quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:26 schreef Yreal het volgende:
[..]
Nouwja, schijnbaar is het allemaal prachtig nu de bierflesjes weg zijn. Het is hier nog steeds een teringbende, maar he, de chipszak en bierflesjes deden het hem.
beetje gek is ze wel.
quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:28 schreef Etsu het volgende:
TIES, heb jij wat tegen homo's dat je steeds van die opmerkingen plaatst?
Wtfquote:Op woensdag 20 maart 2013 20:28 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik zie anders gewoon een taartje, op laptop.
Ik vroeg me dit ook al af maar durfde het niet te vragen uit angst voor cynisch commentaar. Het valt namelijk wel een beetje heel erg op.quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:28 schreef Etsu het volgende:
Bah, viespeuken. Beetje manboobs over vrouwenboobs kiezenquote:Op woensdag 20 maart 2013 20:28 schreef Etsu het volgende:
Ohja, zou ook kunnen.quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wtf
Het is gewoon een handtasje jongens
Jeetje, ik dol maar watquote:Op woensdag 20 maart 2013 20:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vroeg me dit ook al af maar durfde het niet te vragen uit angst voor cynisch commentaar. Het valt namelijk wel een beetje heel erg op.
Gewoon ballen kweken, het is internet maar en TIES wil de mede-ruggers-die-ook-op-fok-zitten niet leren kennen waardoor de kans dat die op m'n bek slaat, klein isquote:Op woensdag 20 maart 2013 20:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vroeg me dit ook al af maar durfde het niet te vragen uit angst voor cynisch commentaar. Het valt namelijk wel een beetje heel erg op.
Ik snap best dat het dollen is, het is alleen een beetje vaak.quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:30 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Jeetje, ik dol maar wat
zal al ophouden hoor
gewoon lekker jezelf zijn hoor!quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:30 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Jeetje, ik dol maar wat
zal al ophouden hoor
Boh piemelsquote:Op woensdag 20 maart 2013 20:29 schreef Yreal het volgende:
[..]
Bah, viespeuken. Beetje manboobs over vrouwenboobs kiezen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
Boh piemelsBah, homoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dikke lul voor je, wij zijn niet gelijkquote:Op woensdag 20 maart 2013 20:34 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Schending van het gelijkheidsbeginsel dit
Vet, mag ze ook voor mij doenquote:Op woensdag 20 maart 2013 20:34 schreef Yreal het volgende:
NG is mij nu dingen aan het uitleggen over strafrechtdie is goed
en ze leert echt heel snel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |