Er gaat iemand uit het appartement, niet uit de seriequote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:47 schreef kawotski het volgende:
Damon Wayans Jr. komt weer terug in New Girl (zie eerste aflevering) en er gaat iemand uit en dat schijnt Winston niet te zijn.
Missed your commentquote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:47 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
Er gaat iemand uit het appartement, niet uit de serie
http://uk.eonline.com/new(...)ommate-is-moving-out
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 14:11 schreef dz5b604 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Minister Cramer: "Milieuvervuiling mag zolang je maar betaalt."
Minister Cramer: "Mensheid in 2100 grotendeels verdwenen."
Minister Cramer: "In 2050 40% van alle dier- en plantensoorten uitgestorven."
Eens ja... vond de epi van deze week misschien wel de slechtste van de serie.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:48 schreef Jivis het volgende:
Ze zijn het toch een beetje kwijt dit seizoen. Sommige dialogen weten me nog wel een glimlach te ontlokken, maar dat hele gebeuren in die bank vond ik een beetje awkward. En dan niet op een grappige manier.
quote:New Girl S03E07 Coach 35m to go
Mee eens. Dit was eigenlijk de eerste aflevering waarin Coach goed geïntegreerd werd in het geheel. Coach heeft veel te veel de balans van de groep verstoort. Een balans die ze vorig seizoen eindelijk hadden gevonden.quote:Op donderdag 16 januari 2014 00:12 schreef Tim86 het volgende:
De Coach zoals we hem leren kennen? Dat was ook maar 1 ep bij de pilot? Ben het er wel mee eens dat het karakter nog wat beter mag worden neergezet..nu is het een vrij nutteloze toevoeging. Dat hij dan met Cece ging daten vond ik ook maar lame.
Jullie verdienen elkaarquote:Op dinsdag 4 februari 2014 09:46 schreef JDx het volgende:
Ik: Er komt een celebrity in de aflevering
Vriendin: Wie?
Ik: Geen idee, we kunnen de aflevering zo wel kijken, was blijkbaar erg populair
Vriendin: Ok, ben benieuwd
...
In aflevering: "Guess who's party... Prince!"
Ik: Prince? Die was toch bekend in wat is het 1980? Waarom doen ze zo wild
Vriendin: Wie is Prince?
Het was ook geen zak aan.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:17 schreef bierjoost het volgende:
Mijn god. Wat een kut aflevering. Heeft wat mij betreft nu zo'n beetje the shark gejumpet met een niet grappige Prince en de niet grappige relatie tussen Nick en Jes.
Goedmakertje erachteraan?quote:
'Warm water, baby!'quote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:07 schreef truedestiny het volgende:
'Winston what happens when you mix fire and ice'
Ik denk eerder omdat de aflevering precies na de Super Bowl werd afgespeeld, maar goed. Ook de reden waardoor ze all-out gingen met dingen als Prince en het zingen op het einde.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:57 schreef Timwonnacott het volgende:
Hij heeft ook vooral het kijkcijfer record gebroken omdat die Prince nooit/zelden in gastrollen meespeelt en hij zelf aangaf een groot fan te zijn en te willen meespelen.
Happy Endings was ook ineens van het ene op het andere seizoen echt dom geworden he, dacht dat het aan mij lag.quote:Op woensdag 5 februari 2014 17:19 schreef shiznuts het volgende:
Zo hard als Happy endings takelt het niet af, maar vind de shows wel wat alike en denk ook dat hier de rek ook wel snel uit is, moeten ze geen seizoenenlang nog uitmelken inderdaad, maar vooralsnog prima. Ook wel tevreden mee dat HIMYM aan een eind komt. TBBT mag van mij ook wel ophouden. Genieten doe ik o.a. vol van Community en Parks and recreation.Psych wil ook nog wel prima en kort geleden begonnen aan Workaholics, da's ook wel erg bazige humor moet ik toegeven.
Ik ben gestopt met kijkenquote:Op woensdag 5 februari 2014 19:38 schreef zwartgrijswit het volgende:
Ik vind het niveau gedaald sinds Coach meedoet. Vind hem irritant en niet grappig.
quote:Two jews walk into a bar [..] they buy it.
Kan me er ook nog steeds mee vermaken. Ik kijk er alleen niet meer zo naar uit als ik dat vorig seizoen deed. Gelukkig is het nog wel steeds niet zo gedaald in niveau als HIMYM en in mindere mate Modern Family, dat het meer uit plichtsbesef en een soort routinematigheid is.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:49 schreef DUK het volgende:
Kan me er nog steeds prima om vermaken.
Samen met Parcs and Rec de twee comedies waar ik het meest nar uitkijk.
Community is iets meer dan ok. Big Bang is ok. Modern Family is ok. HIMYM, 30 Rock en Two and a Half Men kijk ik plichtmatig.
Neurotisch af willen kijken...
Linda Cardelliniquote:Op vrijdag 14 februari 2014 12:05 schreef shiznuts het volgende:
[..]![]()
De komst van die zus kan de dynamiek misschien eens omhoog krikken. Ben benieuwd.
Ellen Page zou wel goed een jongere zus van de twee kunnen spelen.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 12:20 schreef JDx het volgende:
Ik dacht eerst dat die zus een oudere zus van Ellen Page was
Is zoiets te koop? Zo ja, waar of waar moet ik op google'en?quote:Op donderdag 6 februari 2014 02:17 schreef shiznuts het volgende:
[ afbeelding ]
Damn. Doe mij ook zoeentje.![]()
I'm glad I'm not crazy...
- 'Well...'
Dat was al zeker, op de grote zenders is er altijd een vierde seizoen na een derde vanwege syndication rights waarvoor vier seizoenen nodig zijn.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 07:15 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Vandaag in ieder geval wel de bevestiging dat er nog een seizoen komt.
Hopelijk weet het zich weer te herpakken naar het niveau van de eerste twee seizoenen.
Tja ze moeten iets verzinnen om het interessant te blijven houden. Seizoen lange relatie wordt ook weer zo saai.quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:43 schreef Mss het volgende:
Jammer van de breakup van Jess en Nick, ik vrees dat dat zo'n Ross & Rachel verhaallijn gaat worden.
Wel +1 voor True American.
Jupquote:Op vrijdag 28 maart 2014 00:27 schreef shiznuts het volgende:
Was dat die 'heks' met de blauwe ogen?
'My eyes are up here'
"Yeah, I've noticed them... too."
Ja heerlijke dame inderdaadquote:Op vrijdag 28 maart 2014 00:12 schreef Tim86 het volgende:
Erg rommelig zo ja. Alexandra Daddario was dan wel weer een gigantisch pluspunt. True Detective kijkers weten waarom
Die lijkt me echt supertofquote:
quote:New Girl
S04E01
The Last Wedding
Jess and Co. attend the last wedding of the summer season and make a bet to see which of them can get lucky.
2 days 6h 18m to go
Nou ieder z'n ding. Kan er totaal niet tegen.quote:Op donderdag 25 september 2014 00:17 schreef Florentius het volgende:
New Girl s04e02
Weer helemaal back on track hoor, toffe aflevering.
Dat quirky-sweet open maar toch gereserveerd wat Zoey doet, man wat is dat toch aantrekkelijk.
Word er gewoon warm van van binnen.
Apart dat je dan een serie kijkt met in de hoofdrol de koningin van quirkiness.quote:Op donderdag 25 september 2014 13:34 schreef flyguy het volgende:
[..]
Nou ieder z'n ding. Kan er totaal niet tegen.
Vind de andere karakters dan ook een stuk interessanterquote:Op donderdag 25 september 2014 16:46 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Apart dat je dan een serie kijkt met in de hoofdrol de koningin van quirkiness.
Cece is inderdaad alleen eye candy, maar Schmidt is toch echt wel één van de smaakmakers van de show. Ik vind ze allemaal eigenlijk wel iets hebben, op Cece (en in mindere mate Coach) na; Jess omdat Zooey, Schmidt met zijn over-the-top gedrag, Nick met zijn domme/laid back instelling en Winston die in een soort neerwaartse spiraal richting het worden van een psychopaat zit (met als hoogtepunt dat gedoe met zijn kat).quote:Op vrijdag 26 september 2014 01:00 schreef Florentius het volgende:
Nou laat me raden Schmidt en Cece.
Nou dan zullen we allebei dan wel uitsluitend oog hebben voor wat we willen of willen zijn,
want die twee registreer ik meer dan dat ik ze beleef.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook the rumors over Jess... ahhh chin up Jess.
[ Bericht 2% gewijzigd door Florentius op 02-10-2014 00:37:00 ]
In ep3 gaat het ook over trouwenquote:Op woensdag 1 oktober 2014 15:01 schreef Mirel het volgende:
[..]
Ep 3 is al uit hoor.
Dat gedoe met die sponzen
Zo ver wil ik nou ook weer niet gaan, maar ze hebben seizoen begint idd goed.quote:Op zondag 30 november 2014 06:49 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Ze hebben zich echt goed hersteld zeg. Louter leuke afleveringen en de episode van deze week was misschien wel de beste van de serie.
De scene waar de zwerver instapt, dat ze beginnen te praten over hoe goed de Ford Fusion voor het milieu is. Hebben ze al eens eerder gedaan:quote:
Oh die viel helemaal niet op.quote:Op donderdag 11 december 2014 10:00 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
De scene waar de zwerver instapt, dat ze beginnen te praten over hoe goed de Ford Fusion voor het milieu is. Hebben ze al eens eerder gedaan:
[ afbeelding ]
Ik heb me er niet erg aan gestoord of zo, ik stoorde me meer aan het – zelfs voor New Girl – erg hoge feel good-gehalte op het einde.
Loop een beetje achter, maar hij speelde echt een briljante gastrol! Van mij mag hij wel vaker terugkomen.quote:
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:05 schreef criminal_mind het volgende:
New Girl' Renewed by FOX for Season 5
Inderdaad zonde, maar zonder haar moet het ook wel lukken toch?quote:Op woensdag 1 april 2015 05:29 schreef shiznuts het volgende:
Wel jammer dat ze doorgaan zonder Zooey.Te druk met grotere projecten.
Ik bedoel 'it's Jess' en dan met iedereen behalve Jess.
Ben benieuwd hoe ze dit gaan aanpakken.
'It's Schmidt' saves the day gelukkig.quote:Op woensdag 1 april 2015 06:55 schreef µ het volgende:
[..]
Inderdaad zonde, maar zonder haar moet het ook wel lukken toch?
Echt waar, ja? Verrassend. Ben halverwege dit seizoen afgehaakt. Het is gewoon niet leuk meer. Niveau blijft hetzelfde of zit er ver onder.quote:
Waar lees je dat?quote:Op woensdag 1 april 2015 05:29 schreef shiznuts het volgende:
Daar lees ik verder niets over. Wel dat Zooey op het moment zwanger is waardoor het schema voor season 5 deels anders loopt omdat het niet in de serie wordt geschreven. Maar verder blijft ze gewoon.quote:Op woensdag 1 april 2015 05:29 schreef shiznuts het volgende:
Onzin, Coach stopt ermee Zooey gaat gewoon door.quote:Op woensdag 1 april 2015 05:29 schreef shiznuts het volgende:
Spuit 11 geeft modder.quote:Op zaterdag 4 april 2015 22:40 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
Onzin, Coach stopt ermee Zooey gaat gewoon door.
Ja super gay natuurlijk, hoewel het er al dik aan zat te komenquote:Op woensdag 6 mei 2015 15:32 schreef richolio het volgende:
Kut spoilers op de New Girl Facebook.Douchebag admin
Season 1 (24 Episodes)quote:Op woensdag 6 mei 2015 15:31 schreef Mss het volgende:
Die seizoenen worden steeds korter.
Wel weer een toffe ep. Winston is echt een baas. Mooi dat Coach weg is, hij voegt weinig toe. Hij is te normaal
.
Yep, klinkt als een nuchter karakter waarop de regular cast met hun malligheden op kunnen afspelen. Een beetje zoals die gemeentevriendin van Schmidt.quote:Fox will play Reagan, a gorgeous, straight-shooting pharmaceutical sales rep
Het is sowieso pas in 2016, dus dat zou kunnen.quote:Op zondag 20 september 2015 22:32 schreef loezzzje het volgende:
ik dacht dat ik ergens januari had gelezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |