+ 1quote:Op maandag 25 maart 2013 14:26 schreef mrien het volgende:
Ik heb ook een Deryan tentje in de aanbieding
De baby, met lucht matrasje
Bij interesse even een pm
Ik heb hem een aantal keer bij de buren gebruikt in de zomer als bedje/box bij baby en dat was erg handig. Peuterformaat is wel gelijk heel groot vond ikquote:Op dinsdag 26 maart 2013 07:34 schreef __Isis__ het volgende:
Nou inderdaad
Is het handig voor vakanties ed? En dan ook als box buiten te gebruiken? Handiger om baby of meteen peuterformaat te nemen?
Iemand een blauwe of grijze compleet met opblaasbaar plus standaard matrasje te koop?
Als je hem een paar jaar wilt gebruiken is het handiger om de peuter variant te nemen.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 07:34 schreef __Isis__ het volgende:
Nou inderdaad
Is het handig voor vakanties ed? En dan ook als box buiten te gebruiken? Handiger om baby of meteen peuterformaat te nemen?
Iemand een blauwe of grijze compleet met opblaasbaar plus standaard matrasje te koop?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ook nog een slinger en ballonnen voor "hoera een meisje" (tegen verzendkosten)
En een nieuwe verpakking avent speen, nr3. (Alleen ophalen, ivm kosten pakje to kosten nieuwe spenen)
Hoe komt dit nou in mijn voorraad? Voor een euro inc verzendkosten![]()
[ Bericht 2% gewijzigd door Deepfreeze op 26-03-2013 12:17:27 ]
zal morgen kijken wat er ligt wat weg kan. Maar dat zal 98 of kleiner zijn. Want zonder luier passen ze er weer wat makkelijker in hequote:Op dinsdag 26 maart 2013 09:18 schreef Twinkly het volgende:
Karin, ik ben heel benieuwd naar de korte broeken van Lars![]()
Had je al gekeken Miss?quote:Op woensdag 20 maart 2013 12:24 schreef miss_sly het volgende:
[..]
ik wel, denk ik! Moet even kijken of ie er nog een beetje uitziet, want de fietsen staan hier altijd buiten.
Ja, we hebben er een. Hij is al tweedehands, van Moonah overgenomen, en hij staat al een paar jaar buiten, maar hij doet het nog prima. S wil er zelfs nog wel eens in, maar daar is ze echt te groot voor inmiddels.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:58 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Had je al gekeken Miss?
Nog een vraag! Heeft er iemand een (bij voorkeur roze, grijs of wit) zomer Dooky over?
Idd de peutervariant gaat lekker lang mee..quote:Op dinsdag 26 maart 2013 07:34 schreef __Isis__ het volgende:
Nou inderdaad
Ok! Welk merk e.d.?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 14:00 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ja, we hebben er een. Hij is al tweedehands, van Moonah overgenomen, en hij staat al een paar jaar buiten, maar hij doet het nog prima. S wil er zelfs nog wel eens in, maar daar is ze echt te groot voor inmiddels.
Bobike voorzitje is het. Donkerblauw geloof ik. Wat wil je nog meer weten? Ik kan een foto maken als je wilquote:
Dat wilde ik eigenlijk weten jaquote:Op dinsdag 26 maart 2013 14:34 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Bobike voorzitje is het. Donkerblauw geloof ik. Wat wil je nog meer weten? Ik kan een foto maken als je wil
Ik wil er graag 10 euro voor hebben.
Ik heb een witte dookyquote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:58 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Had je al gekeken Miss?
Nog een vraag! Heeft er iemand een (bij voorkeur roze, grijs of wit) zomer Dooky over?
Houdt de witte variant de zo'n een beetje goed tegen? En, wat zou je er voor willen?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 14:44 schreef mrien het volgende:
[..]
Ik heb een witte dooky
Moet hem alleen nog ff weer opzoeken
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 15:49 schreef Kleurdoos het volgende:
haha dat klinkt als mooi, kind in t park leggen' en zelf thuis eens doorslapen
Niels heeft nu precies broekmaat 98, dus voor de zomer zal 98 ook wel passenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 12:44 schreef XXXKarinXXX het volgende:
[..]
zal morgen kijken wat er ligt wat weg kan. Maar dat zal 98 of kleiner zijn. Want zonder luier passen ze er weer wat makkelijker in he
Bedoel je een deryan tentje? Ja! Heb ik, met inflatable matrasje idd en in blauw/grijs.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 07:34 schreef __Isis__ het volgende:
Nou inderdaad
Zie ze rond de 20/25 euro voorbij komenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:21 schreef __Isis__ het volgende:
Bedankt voor alle tips en adviezen mbt het Deryan tentje, ik ga dan toch maar meteen voor de peutervariant. Ik ga eens zoeken wat dat tweedehands ongeveer kost en of iemand in de buurt er eentje te koop heeft, dat scheelt dan toch weer in de verzendkosten.
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 12:08 schreef Deepfreeze het volgende:
Ik heb hier wat opruiming gehouden in 68-86. Mooiste eerst hier meer eens proberen.
bijv: [ afbeelding ]Ik heb wel interesse in het spijkerjasje maat 86 en de tuinbroek! (en mijn kind is blijkbaar een dwergje, als de jouwe er al uit isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ook nog een slinger en ballonnen voor "hoera een meisje" (tegen verzendkosten)
En een nieuwe verpakking avent speen, nr3. (Alleen ophalen, ivm kosten pakje to kosten nieuwe spenen)
Hoe komt dit nou in mijn voorraad? Voor een euro inc verzendkosten![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ])
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
Nee, geen dwergje bij jouw. ik had nog zoveel liggen van Chris of mijn neefje, dus dit is gewoon over.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:09 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ik heb wel interesse in het spijkerjasje maat 86 en de tuinbroek! (en mijn kind is blijkbaar een dwergje, als de jouwe er al uit is)
Ik check even voor je bij mn ma, die heeft er 1 aangeschaft toen ze op alle kleinkids pastte, maar die zijn nu allemaal wat groter. Was een groene volgens mij met babynestjesquote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:11 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Heeft iemand toevallig een easywalker duowagen te koop?
Mijn beste vriendin is zwanger en heeft voor 1 kindje wel alles in huis(dochter is nu 3) maar nu verwachten ze er dus 2!
We zijm dus marktplaats al aan het afstruinen voor spullen maat misschien dat er hier ook wel iemand is die spullen kwijt wil.
Zolang het geen knalroze is, maakt de kleur niet zoveel uit, zou fijn zijn alsje wilt informeren en enig idee wat ze er voor wil hebbenquote:Op woensdag 27 maart 2013 07:52 schreef gizzfonz het volgende:
[..]
Ik check even voor je bij mn ma, die heeft er 1 aangeschaft toen ze op alle kleinkids pastte, maar die zijn nu allemaal wat groter. Was een groene volgens mij met babynestjes
Ehm, had je er toevallig twee? Anders heb ik die al van je overgenomenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:03 schreef mikoxx het volgende:
[..]
Bedoel je een deryan tentje? Ja! Heb ik, met inflatable matrasje idd en in blauw/grijs.
Ah, wij zijn net over naar 116. Ik ga even voor je kijken!quote:Op woensdag 27 maart 2013 09:21 schreef ymme het volgende:
Mart heeft even een groeispurt gemaakt.
Kreeg vanochtend zn mooiste broek in maat 104 niet dicht.
Dus broeken in 110, iemand?
Graag!
Ze heeft een tweelingquote:Op woensdag 27 maart 2013 08:33 schreef Mineola het volgende:
[..]
Ehm, had je er toevallig twee? Anders heb ik die al van je overgenomen
SPOILER: stomme actie voor de geïnteresseerdenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Venus in pocketformaat
© loveli
Klopt, had er twee, nu dus nog eentje.quote:Op woensdag 27 maart 2013 10:45 schreef Mineola het volgende:
[..]
Weet ik, maar misschien had ze niet ook twee deryans
quote:Op woensdag 27 maart 2013 21:08 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Miss, ik wilde nog weer antwoorden op je pm, maar je inbox is vol!
Anyway....
Wil je 'm soms verkopen?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 09:42 schreef Kleurdoos het volgende:
ik ga nooit meer aan de bumbo. die van mij wurmde zich er gewoon uit
Maak je dr gelijk een dagje uit vanquote:Op vrijdag 29 maart 2013 10:44 schreef Kleurdoos het volgende:
Jezus.
Daar heb ik toch niets aan, kom je wel eens in de buurt? want ik wil m
Je houdt niet van velours tochquote:Op donderdag 28 maart 2013 18:20 schreef Kleurdoos het volgende:
babymeisjes 50/56 56? beetje voor koud weer?
Is goed! Moet wel zeggen, in het gestipte boxkleed zit op de achterkant een vlekje (gele kring) die ik er niet uit krijg in de was. Iemand nog een tip tegen spuugvlekken?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 11:20 schreef Kleurdoos het volgende:
en mocht je m niet in 1 koop kwijt kunnen dan heb ik intersse in de boxkleden en mobile
Die zachte tshirtsstof-jurkjes? Die zijn fijn he!quote:Op vrijdag 29 maart 2013 11:25 schreef kleinzusje het volgende:
Ben op zoek naar kidscase jurkjes voor mn meisje (maat 12 maanden of meer) van die zachte gestreepte eco tshirt stof, oude collectie.
Ook gezocht: stippenjurkjes van H&M, met elastiek in de hals. Maat 80 ( heb ze nu zelf in 68)
Herkent iemand wat ik bedoel. ? Foto maak ik anders later.
och tís de achterkant, en ff in de zon of ossegal helpt tegen veel vlekkenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 11:24 schreef Sannne het volgende:
[..]
Is goed! Moet wel zeggen, in het gestipte boxkleed zit op de achterkant een vlekje (gele kring) die ik er niet uit krijg in de was. Iemand nog een tip tegen spuugvlekken?
Oei ! Die met 2 knoopjes voor ?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 11:26 schreef Sannne het volgende:
[..]
Die zachte tshirtsstof-jurkjes? Die zijn fijn he!
Heb er nog wel een effen grijze van in 80 of 86..
Ik durfde er niet veel mee te doen ivm die fuchsia-roze stof (bang voor doorlopen..)quote:Op vrijdag 29 maart 2013 11:26 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
och tís de achterkant, en ff in de zon of ossegal helpt tegen veel vlekken
Nee, zonder knopen. Dus niet dezelfde?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 11:27 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Oei ! Die met 2 knoopjes voor ?
Foto ?
Heel graag ! Zijn echt super mooi en fijn !
Staat er wel 12 maanden in ?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 11:27 schreef Sannne het volgende:
[..]
Nee, zonder knopen. Dus niet dezelfde?
Ik heb nog een Binana liggen, indigo (http://www.binana.net/assortiment_nl.html)quote:
13 april is er weer een stocksale van kidscase in amsterdam. Misschien is het daar wel te vinden.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 11:25 schreef kleinzusje het volgende:
Ben op zoek naar kidscase jurkjes voor mn meisje (maat 12 maanden of meer) van die zachte gestreepte eco tshirt stof, oude collectie.
Ook gezocht: stippenjurkjes van H&M, zomer, korte/zonder mouw, met elastiek in de hals en rond het rompje. Maat 80 ( heb ze nu zelf in 68)
Herkent iemand wat ik bedoel. ? Foto maak ik anders later.
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:08 schreef snoopy het volgende:
[..]
13 april is er weer een stocksale van kidscase in amsterdam. Misschien is het daar wel te vinden.
Fannetje, ik heb misschien wel interesse in de maatjes 22. Wat zou je ervoor willen hebben? En foto-tje?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:49 schreef Fannetje het volgende:
Heeft iemand interesse in:
* Lage paarse allstars vallend als maat 21?
* Halfhoge roze allstars vallend als maat 22?
* Smalle Ballerina's maat 22?
Allemaal erg weinig gedragen omdat mijn dame er heel snel uitgegroeid was. Bij interesse zal ik foto's maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |