Die zachte tshirtsstof-jurkjes? Die zijn fijn he!quote:Op vrijdag 29 maart 2013 11:25 schreef kleinzusje het volgende:
Ben op zoek naar kidscase jurkjes voor mn meisje (maat 12 maanden of meer) van die zachte gestreepte eco tshirt stof, oude collectie.
Ook gezocht: stippenjurkjes van H&M, met elastiek in de hals. Maat 80 ( heb ze nu zelf in 68)
Herkent iemand wat ik bedoel. ? Foto maak ik anders later.
och tís de achterkant, en ff in de zon of ossegal helpt tegen veel vlekkenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 11:24 schreef Sannne het volgende:
[..]
Is goed! Moet wel zeggen, in het gestipte boxkleed zit op de achterkant een vlekje (gele kring) die ik er niet uit krijg in de was. Iemand nog een tip tegen spuugvlekken?
Oei ! Die met 2 knoopjes voor ?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 11:26 schreef Sannne het volgende:
[..]
Die zachte tshirtsstof-jurkjes? Die zijn fijn he!
Heb er nog wel een effen grijze van in 80 of 86..
Ik durfde er niet veel mee te doen ivm die fuchsia-roze stof (bang voor doorlopen..)quote:Op vrijdag 29 maart 2013 11:26 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
och tís de achterkant, en ff in de zon of ossegal helpt tegen veel vlekken
Nee, zonder knopen. Dus niet dezelfde?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 11:27 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Oei ! Die met 2 knoopjes voor ?
Foto ?
Heel graag ! Zijn echt super mooi en fijn !
Staat er wel 12 maanden in ?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 11:27 schreef Sannne het volgende:
[..]
Nee, zonder knopen. Dus niet dezelfde?
Ik heb nog een Binana liggen, indigo (http://www.binana.net/assortiment_nl.html)quote:
13 april is er weer een stocksale van kidscase in amsterdam. Misschien is het daar wel te vinden.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 11:25 schreef kleinzusje het volgende:
Ben op zoek naar kidscase jurkjes voor mn meisje (maat 12 maanden of meer) van die zachte gestreepte eco tshirt stof, oude collectie.
Ook gezocht: stippenjurkjes van H&M, zomer, korte/zonder mouw, met elastiek in de hals en rond het rompje. Maat 80 ( heb ze nu zelf in 68)
Herkent iemand wat ik bedoel. ? Foto maak ik anders later.
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:08 schreef snoopy het volgende:
[..]
13 april is er weer een stocksale van kidscase in amsterdam. Misschien is het daar wel te vinden.
Fannetje, ik heb misschien wel interesse in de maatjes 22. Wat zou je ervoor willen hebben? En foto-tje?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:49 schreef Fannetje het volgende:
Heeft iemand interesse in:
* Lage paarse allstars vallend als maat 21?
* Halfhoge roze allstars vallend als maat 22?
* Smalle Ballerina's maat 22?
Allemaal erg weinig gedragen omdat mijn dame er heel snel uitgegroeid was. Bij interesse zal ik foto's maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |