PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
We hebben niet allemaal een Ajax-mentaliteit.quote:
Ajax gaat gewoon weer kampioen worden anders.quote:Op donderdag 21 maart 2013 09:43 schreef DuTank het volgende:
[..]
We hebben niet allemaal een Ajax-mentaliteit.
helemaal niet meedoen is nog leuker ja.quote:Op donderdag 21 maart 2013 09:43 schreef DuTank het volgende:
[..]
We hebben niet allemaal een Ajax-mentaliteit.
Staan in het vorige topic.quote:Op donderdag 21 maart 2013 09:47 schreef ThadCastle het volgende:
Kan iemand die teams van aldo eens puushen ben nu wel benieuwd
Het verwees naar afslachtingen in de CL en dat mensen daarom gaan lachen. Dan reageren al die Ajacieden met: jaa waar is jullie club dan!?!?!quote:Op donderdag 21 maart 2013 09:44 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Ajax gaat gewoon weer kampioen worden anders.
Net als de afgelopen 2 seizoenen trouwens dus slaat nergens op deze opmerking
Een team heeft Robben, Ribery, SIF Alaba, IF Hummels en nog een flink aantal bazen.quote:Op donderdag 21 maart 2013 09:47 schreef ThadCastle het volgende:
Kan iemand die teams van aldo eens puushen ben nu wel benieuwd
Aah oke dus Delph als spits is dus het enige ludiekequote:Op donderdag 21 maart 2013 09:51 schreef DuTank het volgende:
[..]
Een team heeft Robben, Ribery, SIF Alaba, IF Hummels en nog een flink aantal bazen.
http://Puush.mequote:Op donderdag 21 maart 2013 09:55 schreef Aldo-MC het volgende:
Hoe maak je snel een screenshot van je team dan?
Gewoon met printscreen of hebben jullie daar een tooltje voor.
Afslachting viel ook wel weer mee.quote:Op donderdag 21 maart 2013 09:50 schreef DuTank het volgende:
[..]
Het verwees naar afslachtingen in de CL en dat mensen daarom gaan lachen. Dan reageren al die Ajacieden met: jaa waar is jullie club dan!?!?!
Snappie?
Overigens ben ik niet een van die kanslozen die kei hard gaat lopen lachen als Ajax in de CL/EL verliest hoor.
Ik gun het PSV meer, liever nog Feyenoord aangezien ik daar voor ben. ajax gun ik niks.quote:Op donderdag 21 maart 2013 09:50 schreef DuTank het volgende:
[..]
Het verwees naar afslachtingen in de CL en dat mensen daarom gaan lachen. Dan reageren al die Ajacieden met: jaa waar is jullie club dan!?!?!
Snappie?
Overigens ben ik niet een van die kanslozen die kei hard gaat lopen lachen als Ajax in de CL/EL verliest hoor.
Ik zie dat nog wel gebeuren dat Ajax, PSV en Feyenoord er naast grijpen en Vitesse lachend er voorbij gaat.quote:
Ik vind 4-0 in eigen huis best wel een afslachting. Zeker een Real dat op 60% speelt. Maar je weet, punten pakken voor coefficientenlijst enzooo..quote:Op donderdag 21 maart 2013 09:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Afslachting viel ook wel weer mee.
Ik gun Feyenoord het meer dan mijn eigen club. De fratsen die PSV-spelers de laatste tijd uithalen vind ik echt belachelijkquote:Op donderdag 21 maart 2013 09:58 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Ik gun het PSV meer, liever nog Feyenoord aangezien ik daar voor ben. ajax gun ik niks.
Zijn ook trieste figuren die het PSV niet gunnen maar ajax meer
Thuis gewonnen van City en uit gelijk gespeeld in een poule waarin ik niet had gedacht dat we überhaupt punten zouden pakken dus vond het wel meevallen allemaal.quote:Op donderdag 21 maart 2013 10:15 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik vind 4-0 in eigen huis best wel een afslachting. Zeker een Real dat op 60% speelt. Maar je weet, punten pakken voor coefficientenlijst enzooo..
Je moest eens weten hoeveel CL-wedstrijden van Ajax ik heb gekeken op het Leidseplein
Oh zeker, ik had het dit jaar erger verwacht dan dat is gebeurd. Maar dan nog zijn er mensen die over 1 wedstrijd tegen Real dan kei hard de Ajacieden gaat uitlachen.quote:Op donderdag 21 maart 2013 10:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Thuis gewonnen van City en uit gelijk gespeeld in een poule waarin ik niet had gedacht dat we überhaupt punten zouden pakken dus vond het wel meevallen allemaal.
Ik kan me die wedstrijd niet meer herinnerenquote:Op donderdag 21 maart 2013 10:21 schreef Aldo-MC het volgende:
Die nederlaag in de EL vond ik triester dan de CL.
Clubs waar tegen ze speelden hadden allemaal begrotingen van minstens 3x zo hoog. Dus winnen en gelijk tegen City is gewoon knap.
Alsnog verliezen bij Steaua na 2-0 winst thuis is dan wel weer lachwekkend
Moggequote:Op donderdag 21 maart 2013 10:22 schreef FCsuarez het volgende:
wat een gezelligheid hier in de vroege morgen
Op zich had tjelsie het ook lastig daar in Boekarest maar het was wel vrij onnodig zeg maarquote:Op donderdag 21 maart 2013 10:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik kan me die wedstrijd niet meer herinneren
Jep. PSV en Ajax staan nu gelijk dacht ik.quote:Op donderdag 21 maart 2013 10:38 schreef Afhaalchinees het volgende:
Had mooier gekund, maar alsnog hebben we dit seizoen de meeste coefficienten binnen gehaald![]()
Wat dat betreft was het echt een dramajaar voor Nederland.
quote:Op donderdag 21 maart 2013 11:05 schreef Aldo-MC het volgende:
33:55, als er eentje plotseling stopt met lopen.
Dat dacht ik dus ook. Ben nog een steeds een kratje bier verschuldigdquote:Op donderdag 21 maart 2013 10:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Thuis gewonnen van City en uit gelijk gespeeld in een poule waarin ik niet had gedacht dat we überhaupt punten zouden pakken dus vond het wel meevallen allemaal.
kloptquote:Op donderdag 21 maart 2013 10:42 schreef DuTank het volgende:
[..]
Jep. PSV en Ajax staan nu gelijk dacht ik.
Bijna alleen maar 433 in divisie 1quote:Op donderdag 21 maart 2013 10:42 schreef Johnbon het volgende:
Laatste tijd speel ik steeds vaker tegen een 4 4 2 opstelling. Jullie ook?
Dat is het moment om ze aan te vallen denk ik dan altijdquote:Op donderdag 21 maart 2013 11:05 schreef Aldo-MC het volgende:
33:55, als er eentje plotseling stopt met lopen.
Als je zo'n land als echte bedreiging ziet dan moet je op zo'n moment aanvallen. Bommetje erop enquote:Op donderdag 21 maart 2013 11:21 schreef DuTank het volgende:
[..]
Dat is het moment om ze aan te vallen denk ik dan altijd
Dan vertrekt er ergens anders vandaan een paar onderzeeërs en is gaat je eigen beschaving ook meteen 4 eeuwen terug in de tijd.quote:Op donderdag 21 maart 2013 11:23 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Als je zo'n land als echte bedreiging ziet dan moet je op zo'n moment aanvallen. Bommetje erop en
whatevah, I'll do what I wantquote:Op donderdag 21 maart 2013 11:26 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Dan vertrekt er ergens anders vandaan een paar onderzeeërs en is gaat je eigen beschaving ook meteen 4 eeuwen terug in de tijd.
Hij is ook kkgoed.quote:Op donderdag 21 maart 2013 12:00 schreef Tobi-wan het volgende:
Waarom is Cavani eigenlijk zo weinig waard? Z'n stats zien er wel goed uit.
Eindelijk de goede console weer een keer aanquote:
Thanksquote:Op donderdag 21 maart 2013 12:09 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Eindelijk de goede console weer een keer aanhave fun
quote:Op donderdag 21 maart 2013 12:11 schreef Rijst het volgende:
[..]
ThanksWou Yakuza 1 en 2 ook nog halen maar die zijn nog niet uit.
http://www.amazon.co.uk/r(...)703&store=videogamesquote:Op donderdag 21 maart 2013 12:11 schreef Rijst het volgende:
[..]
ThanksWou Yakuza 1 en 2 ook nog halen maar die zijn nog niet uit.
Van jou?quote:Op donderdag 21 maart 2013 12:17 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
http://www.amazon.co.uk/r(...)703&store=videogames
Deze man, geen leven maar wel een goede review
Diego Alves.quote:Op donderdag 21 maart 2013 12:34 schreef Sander99 het volgende:
Hebben jullie voor onderstaande squad nog verbeteringen?
(en niet zeggen de IF kaarten kopen, want daar heb ik de munten niet voor)
http://www.ea.com/intl/fo(...)ff#iwpUVCQPnJhFN:ps3
Ronaldinhoquote:Op donderdag 21 maart 2013 12:34 schreef Sander99 het volgende:
Hebben jullie voor onderstaande squad nog verbeteringen?
(en niet zeggen de IF kaarten kopen, want daar heb ik de munten niet voor)
http://www.ea.com/intl/fo(...)ff#iwpUVCQPnJhFN:ps3
Vandaag 33 gewordenquote:
was m'n broertjequote:
Die is betaalbaar, is die een beetje wendbaar nog?quote:
Op de CAM is pace niet zo vreselijk belangrijk. Maar is het niet zonde om met Neymar met 5 chemistry te spelen? En zoals Rijst zegt, misschien Diego Alves voor betere individuele chemistryquote:Op donderdag 21 maart 2013 12:41 schreef Sander99 het volgende:
[..]
Die is betaalbaar, is die een beetje wendbaar nog?
Is niet echt snel dacht ik. Speelt ie wel lekker?
Je kan beter werk maken van Surinaamse dames Toef, keus genoeg bij jou in de buurt.quote:Op donderdag 21 maart 2013 12:41 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind de Thaise en Russische vrouwen adds leuker
Krijgt hij er gelijk wat mini Toefjes bij die coins kunnen binnenharkenquote:Op donderdag 21 maart 2013 12:43 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Je kan beter werk maken van Surinaamse dames Toef, keus genoeg bij jou in de buurt.
Die zijn wel gezellig en kunnen lekker kokenquote:Op donderdag 21 maart 2013 12:43 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Je kan beter werk maken van Surinaamse dames Toef, keus genoeg bij jou in de buurt.
zoals toefjes zegt. pace niet zo belangrijk. heb ook potjes met VdV gehad die heerlijk liepen. als ze maar een beetje het spelletje kunnen verdelen.quote:Op donderdag 21 maart 2013 12:43 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Op de CAM is pace niet zo vreselijk belangrijk. Maar is het niet zonde om met Neymar met 5 chemistry te spelen? En zoals Rijst zegt, misschien Diego Alves voor betere individuele chemistry
Pique!!!!!!!!quote:Op donderdag 21 maart 2013 12:45 schreef Maver24 het volgende:
Deze maken of de 352 variant van deze ?
[ afbeelding ]
Denk namelijk dat er teveel ruimte achter de verdediging gaat liggen ipv bij 352
quote:Op donderdag 21 maart 2013 12:44 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Krijgt hij er gelijk wat mini Toefjes bij die coins kunnen binnenharken
Absoluutquote:Op donderdag 21 maart 2013 12:45 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Die zijn wel gezellig en kunnen lekker koken
quote:Op donderdag 21 maart 2013 12:48 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Absoluut
Maar een zwarte kut moet je wel liggen.
Pique is baas, in me 352 komt niemand er langsquote:
Wat moet ik dan met die Neymar doen?quote:Op donderdag 21 maart 2013 12:43 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Op de CAM is pace niet zo vreselijk belangrijk. Maar is het niet zonde om met Neymar met 5 chemistry te spelen? En zoals Rijst zegt, misschien Diego Alves voor betere individuele chemistry
Wedde van wel?quote:Op donderdag 21 maart 2013 12:49 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Pique is baas, in me 352 komt niemand er langs, echt heel goed
maar ik kan hem ook zo maken zodat Pique aan de binnenkant staat
[ afbeelding ]
met die P's sletjes van jou kom je natuurlijk overal langsquote:
Me Likey!quote:Op donderdag 21 maart 2013 12:55 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
met die P's sletjes van jou kom je natuurlijk overal langs
Tja, dan zul je je systeem om moeten gooien, en naar een systeem toe moeten met een LW of LM. Als 4-3-1-2 gewoon goed bevalt, dan kun je het ook zo houden, aangezien je nooit degradeert zal dat wel het geval zijn.quote:Op donderdag 21 maart 2013 12:53 schreef Sander99 het volgende:
[..]
Wat moet ik dan met die Neymar doen?
En Alves zie ik voor 200K of meer staan..dat wordt hem niet.
Diego Alves de keeperquote:Op donderdag 21 maart 2013 12:53 schreef Sander99 het volgende:
[..]
Wat moet ik dan met die Neymar doen?
En Alves zie ik voor 200K of meer staan..dat wordt hem niet.
Futheadquote:Op donderdag 21 maart 2013 12:49 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Pique is baas, in me 352 komt niemand er langs, echt heel goed
maar ik kan hem ook zo maken zodat Pique aan de binnenkant staat
[ afbeelding ]
Ja deze opstelling bevalt me wel.quote:Op donderdag 21 maart 2013 12:56 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Tja, dan zul je je systeem om moeten gooien, en naar een systeem toe moeten met een LW of LM. Als 4-3-1-2 gewoon goed bevalt, dan kun je het ook zo houden, aangezien je nooit degradeert zal dat wel het geval zijn.
Na de verhuizing ga ik ook weer een team maken, en moeten we het maar eens tegen elkaar opnemen
Ik moet ook altijd lachen als ik met mijn BPL pace team speel, en zie dat mijn tegenstander met Puyol en Pique speeltquote:Op donderdag 21 maart 2013 12:55 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
met die P's sletjes van jou kom je natuurlijk overal langs
Dat komt omdat we autisten zijn die alles op 9 chem willen hebben.quote:Op donderdag 21 maart 2013 12:59 schreef Sander99 het volgende:
[..]
Ja deze opstelling bevalt me wel.
Beetje de cheap-ass versie van 4-1-2-1-2.
Ja degradeer niet nee haha.
Maar ik zie iedereen het steeds over alles op 9chem proberen te krijgen enzo
Ik kijk alleen of ik 100 heb lol.
Mss ronaldinho maar eens uitproberen dan. en wil ook liever nog Lloris als keeper
Haha ok.quote:Op donderdag 21 maart 2013 13:01 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat komt omdat we autisten zijn die alles op 9 chem willen hebben.
quote:Op donderdag 21 maart 2013 13:07 schreef quer het volgende:
Ik ben er trouwens ook achter gekomen dat me gym docent ultimate team speelt
Vraag eens of hij coins wilt kopen.quote:Op donderdag 21 maart 2013 13:07 schreef quer het volgende:
quote:Op donderdag 21 maart 2013 13:07 schreef quer het volgende:
ben niet op school meer maar tis een ideequote:Op donderdag 21 maart 2013 13:08 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Vraag eens of hij coins wilt kopen.
Ondanks al die ballonnen lijkt me dit niet erg prettig voor het zaakje.quote:Op donderdag 21 maart 2013 13:13 schreef quer het volgende:
[ afbeelding ]
Altijd Brazilië dit soort programma's
Is een idee.quote:Op donderdag 21 maart 2013 13:09 schreef el-blanchito het volgende:
Sander99, probeer anders eens 3412. Kan je alsnog met je centrale middenvelders, Neymar op 9 chemistry en paceboys voorin spelen.
ik kan er nu nog steeds niet tegenquote:Op donderdag 21 maart 2013 13:17 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit stiekem kijken als je 7 bent en je ouders er niet zijn is pas eng.
Of die film met die clown
It bedoel je? door die film en door het dappere broodroostertje ben ik nog steeds bang voor clownsquote:Op donderdag 21 maart 2013 13:17 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit stiekem kijken als je 7 bent en je ouders er niet zijn is pas eng.
Of die film met die clown
Schijtfilms idd.quote:
Met 3 verdedigers heb je niet echt opkomende backsquote:Op donderdag 21 maart 2013 13:18 schreef Sander99 het volgende:
[..]
Is een idee.
Ben wel altijd bang dat ik dan verdedigend spelers te kort kom.
Ik kan zelf op zich wel goed verdedigen en snap wel hoe het moet, maar die backs van mij zijn af ent oe gewoon spits omdat ze zo erg opkomen aan de zijkant.
quote:Op donderdag 21 maart 2013 13:19 schreef Revontulet het volgende:
[..]
It bedoel je? door die film en door het dappere broodroostertje ben ik nog steeds bang voor clowns
Dat is It inderdaad, die verandert in het meest angstaanjagende wat iemand zich kan voorstellenquote:Op donderdag 21 maart 2013 13:20 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]Geloof het wel.
Met bloed dat in fonteintjes zit en die clown die opeens een jongen ontvoerd.
Bleek later ook een spin te zijn geloof ik echt een heeeeeel vage film
quote:Op donderdag 21 maart 2013 13:22 schreef quer het volgende:
Als iemand hier 200k aanbiedt voor 15 euro ps3 dan ben ik bereikbaar
aangezien ik weet dat niet zoveel mensen het voor die prijs verkopen hoef je geente plaatsen
VBL SC, vond hem wel intrigerend genoeg om eff te delenquote:Op donderdag 21 maart 2013 13:21 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Dat is It inderdaad, die verandert in het meest angstaanjagende wat iemand zich kan voorstellenMaar waar is die GIF van jou vandaan dan?
Ik weet dat het komt. Die schrikmomenten en toch schrik ik me elke keer de pleurisquote:Op donderdag 21 maart 2013 13:20 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Schijtfilms idd.
Net als Jaws kijken en daarna op vakantie moeten naar Spanje. Of je mee wilt snorkelen, fuck nee wat denk je zelf??
Kan het wel proberen ja!quote:Op donderdag 21 maart 2013 13:20 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Met 3 verdedigers heb je niet echt opkomende backs
Bij die opstelling die jij speelt is er veel ruimte om te komen, dus dan zullen de backs idd veel opkomen.
200 binquote:Op donderdag 21 maart 2013 13:23 schreef Sander99 het volgende:
[..]
Kan het wel proberen ja!
Dat wordt een hoop opstellings kaartjes kopen
Precies, komt ook door het geluid er bij. Zo irritant.quote:Op donderdag 21 maart 2013 13:23 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik weet dat het komt. Die schrikmomenten en toch schrik ik me elke keer de pleuris
Lentequote:De gevoelstemperatuur zakt zaterdag in de vroege ochtend naar -10 graden en bereikt in Noordoost-Groningen zelfs lokaal -14 graden.
quote:Op donderdag 21 maart 2013 13:22 schreef quer het volgende:
Als iemand hier 200k aanbiedt voor 15 euro ps3 dan ben ik bereikbaar
aangezien ik weet dat niet zoveel mensen het voor die prijs verkopen hoef je geente plaatsen
Ik vind het zelf erg chill spelen. Vooral Ronaldinho op CFquote:Op donderdag 21 maart 2013 13:23 schreef Sander99 het volgende:
[..]
Kan het wel proberen ja!
Dat wordt een hoop opstellings kaartjes kopen
Daar klik ik gelukkig niet opquote:Op donderdag 21 maart 2013 13:25 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Precies, komt ook door het geluid er bij. Zo irritant.
Net als die linkjes op FOK! waar je op klikt en er opeens een clown in je beeld staat te gillen
ik kliktequote:Op donderdag 21 maart 2013 13:26 schreef quer het volgende:
Handig lijstje van spelers
http://goo.gl/gvxUn
jammer man.quote:Op donderdag 21 maart 2013 13:27 schreef DuTank het volgende:
[..]
ik kliktemaar er kwamen geen vieze oude pijpende mannen
quote:Op donderdag 21 maart 2013 13:26 schreef quer het volgende:
Handig lijstje van spelers
http://goo.gl/gvxUn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |