quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
Boh piemelsBah, homoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dikke lul voor je, wij zijn niet gelijkquote:Op woensdag 20 maart 2013 20:34 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Schending van het gelijkheidsbeginsel dit
Vet, mag ze ook voor mij doenquote:Op woensdag 20 maart 2013 20:34 schreef Yreal het volgende:
NG is mij nu dingen aan het uitleggen over strafrechtdie is goed
en ze leert echt heel snel
We hebben beiden geen vriendinquote:Op woensdag 20 maart 2013 20:35 schreef Yreal het volgende:
[..]
Dikke lul voor je, wij zijn niet gelijk
Vanmiddag zit ze mij dingen te vertellen over verkeersboetes waar ik zoiets had van "whuuuut?"quote:
Ik onthoud me van commentaar.quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:36 schreef Yreal het volgende:
[..]
Vanmiddag zit ze mij dingen te vertellen over verkeersboetes waar ik zoiets had van "whuuuut?"![]()
niet grappig. Ik ben nog steeds in diepe rouw.quote:
Aww. Je vindt snel een nieuwe, ben ik zeker vanquote:Op woensdag 20 maart 2013 20:37 schreef Yreal het volgende:
[..]
niet grappig. Ik ben nog steeds in diepe rouw.
3 jaar, gewoon zomaar wegen daarmee mijn hele reden om niet in a'dam te gaan wonen
Is je reden niet dat je een keer uit huis wil en A'dam een hele toffe stad is?quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:37 schreef Yreal het volgende:
[..]
niet grappig. Ik ben nog steeds in diepe rouw.
3 jaar, gewoon zomaar wegen daarmee mijn hele reden om niet in a'dam te gaan wonen
Nou er is zeg maar een kassameisje bij de AH die altijd een beetje met haar haar gaat zitten spelen en glimlacht als ik langs komquote:Op woensdag 20 maart 2013 20:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
Aww. Je vindt snel een nieuwe, ben ik zeker van![]()
ik wilde bij haar blijvenquote:Op woensdag 20 maart 2013 20:38 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Is je reden niet dat je een keer uit huis wil en A'dam een hele toffe stad is?
Let's go.quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:38 schreef Yreal het volgende:
[..]
Nou er is zeg maar een kassameisje bij de AH die altijd een beetje met haar haar gaat zitten spelen en glimlacht als ik langs kom
Neem haar gewoon stante pede op die kassaquote:Op woensdag 20 maart 2013 20:38 schreef Yreal het volgende:
[..]
Nou er is zeg maar een kassameisje bij de AH die altijd een beetje met haar haar gaat zitten spelen en glimlacht als ik langs kom
ja maar openlijk kassameisjes versieren is ook weer zoiets. Bovendien ontleen ik elk greintje zelfvertrouwen dat ik heb aan mijn pakquote:
quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:40 schreef Yreal het volgende:
[..]
ja maar openlijk kassameisjes versieren is ook weer zoiets. Bovendien ontleen ik elk greintje zelfvertrouwen dat ik heb aan mijn pakwat ben ik toch ook een vreselijk kansloos figuur
Ik bedoel dit niet zo vervelend als het ongetwijfeld klinkt, maar je moet echt ophouden met zeuren daarover. Je praat jezelf alleen maar de put in terwijl je met een positievere insteek veel meer bereikt. Zelfvertrouwen en spontaniteit is voor de meeste vrouwen dertig keer zo aantrekkelijk als dat pak.quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:40 schreef Yreal het volgende:
[..]
ja maar openlijk kassameisjes versieren is ook weer zoiets. Bovendien ontleen ik elk greintje zelfvertrouwen dat ik heb aan mijn pakwat ben ik toch ook een vreselijk kansloos figuur
Hahah een bonuskaart tekenen en dan je telefoonnummer achterop zettenquote:Op woensdag 20 maart 2013 20:41 schreef Ties02 het volgende:
Heb je ook een bonuskaart?
- Nee maar ik heb wel m'n nummer voor je :$ [ afbeelding ]
"Je mag mijn *insert product dat je koopt* wel zijnquote:Op woensdag 20 maart 2013 20:42 schreef Ties02 het volgende:
Als jij een frikandel was, was je een frikandel speciaal
Weet ik.quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik bedoel dit niet zo vervelend als het ongetwijfeld klinkt, maar je moet echt ophouden met zeuren daarover. Je praat jezelf alleen maar de put in terwijl je met een positievere insteek veel meer bereikt. Zelfvertrouwen en spontaniteit is voor de meeste vrouwen dertig keer zo aantrekkelijk als dat pak.
Je hebt gelijkquote:Op woensdag 20 maart 2013 20:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik bedoel dit niet zo vervelend als het ongetwijfeld klinkt, maar je moet echt ophouden met zeuren daarover. Je praat jezelf alleen maar de put in terwijl je met een positievere insteek veel meer bereikt. Zelfvertrouwen en spontaniteit is voor de meeste vrouwen dertig keer zo aantrekkelijk als dat pak.
condooms, wijn en chocola kopen.quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:42 schreef Ties02 het volgende:
Als jij een frikandel was, was je een frikandel speciaal
Voor mij ook indien jij in het topic aanwezig bentquote:Op woensdag 20 maart 2013 20:43 schreef Ties02 het volgende:
Fok is mijn bron voor dagelijkse ellende
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 24% gewijzigd door #ANONIEM op 20-03-2013 20:44:25 ]
Casanova ben je ookquote:Op woensdag 20 maart 2013 20:43 schreef Yreal het volgende:
[..]
Dan ze condooms, wijn en chocola kopen.
"ga je mee? "
quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:44 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Voor mij ook indien jij in het topic aanwezig bentMaar goed dat je die spoiler erbij deedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |