ik dit niet aan me voorbij kan laten gaan.quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:04 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hij is anti-Feyenoord, dat had je nu toch wel moeten weten.
Mijn ware niveau, waar de fuck heb je het in vredesnaam over. Serieus, ga eens iets doen met je leven.quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:03 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, met die laatste alinea heb je je ware niveau laten zienDit x 100.000 op de Coolsingel en je hebt mijn punt bewezen. Bedankt daarvoor
quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:06 schreef vandermar het volgende:
[..]
Strootman wordt dat al in Nederland.
Vredesnaam? Ik merk weinig vrede bij jouquote:Op donderdag 21 maart 2013 14:06 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Haha, ja zo ver was ik ook wel al. Zijn opmerkingen zijn altijd zo zielig dat ik dit niet aan me voorbij kan laten gaan.
[..]
Mijn ware niveau, waar de fuck heb je het in vredesnaam over. Serieus, ga eens iets doen met je leven.
Maar jouw mening over voetbalquote:
Als je denkt dat ik reageer omdat hij anti-feyenoord dan zit je verkeerd.quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:07 schreef Timmy_Turner het volgende:
Als ik toch zo belachelijk zou reageren op iedereen die anti-PSV was![]()
![]()
Nee lekker volwassen hoor Tobi
zijn zus kan wel beter pijpenquote:Op donderdag 21 maart 2013 14:09 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik vind je ma sympathieker dan je zus
Of ook wel.. boeiend!
Je reageert behoorlijk persoonlijk..?quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:10 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Als je denkt dat ik reageer omdat hij anti-feyenoord dan zit je verkeerd.
Jij vindt zijn opmerkingen altijd zo zielig, dat refereert aan zijn Anti-feyenoord aangezien dat het topic was.quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:10 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Als je denkt dat ik reageer omdat hij anti-feyenoord dan zit je verkeerd.
En als het over niks gaat?quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
Altijd als het hier over echt voetbal gaat loopt het uit de hand. Als het over FUT gaat (wat niet vaak zo is) meestal niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |