Een senior-user bedient zich toch niet van termen als 'EEEEH WAZ MET JOU' of wel? Ja, ik zag je edit.quote:
Bij mij werkte ie nietquote:Op woensdag 20 maart 2013 21:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
Een senior-user bedient zich toch niet van termen als 'EEEEH WAZ MET JOU' of wel? Ja, ik zag je edit.
Bij mij ook niet maar daarom kan ik nog wel zien wat je wilde posten. Punt blijft staan.quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:08 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Bij mij werkte ie nietdaarom de edit.
Mobiel-Fok.
Zie de edit.quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Bij mij ook niet maar daarom kan ik nog wel zien wat je wilde posten. Punt blijft staan.
Volgens mij wel iets wat er op lijkt maar dat stelt niets voor en werkt duizend keer kutter dan de mobiele site. Hoe dat zo ineens?quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:09 schreef SaulGoodman het volgende:
Avond lui! Was er nou een app van fokforum?
Wat moet ik verstaan onder 'class'?quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:09 schreef Tchock het volgende:
Ik heb advies nodig van iemand met een beetje class maar ik kan het in verband met FOK!kende vriendin niet verder uitleggen dan dit. Iemand?
In before sarcastisch commentaar. TIES.
Wat is je probleem?quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:09 schreef Tchock het volgende:
Ik heb advies nodig van iemand met een beetje class maar ik kan het in verband met FOK!kende vriendin niet verder uitleggen dan dit. Iemand?
Dag Saul.quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:09 schreef SaulGoodman het volgende:
Avond lui! Was er nou een app van fokforum?
Wat heb je nodig?quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:09 schreef Tchock het volgende:
Ik bevind me helaas in een positie zonder computer en dus ben ik genoodzaakt om op mijn ietwat achterhaalde iPhone 4 het reilen en zeilen van de fokkende rechtenstudenten te volgen. Een app maakt het een en wellicht wat aantrekkelijker, vandaar.quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Volgens mij wel iets wat er op lijkt maar dat stelt niets voor en werkt duizend keer kutter dan de mobiele site. Hoe dat zo ineens?
ik vond de app geen succes. Je kan beter via een browser forummen.quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:17 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Ik bevind me helaas in een positie zonder computer en dus ben ik genoodzaakt om op mijn ietwat achterhaalde iPhone 4 het reilen en zeilen van de fokkende rechtenstudenten te volgen. Een app maakt het een en wellicht wat aantrekkelijker, vandaar.
Hahaha. Sorry Etsu.quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ze je verder kan helpen.
Of je gaat gewoon aan het bier ofzoquote:Op woensdag 20 maart 2013 21:17 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Ik bevind me helaas in een positie zonder computer en dus ben ik genoodzaakt om op mijn ietwat achterhaalde iPhone 4 het reilen en zeilen van de fokkende rechtenstudenten te volgen. Een app maakt het een en wellicht wat aantrekkelijker, vandaar.
Hij wees mij ook af.quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb voor het eerst in mijn leven geDMt. Omg ik voel me fantastisch.quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
Tenminste een 'wedergroet', dat kan ik zeer waarderen in een harde wereld waar kilheid de boventoon voert.quote:
quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:21 schreef Ansu het volgende:
[..]
Ik heb voor het eerst in mijn leven geDMt. Omg ik voel me fantastisch.
Nu sta ik een stapje hoger op de lijst.quote:
Eens. Daar had ik het vandaag nog over met iemand! Dat mensen vaak niet eens meer beleefdheidsnormen e.d. in acht nemen maar gewoon maar respectloos knallen.quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:22 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Tenminste een 'wedergroet', dat kan ik zeer waarderen in een harde wereld waar kilheid de boventoon voert.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |