psssst, als jij nog een keer semi dezelfde kleertjes in de verkoop doet, wil jij mij dan eerst pm-en?quote:
Ja 122 wel nieuwsgierig naarquote:Op maandag 25 maart 2013 09:51 schreef trui het volgende:
ik heb ook weer een kast leeggeruimd. is er belangstelling voor rokken/jurken maat 122-28 / 134-140? ik heb ook nog een mooie nieuwe spijkerbroek maat 140 (Rags Industry) die wat klein uitviel en daardoor meteen al niet paste toen we 'm uit de kast haalden... zal vanavond wat foto's maken als iemand interesse heeft.
niet gekregen...maar ik zal hem voor je vasthouden! (tenminste dat was de bedoeling denk ik?)quote:Op maandag 25 maart 2013 10:06 schreef Poppedein het volgende:
Karin, pm gestuurd voor t pak, maar doet raar op m telefoon, dus twijfel of je m gekregen hebt!
Ja! 122-128 jurken en rokkenquote:Op maandag 25 maart 2013 09:51 schreef trui het volgende:
ik heb ook weer een kast leeggeruimd. is er belangstelling voor rokken/jurken maat 122-28 / 134-140? ik heb ook nog een mooie nieuwe spijkerbroek maat 140 (Rags Industry) die wat klein uitviel en daardoor meteen al niet paste toen we 'm uit de kast haalden... zal vanavond wat foto's maken als iemand interesse heeft.
Is ie compleet met opblaasbaar matrasje enzo?quote:Op maandag 25 maart 2013 10:01 schreef Gerberaatje het volgende:
[ afbeelding ]
En ik heb de Deryan baby ook nog steeds! ¤ 20,- ex verzenden.
Yes! Ik pm later vandaag ff anders!quote:Op maandag 25 maart 2013 10:12 schreef XXXKarinXXX het volgende:
[..]
niet gekregen...maar ik zal hem voor je vasthouden! (tenminste dat was de bedoeling denk ik?)
ik vond 'm er normaal uitzien, maar voor Anna viel hij wel iets te smal ja. maar geen 'skinny' oid.quote:Op maandag 25 maart 2013 11:22 schreef snoopy het volgende:
En misschien ook voor die spijkerbroek? Is het een smal model?
ik zag er gisteren dezelfde op een rommelmarkt. Koninginnedag komt er ook snel weer aan.quote:Op maandag 25 maart 2013 11:20 schreef miss_sly het volgende:
Wat jammer van het pak, dat zou mijn meisje ook geweldig leuk gevonden hebben <3 net te laat.
Smal en lage taille is een no go voor mijn meisje.quote:Op maandag 25 maart 2013 13:25 schreef trui het volgende:
[..]
ik vond 'm er normaal uitzien, maar voor Anna viel hij wel iets te smal ja. maar geen 'skinny' oid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |