Ik ben gestopt met kijkenquote:Op woensdag 5 februari 2014 19:38 schreef zwartgrijswit het volgende:
Ik vind het niveau gedaald sinds Coach meedoet. Vind hem irritant en niet grappig.
quote:Two jews walk into a bar [..] they buy it.
Kan me er ook nog steeds mee vermaken. Ik kijk er alleen niet meer zo naar uit als ik dat vorig seizoen deed. Gelukkig is het nog wel steeds niet zo gedaald in niveau als HIMYM en in mindere mate Modern Family, dat het meer uit plichtsbesef en een soort routinematigheid is.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:49 schreef DUK het volgende:
Kan me er nog steeds prima om vermaken.
Samen met Parcs and Rec de twee comedies waar ik het meest nar uitkijk.
Community is iets meer dan ok. Big Bang is ok. Modern Family is ok. HIMYM, 30 Rock en Two and a Half Men kijk ik plichtmatig.
Neurotisch af willen kijken...
Linda Cardelliniquote:Op vrijdag 14 februari 2014 12:05 schreef shiznuts het volgende:
[..]![]()
De komst van die zus kan de dynamiek misschien eens omhoog krikken. Ben benieuwd.
Ellen Page zou wel goed een jongere zus van de twee kunnen spelen.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 12:20 schreef JDx het volgende:
Ik dacht eerst dat die zus een oudere zus van Ellen Page was
Is zoiets te koop? Zo ja, waar of waar moet ik op google'en?quote:Op donderdag 6 februari 2014 02:17 schreef shiznuts het volgende:
[ afbeelding ]
Damn. Doe mij ook zoeentje.![]()
I'm glad I'm not crazy...
- 'Well...'
Dat was al zeker, op de grote zenders is er altijd een vierde seizoen na een derde vanwege syndication rights waarvoor vier seizoenen nodig zijn.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 07:15 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Vandaag in ieder geval wel de bevestiging dat er nog een seizoen komt.
Hopelijk weet het zich weer te herpakken naar het niveau van de eerste twee seizoenen.
Tja ze moeten iets verzinnen om het interessant te blijven houden. Seizoen lange relatie wordt ook weer zo saai.quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:43 schreef Mss het volgende:
Jammer van de breakup van Jess en Nick, ik vrees dat dat zo'n Ross & Rachel verhaallijn gaat worden.
Wel +1 voor True American.
Jupquote:Op vrijdag 28 maart 2014 00:27 schreef shiznuts het volgende:
Was dat die 'heks' met de blauwe ogen?
'My eyes are up here'
"Yeah, I've noticed them... too."
Ja heerlijke dame inderdaadquote:Op vrijdag 28 maart 2014 00:12 schreef Tim86 het volgende:
Erg rommelig zo ja. Alexandra Daddario was dan wel weer een gigantisch pluspunt. True Detective kijkers weten waarom
Die lijkt me echt supertofquote:
quote:New Girl
S04E01
The Last Wedding
Jess and Co. attend the last wedding of the summer season and make a bet to see which of them can get lucky.
2 days 6h 18m to go
Nou ieder z'n ding. Kan er totaal niet tegen.quote:Op donderdag 25 september 2014 00:17 schreef Florentius het volgende:
New Girl s04e02
Weer helemaal back on track hoor, toffe aflevering.
Dat quirky-sweet open maar toch gereserveerd wat Zoey doet, man wat is dat toch aantrekkelijk.
Word er gewoon warm van van binnen.
Apart dat je dan een serie kijkt met in de hoofdrol de koningin van quirkiness.quote:Op donderdag 25 september 2014 13:34 schreef flyguy het volgende:
[..]
Nou ieder z'n ding. Kan er totaal niet tegen.
Vind de andere karakters dan ook een stuk interessanterquote:Op donderdag 25 september 2014 16:46 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Apart dat je dan een serie kijkt met in de hoofdrol de koningin van quirkiness.
Cece is inderdaad alleen eye candy, maar Schmidt is toch echt wel één van de smaakmakers van de show. Ik vind ze allemaal eigenlijk wel iets hebben, op Cece (en in mindere mate Coach) na; Jess omdat Zooey, Schmidt met zijn over-the-top gedrag, Nick met zijn domme/laid back instelling en Winston die in een soort neerwaartse spiraal richting het worden van een psychopaat zit (met als hoogtepunt dat gedoe met zijn kat).quote:Op vrijdag 26 september 2014 01:00 schreef Florentius het volgende:
Nou laat me raden Schmidt en Cece.
Nou dan zullen we allebei dan wel uitsluitend oog hebben voor wat we willen of willen zijn,
want die twee registreer ik meer dan dat ik ze beleef.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |