Nope, ik ageer tegen de puinzooi die jeugdzorg ervan heeft gemaakt. Het uit huis plaatsen van kinderen en twee jaar later nog geen enkel onderzoek hebben gedaan, onderzoeken die hun niet uitkomen weg moffelen .. c'mon zeg, dat is ronduit tenenkrommend.quote:Op donderdag 21 maart 2013 19:53 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Jij neemt het voor de biologische moeder op. En je 'argumenten' zijn net zo idioot als de argumenten van die paar allochtonen die het ook voor haar opnemen.
Goed dan, ik neem het voor BJZ op om de doodeenvoudige reden dat ik pertinent tegen de argumenten van de biologische ouders en Erdogan ben. Namelijk dat Yunus volgens hun niet in dat pleeggezin hoort, omdat en alleen omdat, zij een lesbisch paar zijn.quote:Op donderdag 21 maart 2013 19:57 schreef FAUSTINO het volgende:
Mensen die het opnemen voor BJZDat Yunus gewoon ook bij Lesbische dames mag wonen hoort geen discussie te zijn laat ik daar wel even duidelijk over zijn.
Altijd weer die drogredenquote:Op donderdag 21 maart 2013 12:38 schreef moussie het volgende:
[..]
De ouders hebben de twee broers na de uitspraak van 2007 en het daarop volgende beroep van jeugdzorg naar Turkije gestuurd omdat ze het niet vertrouwden .. en geef ze eens ongelijk na het voorgaande.
Overigens vraag ik me af hoe de reacties hier zouden zijn als de situatie omgekeerd zou zijn ... een autochtoon kind van een lesbisch stel dat bij Turkse pleegouders wordt geplaatst en daar een islamitische opvoeding krijgt.
Daar heb ik het dus helemaal niet over. Het handelen van Jeugdzorg is al zo vaak foutief en dat is waar het in dit topic ook deels over gaat. Mij maakt het geen donder uit waar een pleegkind geplaatst word maar let wel!quote:Op donderdag 21 maart 2013 20:09 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Goed dan, ik neem het voor BJZ op om de doodeenvoudige reden dat ik pertinent tegen de argumenten van de biologische ouders en Erdogan ben. Namelijk dat Yunus volgens hun niet in dat pleeggezin hoort, omdat en alleen omdat, zij een lesbisch paar zijn.
Dat hebben zowel die moeder als Erdogan letterlijk gezegd. Alle andere zaken doen er niet toe, want daar hoort een rechter over te beslissen. Niet BJZ, biologische moeder en al helemaal niet Erdogan. Dat is wat er tot 3x toe al gebeurd is en alle info die onder de rechter is krijgen we, en terecht, toch niet te zien. De rechter heeft het eindoordeel en zo hoort het ook.
Er is tot 3x toe gebleken dat er niet fout gehandeld is. De rechter heeft in 2008 en 2012 beslist dat er correct beoordeeld is en dat de moeder niet in staat is om het kind op te voeden en er zelfs gevaar dreigt voor de gezondheid als Yunus terug zou gaan.quote:Op donderdag 21 maart 2013 20:14 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Als blijkt dat bij deze zaak door BJZ fout is gehandeld is het meer dan terecht dat Yunus terug gaat naar zijn ouders mits zij de verzorging van Yunus aankunnen.
mss toch s beter inlezen ?quote:Dat Yunus mogelijk terug zou moeten is dan ook nooit ter sprake geweest.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |