Wel, maar je vond hem slecht waarna je me afwees.quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik wees Etsu niet af, hij wist het gewoon niet.
Je wees mij wel af.quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik wees Etsu niet af, hij wist het gewoon niet.
Bladiebla.quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wel, maar je vond hem slecht waarna je me afwees.
Ik kon kiezen uit Etsu, Ansu of jou. In dit geval was de keuze niet moeilijk.quote:
Soms heeft een homo veel betere smaak dan een vrouw, wist je dat.quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Bladiebla.
[..]
Ik kon kiezen uit Etsu, Ansu of jou. In dit geval was de keuze niet moeilijk.
Een noviet, een senior-user met aanzien in het topic of iemand die net in het topic komt. Niet lastig inderdaad.quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Bladiebla.
[..]
Ik kon kiezen uit Etsu, Ansu of jou. In dit geval was de keuze niet moeilijk.
quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
Soms heeft een homo veel betere smaak dan een vrouw, wist je dat.
Dat kan je tegen iedereen in welke situatie dan ook wel zeggen. Ik zou dat graag eens in een moskee prediken tegenover de haatbaarden: 'ga eens lekker aan het bier.'quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:20 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Of je gaat gewoon aan het bier ofzo
Haha goeie. Ik denk dat ze meteen stil zijn.quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:26 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Dat kan je tegen iedereen in welke situatie dan ook wel zeggen. Ik zou dat graag eens in een moskee prediken tegenover de haatbaarden: 'ga eens lekker aan het bier.'
Ik ben uit lurkstand gekomen, ho hoquote:Op woensdag 20 maart 2013 21:26 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Een noviet, een senior-user met aanzien in het topic of iemand die net in het topic komt. Niet lastig inderdaad.
quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:26 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Dat kan je tegen iedereen in welke situatie dan ook wel zeggen. Ik zou dat graag eens in een moskee prediken tegenover de haatbaarden: 'ga eens lekker aan het bier.'
quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:30 schreef Ties02 het volgende:
Ze hadden alleen nog banaan bolletjes vla...
[ afbeelding ]
Huh wat.quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:33 schreef Tchock het volgende:
Etsu, Acta en Ansu - bedankt voor de wijze woorden.
Met alle plezier!quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:33 schreef Tchock het volgende:
Etsu, Acta en Ansu - bedankt voor de wijze woorden.
Leuk dat je niet kunt lezen. TIES.quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:39 schreef Ties02 het volgende:
Leuk dat je ons ook even mededeelt wat je gaat doen tjok
Dat is echt viesquote:Op woensdag 20 maart 2013 21:30 schreef Ties02 het volgende:
Ze hadden alleen nog banaan bolletjes vla...
[ afbeelding ]
Heb je last van die stakingen Pax?quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:47 schreef Paxcon het volgende:
Wanneer gaat AH korenbeurs weer open dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |