Er gaat iemand uit het appartement, niet uit de seriequote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:47 schreef kawotski het volgende:
Damon Wayans Jr. komt weer terug in New Girl (zie eerste aflevering) en er gaat iemand uit en dat schijnt Winston niet te zijn.
Missed your commentquote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:47 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
Er gaat iemand uit het appartement, niet uit de serie
http://uk.eonline.com/new(...)ommate-is-moving-out
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 14:11 schreef dz5b604 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Minister Cramer: "Milieuvervuiling mag zolang je maar betaalt."
Minister Cramer: "Mensheid in 2100 grotendeels verdwenen."
Minister Cramer: "In 2050 40% van alle dier- en plantensoorten uitgestorven."
Eens ja... vond de epi van deze week misschien wel de slechtste van de serie.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:48 schreef Jivis het volgende:
Ze zijn het toch een beetje kwijt dit seizoen. Sommige dialogen weten me nog wel een glimlach te ontlokken, maar dat hele gebeuren in die bank vond ik een beetje awkward. En dan niet op een grappige manier.
quote:New Girl S03E07 Coach 35m to go
Mee eens. Dit was eigenlijk de eerste aflevering waarin Coach goed geïntegreerd werd in het geheel. Coach heeft veel te veel de balans van de groep verstoort. Een balans die ze vorig seizoen eindelijk hadden gevonden.quote:Op donderdag 16 januari 2014 00:12 schreef Tim86 het volgende:
De Coach zoals we hem leren kennen? Dat was ook maar 1 ep bij de pilot? Ben het er wel mee eens dat het karakter nog wat beter mag worden neergezet..nu is het een vrij nutteloze toevoeging. Dat hij dan met Cece ging daten vond ik ook maar lame.
Jullie verdienen elkaarquote:Op dinsdag 4 februari 2014 09:46 schreef JDx het volgende:
Ik: Er komt een celebrity in de aflevering
Vriendin: Wie?
Ik: Geen idee, we kunnen de aflevering zo wel kijken, was blijkbaar erg populair
Vriendin: Ok, ben benieuwd
...
In aflevering: "Guess who's party... Prince!"
Ik: Prince? Die was toch bekend in wat is het 1980? Waarom doen ze zo wild
Vriendin: Wie is Prince?
Het was ook geen zak aan.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:17 schreef bierjoost het volgende:
Mijn god. Wat een kut aflevering. Heeft wat mij betreft nu zo'n beetje the shark gejumpet met een niet grappige Prince en de niet grappige relatie tussen Nick en Jes.
Goedmakertje erachteraan?quote:
'Warm water, baby!'quote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:07 schreef truedestiny het volgende:
'Winston what happens when you mix fire and ice'
Ik denk eerder omdat de aflevering precies na de Super Bowl werd afgespeeld, maar goed. Ook de reden waardoor ze all-out gingen met dingen als Prince en het zingen op het einde.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:57 schreef Timwonnacott het volgende:
Hij heeft ook vooral het kijkcijfer record gebroken omdat die Prince nooit/zelden in gastrollen meespeelt en hij zelf aangaf een groot fan te zijn en te willen meespelen.
Happy Endings was ook ineens van het ene op het andere seizoen echt dom geworden he, dacht dat het aan mij lag.quote:Op woensdag 5 februari 2014 17:19 schreef shiznuts het volgende:
Zo hard als Happy endings takelt het niet af, maar vind de shows wel wat alike en denk ook dat hier de rek ook wel snel uit is, moeten ze geen seizoenenlang nog uitmelken inderdaad, maar vooralsnog prima. Ook wel tevreden mee dat HIMYM aan een eind komt. TBBT mag van mij ook wel ophouden. Genieten doe ik o.a. vol van Community en Parks and recreation.Psych wil ook nog wel prima en kort geleden begonnen aan Workaholics, da's ook wel erg bazige humor moet ik toegeven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |