Pssst, Karin, je inbox is vol zegt iequote:Op zaterdag 30 maart 2013 08:54 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Ja morretje, die zijn er nog! 10¤ incl verzending?
Deryan verkochtquote:Op maandag 25 maart 2013 14:26 schreef mrien het volgende:
Ik heb ook een Deryan tentje in de aanbieding
De baby, met lucht matrasje
Bij interesse even een pm
Ook een zitverkleiner voor de quinny Speedy xs
Zie http://link.marktplaats.nl/653353472
Je hebt pm!quote:Op zaterdag 30 maart 2013 11:44 schreef bodpa09 het volgende:
Iemand nog een Deryan bedje in de verkoop?
Doe maar. Ik moet even kijken, want mijn sloopkogels laten niks heel. En ik heb laatst 8kg naar de kringloop gebracht, maar ik vind dit een prachtig doel, en als ik weer speelgoed heb, dan doneer ik het liever daar aan.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 13:46 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik vraag dit namens mijn zus.
Een vriendin van haar heeft een speelgoedbank opgericht. Hier kunnen mensen die geen geld hebben voor een verjaardagcadeau voor hun kind gratis een stuk speelgoed uitzoeken.
Haar vraag is heeft iemand omg. 040/0492 nog (werkend/compleet) speelgoed over wat gratis weg mag? Verder weg mag natuurlijk ook maar geld om de verzendkosten te betalen is er niet.
Wil je meer weten dan kan ik de link posten van de organisatie.
Leuk!!!quote:
Hmz, nou, doe dan alleen die roze All stars maar, weet niet zeker dan. En is het is natuurlijk geen smalle dame van zichzelf, dus die voetjes vast ook nietquote:Op zaterdag 30 maart 2013 16:51 schreef Fannetje het volgende:
Wil je zowel de develab's en de All Stars, Susie?
Hoe zijn de voetjes van je dame? Ik heb toen heel bewust smalle schoenen moeten zoeken dus zou het niet aandurven als ze geen smalle voetjes heeft!
Ik ben ook wel benieuwd. 013 is maar een klein stukje verderop.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 13:46 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik vraag dit namens mijn zus.
Een vriendin van haar heeft een speelgoedbank opgericht. Hier kunnen mensen die geen geld hebben voor een verjaardagcadeau voor hun kind gratis een stuk speelgoed uitzoeken.
Haar vraag is heeft iemand omg. 040/0492 nog (werkend/compleet) speelgoed over wat gratis weg mag? Verder weg mag natuurlijk ook maar geld om de verzendkosten te betalen is er niet.
Wil je meer weten dan kan ik de link posten van de organisatie.
Nee, das niet om de hoek neequote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:12 schreef Fannetje het volgende:
Dat zegt volgens mij niks hoorHeeft ze nu nog geen schoentjes? Anders even laten opmeten?
Ik hoop/denk dat ik de All Stars wellicht nog wel door de brievenbus kan proppen, dus dat scheelt weer verzendkosten. Je woont volgens mij niet in de buurt (Den Bosch)?
Even opnieuw Mrien, Jelle in MAAT 26??quote:Op zondag 31 maart 2013 13:29 schreef mrien het volgende:
Iemand interesse in nieuwe jongens schoentjes in maat 26
Ze passen Jelle helaas niet
http://link.marktplaats.nl/661471666
Waar ook al weer??quote:Op zondag 31 maart 2013 14:46 schreef mrien het volgende:
Over 2 weken als mijn bakfiets er is, komt mijn fietskar in de verkoop
Het is een fietskar van het merk Croozer, de KID for 2.
Geschikt voor 2 kinderen, achterin zit een grote "kofferbak".
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Inclusief baby hangmat, peuter zitje, zonnescherm, lampjes.
Ik zit te denken aan 200 euro voor alles.
Ik wel! Ark van Noah & plastic speelgoed(?) als je dat hebtquote:Op maandag 1 april 2013 18:45 schreef Kleurdoos het volgende:
overigens ben ik hier bezig met de lente/zolderschoonmaak en ik kom bizar veel speelgoed tegen. iemand wellicht interesse? dan maak ik er foto's van. Ark van Noah, Cotoons, blokken, knuffels en nog meer rommel.
24-26 volgens hun site, moest ook even opzoekenquote:Op maandag 1 april 2013 20:19 schreef MamaPurk het volgende:
Met welke maat komen die crocsen overeen Mrien?
Oké!quote:Op maandag 1 april 2013 20:23 schreef Cantare het volgende:
mrien, ik zou heel graag je crocs willen!
en ook veel interesse in je andere meidenspul
Fijn!quote:Op maandag 1 april 2013 21:08 schreef mrien het volgende:
[..]
Oké!
Ik probeer het morgen even op de foto te zetten
quote:Op maandag 1 april 2013 21:40 schreef bodpa09 het volgende:
Wil iemand ajb al die gmk jumpsuits kopen bij Mrien. Ik zit ontzettend op mijn handen.
kommaarop!!!quote:Op maandag 1 april 2013 21:34 schreef Lamb29 het volgende:
Zo... ik ben net een uur bezig geweest met foto's maken![]()
Ik hoop ze morgen te kunnen uploaden...
O.a een zomerpakket maat 80...
Veel zomer 86/92
Schoenen, Slaapzakken, Badjas... enz
Niemand interesse?quote:Op maandag 1 april 2013 15:38 schreef becky27 het volgende:
Mijn eerste verkopen maatje 50 en 56
Eerste verkopen dus ik prijzen zijn richtprijzen, als je iets anders in gedachte heb pm me maar!
http://www.mijnalbum.nl/Album=WHS8BZUM
Bijvoorbeeld
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat vraag je voor het boekje?quote:Op dinsdag 2 april 2013 10:49 schreef becky27 het volgende:
Ik heb nog wat dingen toegevoegd o.a.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ok, ik hoor het wel!quote:Op dinsdag 2 april 2013 11:57 schreef becky27 het volgende:
ymme, ja is een heel leuk boekje, Noortje vond het fantastisch.
Hij is nu gereserveerd voor F_R, als die hem niet wil laat ik het je weten.
Wel heel veel leuke andere kleertjes vanaf maat 50quote:Op dinsdag 2 april 2013 15:46 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Iemand premature meidenkleding? Ik wordt "tante" van 2 meiden!!
Super leuke dingen! Maar de meisjes worden pas in Sept verwacht... Als zullenn ze waarschijnlijk wel iets eerder geboren worden maar dan is 56 toch echt te groot...quote:Op dinsdag 2 april 2013 15:49 schreef becky27 het volgende:
[..]
Wel heel veel leuke andere kleertjes vanaf maat 50![]()
Lamb hoeveel voor dit broekje, http://www.mijnalbum.nl/Foto-T7VHCUQK-D.jpgquote:Op dinsdag 2 april 2013 21:24 schreef Lamb29 het volgende:
So here we go!
Wensen graag via PB!
Pakketten gaan voor
Gooi maar even op pb! Ik kijk ook even wat er aan pakketvragen komen.. die laat ik voorgaan ivm zo veel mogelijk kwijt willen...quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:29 schreef Sam1993 het volgende:
Lamb hoeveel voor dit broekje, http://www.mijnalbum.nl/Foto-T7VHCUQK-D.jpg
en heb je een betere foto van de middelste bovenste rij van deze fotot :http://www.mijnalbum.nl/Foto-BKT4CX4R-D.jpg En zijn de tailles verstelbaar? En de leggings wil ik ook graag hoeveel vraag je daar voor? Anders ga ik even kijken welke kleuren ik echt nodig heb!
Vanwege een piemeltje aan mijn baby kan ik niet je hele pakket overnemen, maar mocht je nou met dat vrijheidsbeeld-shirtje blijven zitten...quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:24 schreef Lamb29 het volgende:
So here we go!
Wensen graag via PB!
Pakketten gaan voor
Maat 86, 86/92 & 92
Met o.a
[ afbeelding ]
Feestjurkje maat 92 van C&A.... Heeft O. gedragen op een bruiloft en stond echt verrassend leuk
[ afbeelding ]
Zomerjasje van H&M, officieel maat 98 maar viel kort, eerder maat 92
[ afbeelding ]
Veel 86/92
[ afbeelding ]
Lowlands 2011 shirtje! (niet gedragen)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een Bambino maat 86
En een nachthemd maat 92 (Nooit gedragen)
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
Ik wil graag het pakje waar die zit hebben maar wat mij betreft mag je het shirtjequote:Op woensdag 3 april 2013 15:51 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Vanwege een piemeltje aan mijn baby kan ik niet je hele pakket overnemen, maar mocht je nou met dat vrijheidsbeeld-shirtje blijven zitten...dan houd ik me aanbevolen!!
quote:Op woensdag 3 april 2013 21:38 schreef Lamb29 het volgende:
Ik vind nog 3 pyjama's
[ afbeelding ]
AH maat 86/92....
Close up:Heb je ook nog rompers maat 86/92 of 92/98 met spaghetti bandjes?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een Bambino maat 86
[ afbeelding ]
En een nachthemd maat 92 (Nooit gedragen)
[ afbeelding ]2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
quote:Op woensdag 3 april 2013 21:40 schreef miss_sly het volgende:
Karin, je pakje is binnen. I vond alles leuk, ze was er helemaal blij mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |