quote:Op dinsdag 26 maart 2013 15:49 schreef Kleurdoos het volgende:
haha dat klinkt als mooi, kind in t park leggen' en zelf thuis eens doorslapen
Niels heeft nu precies broekmaat 98, dus voor de zomer zal 98 ook wel passenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 12:44 schreef XXXKarinXXX het volgende:
[..]
zal morgen kijken wat er ligt wat weg kan. Maar dat zal 98 of kleiner zijn. Want zonder luier passen ze er weer wat makkelijker in he
Bedoel je een deryan tentje? Ja! Heb ik, met inflatable matrasje idd en in blauw/grijs.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 07:34 schreef __Isis__ het volgende:
Nou inderdaad
Is het handig voor vakanties ed? En dan ook als box buiten te gebruiken? Handiger om baby of meteen peuterformaat te nemen?
Iemand een blauwe of grijze compleet met opblaasbaar plus standaard matrasje te koop?
Zie ze rond de 20/25 euro voorbij komenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:21 schreef __Isis__ het volgende:
Bedankt voor alle tips en adviezen mbt het Deryan tentje, ik ga dan toch maar meteen voor de peutervariant. Ik ga eens zoeken wat dat tweedehands ongeveer kost en of iemand in de buurt er eentje te koop heeft, dat scheelt dan toch weer in de verzendkosten.
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 12:08 schreef Deepfreeze het volgende:
Ik heb hier wat opruiming gehouden in 68-86. Mooiste eerst hier meer eens proberen.
bijv: [ afbeelding ]Ik heb wel interesse in het spijkerjasje maat 86 en de tuinbroek! (en mijn kind is blijkbaar een dwergje, als de jouwe er al uit isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ook nog een slinger en ballonnen voor "hoera een meisje" (tegen verzendkosten)
En een nieuwe verpakking avent speen, nr3. (Alleen ophalen, ivm kosten pakje to kosten nieuwe spenen)
Hoe komt dit nou in mijn voorraad? Voor een euro inc verzendkosten![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ])
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
Nee, geen dwergje bij jouw. ik had nog zoveel liggen van Chris of mijn neefje, dus dit is gewoon over.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:09 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ik heb wel interesse in het spijkerjasje maat 86 en de tuinbroek! (en mijn kind is blijkbaar een dwergje, als de jouwe er al uit is)
Ik check even voor je bij mn ma, die heeft er 1 aangeschaft toen ze op alle kleinkids pastte, maar die zijn nu allemaal wat groter. Was een groene volgens mij met babynestjesquote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:11 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Heeft iemand toevallig een easywalker duowagen te koop?
Mijn beste vriendin is zwanger en heeft voor 1 kindje wel alles in huis(dochter is nu 3) maar nu verwachten ze er dus 2!
We zijm dus marktplaats al aan het afstruinen voor spullen maat misschien dat er hier ook wel iemand is die spullen kwijt wil.
Zolang het geen knalroze is, maakt de kleur niet zoveel uit, zou fijn zijn alsje wilt informeren en enig idee wat ze er voor wil hebbenquote:Op woensdag 27 maart 2013 07:52 schreef gizzfonz het volgende:
[..]
Ik check even voor je bij mn ma, die heeft er 1 aangeschaft toen ze op alle kleinkids pastte, maar die zijn nu allemaal wat groter. Was een groene volgens mij met babynestjes
Ehm, had je er toevallig twee? Anders heb ik die al van je overgenomenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:03 schreef mikoxx het volgende:
[..]
Bedoel je een deryan tentje? Ja! Heb ik, met inflatable matrasje idd en in blauw/grijs.
Ah, wij zijn net over naar 116. Ik ga even voor je kijken!quote:Op woensdag 27 maart 2013 09:21 schreef ymme het volgende:
Mart heeft even een groeispurt gemaakt.
Kreeg vanochtend zn mooiste broek in maat 104 niet dicht.
Dus broeken in 110, iemand?
Graag!
Ze heeft een tweelingquote:Op woensdag 27 maart 2013 08:33 schreef Mineola het volgende:
[..]
Ehm, had je er toevallig twee? Anders heb ik die al van je overgenomen
SPOILER: stomme actie voor de geïnteresseerdenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Venus in pocketformaat
© loveli
Klopt, had er twee, nu dus nog eentje.quote:Op woensdag 27 maart 2013 10:45 schreef Mineola het volgende:
[..]
Weet ik, maar misschien had ze niet ook twee deryans
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |