Toen wij hem kochten zeiden ze bij de babydump van wel. Alleen op de slider paste er geen.quote:Op zondag 24 maart 2013 14:21 schreef As1981 het volgende:
Fr volgens mij past er geen meerij plankje op de transporter. Althans wij hebben hem ook en toen niet kunnen vinden omdat je hem dan op de rem moet vastmaken en dat werkt niet.
Vals voorgelicht dan dus. Best wel balen.quote:Op zondag 24 maart 2013 14:49 schreef Tally het volgende:
Ook wij hebben de transporter maar er is geen meerijdplankje voor te koop. Daarom heb ik maar een duobuggy gekocht erbij.
Is het buggyboard van Lascal iets? Of de kid-sit of de bumprider... Ik was benieuwd dus googelde watquote:Op zondag 24 maart 2013 15:01 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Vals voorgelicht dan dus. Best wel balen.
ook ik heb hem bij de babydump gekocht.quote:Op zondag 24 maart 2013 15:01 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ik heb het kiddyboard van mutsy zelf aangepastquote:Op zondag 24 maart 2013 15:01 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
die doe je vast niet weg rond september?quote:Op zondag 24 maart 2013 19:57 schreef Morretje het volgende:
[..]
Ik heb het kiddyboard van mutsy zelf aangepastMaar volgens mij is er wel een plankje, ben alleen vergeten hoe die heette.. Je hebt in elk geval een plankje nodig dat bevestigd kan worden op de stangen die vanaf de wielen omhoog gaan zeg maar.
Durf ik niet te zeggen.. Maar het was echt heel simpel, heb het uitstekende deel van de clipjes eraf gezaagd.. Bij het erop en -af doen schuurt het nu wel aan de stang, maar ach, de wagen is straks ook wel af, verkopen doen we em niet meer denk ik.quote:Op zondag 24 maart 2013 20:14 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
die doe je vast niet weg rond september?
als je wilt wil je dan een keer een foto maken. Kan ik het doorgeven hoe ik het wil als ik geen ander passend plankje kan vinden.quote:Op zondag 24 maart 2013 20:49 schreef Morretje het volgende:
[..]
Durf ik niet te zeggen.. Maar het was echt heel simpel, heb het uitstekende deel van de clipjes eraf gezaagd.. Bij het erop en -af doen schuurt het nu wel aan de stang, maar ach, de wagen is straks ook wel af, verkopen doen we em niet meer denk ik.
Hoeveel vraag je voor het meerijdplankje? Heb zelf ook een mutsears wagen en lijkt me wel fijn voor als Amber er is. Kan je dan wel gewoon nog recht achter de wagen lopen of loop je dan wat naar voren gebogen ?quote:Op zondag 24 maart 2013 20:14 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Ik Heb geen idee hoe de transporter eruit ziet, wij hadden een.mutsaerts wagen, zusje van mutsy, met meerijdplankje. Die dus ook wel weg mag...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor kinderen van 3 tot ongeveer 12 jaar oud
Nieuw in de verpakking
Ik liep er zelf altijd een beetje half achter, half naast. Niet ideaal, maar wel handig.quote:Op zondag 24 maart 2013 20:58 schreef Sam1993 het volgende:
[..]
Hoeveel vraag je voor het meerijdplankje? Heb zelf ook een mutsears wagen en lijkt me wel fijn voor als Amber er is. Kan je dan wel gewoon nog recht achter de wagen lopen of loop je dan wat naar voren gebogen ?
Ja, jurken en rokken 122quote:Op maandag 25 maart 2013 09:51 schreef trui het volgende:
ik heb ook weer een kast leeggeruimd. is er belangstelling voor rokken/jurken maat 122-28 / 134-140? ik heb ook nog een mooie nieuwe spijkerbroek maat 140 (Rags Industry) die wat klein uitviel en daardoor meteen al niet paste toen we 'm uit de kast haalden... zal vanavond wat foto's maken als iemand interesse heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |