Pssst, Karin, je inbox is vol zegt iequote:Op zaterdag 30 maart 2013 08:54 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Ja morretje, die zijn er nog! 10¤ incl verzending?
Deryan verkochtquote:Op maandag 25 maart 2013 14:26 schreef mrien het volgende:
Ik heb ook een Deryan tentje in de aanbieding
De baby, met lucht matrasje
Bij interesse even een pm
Ook een zitverkleiner voor de quinny Speedy xs
Zie http://link.marktplaats.nl/653353472
Je hebt pm!quote:Op zaterdag 30 maart 2013 11:44 schreef bodpa09 het volgende:
Iemand nog een Deryan bedje in de verkoop?
Doe maar. Ik moet even kijken, want mijn sloopkogels laten niks heel. En ik heb laatst 8kg naar de kringloop gebracht, maar ik vind dit een prachtig doel, en als ik weer speelgoed heb, dan doneer ik het liever daar aan.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 13:46 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik vraag dit namens mijn zus.
Een vriendin van haar heeft een speelgoedbank opgericht. Hier kunnen mensen die geen geld hebben voor een verjaardagcadeau voor hun kind gratis een stuk speelgoed uitzoeken.
Haar vraag is heeft iemand omg. 040/0492 nog (werkend/compleet) speelgoed over wat gratis weg mag? Verder weg mag natuurlijk ook maar geld om de verzendkosten te betalen is er niet.
Wil je meer weten dan kan ik de link posten van de organisatie.
Leuk!!!quote:
Hmz, nou, doe dan alleen die roze All stars maar, weet niet zeker dan. En is het is natuurlijk geen smalle dame van zichzelf, dus die voetjes vast ook nietquote:Op zaterdag 30 maart 2013 16:51 schreef Fannetje het volgende:
Wil je zowel de develab's en de All Stars, Susie?
Hoe zijn de voetjes van je dame? Ik heb toen heel bewust smalle schoenen moeten zoeken dus zou het niet aandurven als ze geen smalle voetjes heeft!
Ik ben ook wel benieuwd. 013 is maar een klein stukje verderop.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 13:46 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik vraag dit namens mijn zus.
Een vriendin van haar heeft een speelgoedbank opgericht. Hier kunnen mensen die geen geld hebben voor een verjaardagcadeau voor hun kind gratis een stuk speelgoed uitzoeken.
Haar vraag is heeft iemand omg. 040/0492 nog (werkend/compleet) speelgoed over wat gratis weg mag? Verder weg mag natuurlijk ook maar geld om de verzendkosten te betalen is er niet.
Wil je meer weten dan kan ik de link posten van de organisatie.
Nee, das niet om de hoek neequote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:12 schreef Fannetje het volgende:
Dat zegt volgens mij niks hoorHeeft ze nu nog geen schoentjes? Anders even laten opmeten?
Ik hoop/denk dat ik de All Stars wellicht nog wel door de brievenbus kan proppen, dus dat scheelt weer verzendkosten. Je woont volgens mij niet in de buurt (Den Bosch)?
Even opnieuw Mrien, Jelle in MAAT 26??quote:Op zondag 31 maart 2013 13:29 schreef mrien het volgende:
Iemand interesse in nieuwe jongens schoentjes in maat 26
Ze passen Jelle helaas niet
http://link.marktplaats.nl/661471666
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |