Zo ver wil ik nou ook weer niet gaan, maar ze hebben seizoen begint idd goed.quote:Op zondag 30 november 2014 06:49 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Ze hebben zich echt goed hersteld zeg. Louter leuke afleveringen en de episode van deze week was misschien wel de beste van de serie.
De scene waar de zwerver instapt, dat ze beginnen te praten over hoe goed de Ford Fusion voor het milieu is. Hebben ze al eens eerder gedaan:quote:
Oh die viel helemaal niet op.quote:Op donderdag 11 december 2014 10:00 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
De scene waar de zwerver instapt, dat ze beginnen te praten over hoe goed de Ford Fusion voor het milieu is. Hebben ze al eens eerder gedaan:
[ afbeelding ]
Ik heb me er niet erg aan gestoord of zo, ik stoorde me meer aan het – zelfs voor New Girl – erg hoge feel good-gehalte op het einde.
Loop een beetje achter, maar hij speelde echt een briljante gastrol! Van mij mag hij wel vaker terugkomen.quote:
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:05 schreef criminal_mind het volgende:
New Girl' Renewed by FOX for Season 5
Inderdaad zonde, maar zonder haar moet het ook wel lukken toch?quote:Op woensdag 1 april 2015 05:29 schreef shiznuts het volgende:
Wel jammer dat ze doorgaan zonder Zooey.Te druk met grotere projecten.
Ik bedoel 'it's Jess' en dan met iedereen behalve Jess.
Ben benieuwd hoe ze dit gaan aanpakken.
'It's Schmidt' saves the day gelukkig.quote:Op woensdag 1 april 2015 06:55 schreef µ het volgende:
[..]
Inderdaad zonde, maar zonder haar moet het ook wel lukken toch?
Echt waar, ja? Verrassend. Ben halverwege dit seizoen afgehaakt. Het is gewoon niet leuk meer. Niveau blijft hetzelfde of zit er ver onder.quote:
Waar lees je dat?quote:Op woensdag 1 april 2015 05:29 schreef shiznuts het volgende:
Daar lees ik verder niets over. Wel dat Zooey op het moment zwanger is waardoor het schema voor season 5 deels anders loopt omdat het niet in de serie wordt geschreven. Maar verder blijft ze gewoon.quote:Op woensdag 1 april 2015 05:29 schreef shiznuts het volgende:
Onzin, Coach stopt ermee Zooey gaat gewoon door.quote:Op woensdag 1 april 2015 05:29 schreef shiznuts het volgende:
Spuit 11 geeft modder.quote:Op zaterdag 4 april 2015 22:40 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
Onzin, Coach stopt ermee Zooey gaat gewoon door.
Ja super gay natuurlijk, hoewel het er al dik aan zat te komenquote:Op woensdag 6 mei 2015 15:32 schreef richolio het volgende:
Kut spoilers op de New Girl Facebook.Douchebag admin
Season 1 (24 Episodes)quote:Op woensdag 6 mei 2015 15:31 schreef Mss het volgende:
Die seizoenen worden steeds korter.
Wel weer een toffe ep. Winston is echt een baas. Mooi dat Coach weg is, hij voegt weinig toe. Hij is te normaal
.
Yep, klinkt als een nuchter karakter waarop de regular cast met hun malligheden op kunnen afspelen. Een beetje zoals die gemeentevriendin van Schmidt.quote:Fox will play Reagan, a gorgeous, straight-shooting pharmaceutical sales rep
Het is sowieso pas in 2016, dus dat zou kunnen.quote:Op zondag 20 september 2015 22:32 schreef loezzzje het volgende:
ik dacht dat ik ergens januari had gelezen.
ik vind het minder geworden, vooral het laatste seizoen was af en toe gewoon echt niet grappig. seizoen 1 blijft geniaal.quote:Op maandag 21 september 2015 07:13 schreef FL_Freak het volgende:
Ik heb de laatste twee seizoenen geloof ik niet meer gezien. Is deze serie nog leuk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |