PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar meestal ook over domme dingenquote:Op donderdag 21 maart 2013 14:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
Altijd als het hier over echt voetbal gaat loopt het uit de hand. Als het over FUT gaat (wat niet vaak zo is) meestal niet
Deed je maar zo in de partyquote:Op donderdag 21 maart 2013 14:14 schreef vandermar het volgende:
Maar sowieso is iedereen die anti-Feyenoord is, een kutlul.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik kan het echt niet meer opbrengen om te leren nu
Mathijs btw, als we er echt 12 hebben ofzo is dat nog best een kut puntIig wel goed op te halen met die opdracht maar toch
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
waalom moet jij altijd zo stoken lijst?quote:Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Dan is het hek van de dam. Ik wil daar de vrede en rust bewaren door geen gevoelige snaren te triggeren.quote:RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.![]()
quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:15 schreef DuTank het volgende:
[..]
waalom moet jij altijd zo stoken lijst?
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Maar als het over een speler gaat dan doen mensen altijd alsof je geen fan van iemand mag zijnquote:Op donderdag 21 maart 2013 14:13 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Maar meestal ook over domme dingenIk doe zelf dan ook mee hoor, maar alsof je iemand die voor Ajax is ineens gaat overtuigen dat PSV de beste is
![]()
![]()
Serero is geen voetballer.quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:15 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Maar als het over een speler gaat dan doen mensen altijd alsof je geen fan van iemand mag zijn![]()
Oh, het bericht over Clasie komt uit de jodenkrant. Sensatiezoekers
RvP; Feyenoord
Ach bij mij op de tribune lachten ze me ook altijd uit als ik voor Diego Tardelli stond te zingen. Yolo, gewoon supporteren wie jij wil en schijt hebben wat Litmanen zegt, die praat zelf alles goed wat Suarez doetquote:Op donderdag 21 maart 2013 14:15 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Maar als het over een speler gaat dan doen mensen altijd alsof je geen fan van iemand mag zijn
Elke dag![]()
Het gaat erom dat hij met een opmerking komt van: Ik hoor je nooit over Feyenoord, het zal wel een hype zijn.quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:11 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Jij vindt zijn opmerkingen altijd zo zielig, dat refereert aan zijn Anti-feyenoord aangezien dat het topic was.
Naja je laat jezelf iig erg kennen, fraai hoor
Ten eerste is het nergens op gebaseerd. Ten tweede is het nergens voor nodig. Ten derde vind ik Toefjes een verschrikkelijke kerel.![]()
Ik steek je neer.quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:15 schreef DuTank het volgende:
[..]
waalom moet jij altijd zo stoken lijst?![]()
![]()
RTquote:Op donderdag 21 maart 2013 14:17 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Het gaat erom dat hij met een opmerking komt van: Ik hoor je nooit over Feyenoord, het zal wel een hype zijn.
Ten eerste is het nergens op gebaseerd. Ten tweede is het nergens voor nodig. Ten derde vind ik Toefjes een verschrikkelijke kerel.RvP; Feyenoord
kan niet via de intelwebs hahahahahaquote:Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Waarom ga je er dan in hemelsnaam op in? En hij weet natuurlijk niet precies hoe dat bij jou zit, maar er bleek uit onderzoek wel dat er ineens 500000 nieuwe supporters van Feyenoord bij zijn, dus er zijn er wel een hele hoop ineens Feyenoorder.quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:17 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Het gaat erom dat hij met een opmerking komt van: Ik hoor je nooit over Feyenoord, het zal wel een hype zijn.
Ten eerste is het nergens op gebaseerd. Ten tweede is het nergens voor nodig. Ten derde vind ik Toefjes een verschrikkelijke kerel.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |