PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
We hebben niet allemaal een Ajax-mentaliteit.quote:
Ajax gaat gewoon weer kampioen worden anders.quote:Op donderdag 21 maart 2013 09:43 schreef DuTank het volgende:
[..]
We hebben niet allemaal een Ajax-mentaliteit.
helemaal niet meedoen is nog leuker ja.quote:Op donderdag 21 maart 2013 09:43 schreef DuTank het volgende:
[..]
We hebben niet allemaal een Ajax-mentaliteit.
Staan in het vorige topic.quote:Op donderdag 21 maart 2013 09:47 schreef ThadCastle het volgende:
Kan iemand die teams van aldo eens puushen ben nu wel benieuwd
Het verwees naar afslachtingen in de CL en dat mensen daarom gaan lachen. Dan reageren al die Ajacieden met: jaa waar is jullie club dan!?!?!quote:Op donderdag 21 maart 2013 09:44 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Ajax gaat gewoon weer kampioen worden anders.
Net als de afgelopen 2 seizoenen trouwens dus slaat nergens op deze opmerking
Een team heeft Robben, Ribery, SIF Alaba, IF Hummels en nog een flink aantal bazen.quote:Op donderdag 21 maart 2013 09:47 schreef ThadCastle het volgende:
Kan iemand die teams van aldo eens puushen ben nu wel benieuwd
Aah oke dus Delph als spits is dus het enige ludiekequote:Op donderdag 21 maart 2013 09:51 schreef DuTank het volgende:
[..]
Een team heeft Robben, Ribery, SIF Alaba, IF Hummels en nog een flink aantal bazen.
http://Puush.mequote:Op donderdag 21 maart 2013 09:55 schreef Aldo-MC het volgende:
Hoe maak je snel een screenshot van je team dan?
Gewoon met printscreen of hebben jullie daar een tooltje voor.
Afslachting viel ook wel weer mee.quote:Op donderdag 21 maart 2013 09:50 schreef DuTank het volgende:
[..]
Het verwees naar afslachtingen in de CL en dat mensen daarom gaan lachen. Dan reageren al die Ajacieden met: jaa waar is jullie club dan!?!?!
Snappie?
Overigens ben ik niet een van die kanslozen die kei hard gaat lopen lachen als Ajax in de CL/EL verliest hoor.
Ik gun het PSV meer, liever nog Feyenoord aangezien ik daar voor ben. ajax gun ik niks.quote:Op donderdag 21 maart 2013 09:50 schreef DuTank het volgende:
[..]
Het verwees naar afslachtingen in de CL en dat mensen daarom gaan lachen. Dan reageren al die Ajacieden met: jaa waar is jullie club dan!?!?!
Snappie?
Overigens ben ik niet een van die kanslozen die kei hard gaat lopen lachen als Ajax in de CL/EL verliest hoor.
Ik zie dat nog wel gebeuren dat Ajax, PSV en Feyenoord er naast grijpen en Vitesse lachend er voorbij gaat.quote:
Ik vind 4-0 in eigen huis best wel een afslachting. Zeker een Real dat op 60% speelt. Maar je weet, punten pakken voor coefficientenlijst enzooo..quote:Op donderdag 21 maart 2013 09:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Afslachting viel ook wel weer mee.
Ik gun Feyenoord het meer dan mijn eigen club. De fratsen die PSV-spelers de laatste tijd uithalen vind ik echt belachelijkquote:Op donderdag 21 maart 2013 09:58 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Ik gun het PSV meer, liever nog Feyenoord aangezien ik daar voor ben. ajax gun ik niks.
Zijn ook trieste figuren die het PSV niet gunnen maar ajax meer
Thuis gewonnen van City en uit gelijk gespeeld in een poule waarin ik niet had gedacht dat we überhaupt punten zouden pakken dus vond het wel meevallen allemaal.quote:Op donderdag 21 maart 2013 10:15 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik vind 4-0 in eigen huis best wel een afslachting. Zeker een Real dat op 60% speelt. Maar je weet, punten pakken voor coefficientenlijst enzooo..
Je moest eens weten hoeveel CL-wedstrijden van Ajax ik heb gekeken op het Leidseplein
Oh zeker, ik had het dit jaar erger verwacht dan dat is gebeurd. Maar dan nog zijn er mensen die over 1 wedstrijd tegen Real dan kei hard de Ajacieden gaat uitlachen.quote:Op donderdag 21 maart 2013 10:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Thuis gewonnen van City en uit gelijk gespeeld in een poule waarin ik niet had gedacht dat we überhaupt punten zouden pakken dus vond het wel meevallen allemaal.
Ik kan me die wedstrijd niet meer herinnerenquote:Op donderdag 21 maart 2013 10:21 schreef Aldo-MC het volgende:
Die nederlaag in de EL vond ik triester dan de CL.
Clubs waar tegen ze speelden hadden allemaal begrotingen van minstens 3x zo hoog. Dus winnen en gelijk tegen City is gewoon knap.
Alsnog verliezen bij Steaua na 2-0 winst thuis is dan wel weer lachwekkend
Moggequote:Op donderdag 21 maart 2013 10:22 schreef FCsuarez het volgende:
wat een gezelligheid hier in de vroege morgen
Op zich had tjelsie het ook lastig daar in Boekarest maar het was wel vrij onnodig zeg maarquote:Op donderdag 21 maart 2013 10:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik kan me die wedstrijd niet meer herinneren
Jep. PSV en Ajax staan nu gelijk dacht ik.quote:Op donderdag 21 maart 2013 10:38 schreef Afhaalchinees het volgende:
Had mooier gekund, maar alsnog hebben we dit seizoen de meeste coefficienten binnen gehaald![]()
Wat dat betreft was het echt een dramajaar voor Nederland.
quote:Op donderdag 21 maart 2013 11:05 schreef Aldo-MC het volgende:
33:55, als er eentje plotseling stopt met lopen.
Dat dacht ik dus ook. Ben nog een steeds een kratje bier verschuldigdquote:Op donderdag 21 maart 2013 10:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Thuis gewonnen van City en uit gelijk gespeeld in een poule waarin ik niet had gedacht dat we überhaupt punten zouden pakken dus vond het wel meevallen allemaal.
kloptquote:Op donderdag 21 maart 2013 10:42 schreef DuTank het volgende:
[..]
Jep. PSV en Ajax staan nu gelijk dacht ik.
Bijna alleen maar 433 in divisie 1quote:Op donderdag 21 maart 2013 10:42 schreef Johnbon het volgende:
Laatste tijd speel ik steeds vaker tegen een 4 4 2 opstelling. Jullie ook?
Dat is het moment om ze aan te vallen denk ik dan altijdquote:Op donderdag 21 maart 2013 11:05 schreef Aldo-MC het volgende:
33:55, als er eentje plotseling stopt met lopen.
Als je zo'n land als echte bedreiging ziet dan moet je op zo'n moment aanvallen. Bommetje erop enquote:Op donderdag 21 maart 2013 11:21 schreef DuTank het volgende:
[..]
Dat is het moment om ze aan te vallen denk ik dan altijd
Dan vertrekt er ergens anders vandaan een paar onderzeeërs en is gaat je eigen beschaving ook meteen 4 eeuwen terug in de tijd.quote:Op donderdag 21 maart 2013 11:23 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Als je zo'n land als echte bedreiging ziet dan moet je op zo'n moment aanvallen. Bommetje erop en
whatevah, I'll do what I wantquote:Op donderdag 21 maart 2013 11:26 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Dan vertrekt er ergens anders vandaan een paar onderzeeërs en is gaat je eigen beschaving ook meteen 4 eeuwen terug in de tijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |