Zoals gezegd: geef eens een linkje van een sociale huurwoning waar je maandag nog in kan gaan huren. En dan niet de tienduizenden ex-huurwoningen die nu leeg staan te wachten op een koper die de hoofdprijs betaald, maar gewoon eentje die je per direct kan huren, zonder wachtlijst, zonder inschrijfjaren die je moet tellen.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 09:58 schreef michaelmoore het volgende:
nee vrije sector, maar de soc huur komt ook leegstand hoor
veel vrije sector zit qua huur niet ver van de Soc. sector af hoor, of wil je huursubsidie?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 11:03 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Zoals gezegd: geef eens een linkje van een sociale huurwoning waar je maandag nog in kan gaan huren. En dan niet de tienduizenden ex-huurwoningen die nu leeg staan te wachten op een koper die de hoofdprijs betaald, maar gewoon eentje die je per direct kan huren, zonder wachtlijst, zonder inschrijfjaren die je moet tellen.
nee midden utrecht staat ook zat leegquote:Op zaterdag 23 maart 2013 11:20 schreef 99.999 het volgende:
In Kerkrade of noord oost Groningen kan dat met wat geluk mogelijk nog wel lukken
Daar kom je zonder op een wachtlijst te hebben gestaan voor sociale woningbouw echt niet tussen.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:23 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
nee midden utrecht staat ook zat leeg
komt u maar met de adressen, en dan niet die pauperbuurt in Nieuwegeinquote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:23 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
nee midden utrecht staat ook zat leeg
Waarom is dit object zo duur, is het de locatie? Voor dat geld kan er iets veel mooiers worden gekocht!quote:Op vrijdag 22 maart 2013 17:04 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
Om het maar weer even over de huizenmarkt te hebben.... (sommigen voorzien decennia gekwakkel m.b.t. tot de economie, ik voorzie in ieder geval vele topics gekwakel)
WTF, ik wil het voor 50% van de prijs nog niet hebben: http://www.funda.nl/koop/(...)erelaan-8/kenmerken/
Zit minstens ½-1 ton te hoog. Maar reden zal waarschijnlijk zijn: jaren 30, dichtbij Amsterdamse Bos, uitvalswegen en metro.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:50 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Waarom is dit object zo duur, is het de locatie? Voor dat geld kan er iets veel mooiers worden gekocht!
De werkelijke prijs is 500k, staat in de omschrijving. Nog veel te duur natuurlijk ma goed.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 14:26 schreef Aether het volgende:
[..]
Zit minstens ½-1 ton te hoog. Maar reden zal waarschijnlijk zijn: jaren 30, dichtbij Amsterdamse Bos, uitvalswegen en metro.
Daar ben ik vanuit gegaan. 450k is in verhouding tot andere huizen reëler.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 15:17 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
De werkelijke prijs is 500k, staat in de omschrijving. Nog veel te duur natuurlijk ma goed.
Afhankelijk van de afmeting van de uitbouw, zou het goed kunnen dat die vergunningsvrij is.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 11:33 schreef pfaf het volgende:
Ik denk niet dat dit helemaal het juiste topic, maar een betere kan ik niet vinden, dus doe ik het toch maar hier: weten jullie of het mogelijk is te zien wanneer er een bouwvergunning voor een huis is afgegeven? Ik heb een huis op het oog en weet wat er bij de vorige verkoop is betaald, ik weet alleen niet of de uitbouw die er aan zit voor of na de vorige verkoop is geweest..
De slimmerik met dik inkomen koopt huis in een uithoek en een helicopter.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 17:37 schreef pfaf het volgende:
Dat mensen anno 2013 de locatie dan nog zo waardevol achten. Het huis zelf zou ik een keer max 50000 euro geven, wat de grond vier en een half ton waard zou maken. En dat alleen maar omdat je twee keer in de maand sneller in het centrum van Amsterdam bent?
of gaat gewoon met de treinquote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:39 schreef sig000 het volgende:
[..]
De slimmerik met dik inkomen koopt huis in een uithoek en een helicopter.
zou niet in het centrum van A dam willlen zijnquote:Op zaterdag 23 maart 2013 17:37 schreef pfaf het volgende:
Dat mensen anno 2013 de locatie dan nog zo waardevol achten. Het huis zelf zou ik een keer max 50000 euro geven, wat de grond vier en een half ton waard zou maken. En dat alleen maar omdat je twee keer in de maand sneller in het centrum van Amsterdam bent?
ik ben gek op treinen en zeker nachttreinenquote:
Als je slaapt dan merk je dat niet, trouwens ik vind mensen leukquote:Op zondag 24 maart 2013 01:07 schreef monkyyy het volgende:
In de trein zijn mensen, ik vind mensen niet prettig.
maar ik ga dan ook alleen met de trein las ik in het buitenland ben, en dan is het funquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |