Bizar is een beter woordquote:Op woensdag 20 maart 2013 19:17 schreef Pino112 het volgende: [..] Dat gaat ie dus dus. Ff schaapgeiten. Hmm. Rare hobby.
Geen idee, maar van mij had het op zich niet gehoeven eigenlijk...quote:
TITTA!!11quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:16 schreef minthy het volgende:
[..]
Geen idee, maar van mij had het op zich niet gehoeven eigenlijk...
Oh ja, daarin heb je ook wel weer gelijk!quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:19 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik moet toch wat zeggen als SC en Rolf er niet zijn?
Ik wist dat er weer iemand ging miepenquote:
En ik hoop dat je ook al wist dat ik dat zou gaan zijn!quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:21 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ik wist dat er weer iemand ging miepen
Of een of andere vogelquote:Op woensdag 20 maart 2013 21:22 schreef minthy het volgende:
[..]
En ik hoop dat je ook al wist dat ik dat zou gaan zijn!
Maar miepen is mijn hobby!quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:21 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ik wist dat er weer iemand ging miepen
Nee, piep doet de muis.quote:
Timooooquote:Op woensdag 20 maart 2013 21:23 schreef Timo20 het volgende:
Gooooooooeeeeeeeeeeeeeeeeeeedenavond![]()
![]()
@TT: Ben ik `n paar dagen niet hier gaan we gelijk fan lopen zijn van Blof? da kan echt niet
Ik bedoel die 3 jarige vogel met een lengte van tegen de 3m en in een straat woont oa met een zure oude man, een negerin, een hond en een muisquote:
Het is geweldig!quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:34 schreef ieniminimuis het volgende:
mensen is het de moeite om de radio aan te zetten?
of kan ik beter mijn eigen opzetten?
quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:35 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ik bedoel die 3 jarige vogel met een lengte van tegen de 3m en in een straat woont oa met een zure oude man, een negerin, een hondTommie en muis ik
En Purk??quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:35 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ik bedoel die 3 jarige vogel met een lengte van tegen de 3m en in een straat woont oa met een zure oude man, een negerin, een hond en een muis
Dat is toch dat biggetje die een klap van de molen heeft gehad?quote:
Purk is nog maar een baby/peutertje dus...quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:39 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Dat is toch dat biggetje die een klap van de molen heeft gehad?
Echt hey!!!quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:30 schreef minthy het volgende:
[..]
Timoooo![]()
Het escaleert werkelijk de spuigaten uit hier...
Oh, ik dacht dat Purk een geestelijk gehandicapt kind voor moest stellenquote:Op woensdag 20 maart 2013 21:39 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Purk is nog maar een baby/peutertje dus...
Geen verstand van Sesamstraat hebbenquote:Op woensdag 20 maart 2013 21:40 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat Purk een geestelijk gehandicapt kind voor moest stellen
Ik kijk alleen voor Bert en Erniequote:Op woensdag 20 maart 2013 21:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Geen verstand van Sesamstraat hebben
Hoi, Supervogel hier.quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:35 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ik bedoel die 3 jarige vogel met een lengte van tegen de 3m en in een straat woont oa met een zure oude man, een negerin, een hond en een muis
Ja he, die spanning tussen die twee steedsquote:Op woensdag 20 maart 2013 21:51 schreef minthy het volgende:
[..]
Daarvan krijg ik het ook elke avond warm...
Het heeft een pittige erotische ladingquote:Op woensdag 20 maart 2013 21:56 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ja he, die spanning tussen die twee steeds
En die oren. Die oren!!!!11quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:59 schreef ieniminimuis het volgende:
mompelt iets over Bert, Ernie en een banaan
Nog wat van je auto gehoord?quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:21 schreef SilentChaos het volgende:
Ik vond dit een erg aangrijpende clip
Nope, gaat ook niet meer gebeuren denk ikquote:
*aai over de bol* en een kusjequote:Op woensdag 20 maart 2013 22:23 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nope, gaat ook niet meer gebeuren denk ik
Die is allang in het Oostblok of in Afrika beland
THanksquote:Op woensdag 20 maart 2013 22:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
*aai over de bol* en een kusje
quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
*aai over de bol* en een kusje
Hij zag er nog echt goed uitquote:Op woensdag 20 maart 2013 22:26 schreef SilentChaos het volgende:
Nou ja ik ga er maar van uit dat m'n opa gezien heeft dat ik de afgelopen 10 jaar goed voor z'n auto heb gezorgd
(ik was er bij (3 jaar oud) toen hij hem kocht)
Damn. Kusje voor jou. #nohommoquote:Op woensdag 20 maart 2013 22:26 schreef SilentChaos het volgende:
Nou ja ik ga er maar van uit dat m'n opa gezien heeft dat ik de afgelopen 10 jaar goed voor z'n auto heb gezorgd
quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:26 schreef SilentChaos het volgende:
Thanksquote:
Ik zat net op de wc en ik ben zomaar een fucking level verder!!quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:34 schreef ieniminimuis het volgende:
ik heb het gehad met Candy Crush, het gaat de prullenbak in!
?quote:
Dat had ik al toen ik op level 20 kwam en ineens allerlei vrienden kutverzoeken moest sturen om verder te mogen.quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:34 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben er nooit aan begonnenquote:Op woensdag 20 maart 2013 22:34 schreef ieniminimuis het volgende:
Roos zei iets over een Henk die een rotopmerking maakte op twitter over dat liedje yooouuu en Iquote:
Oh, denk het welquote:Op woensdag 20 maart 2013 22:37 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Roos zei iets over een Henk die een rotopmerking maakte op twitter over dat liedje yooouuu en I
ik 2 weken geleden en nu al in level 65quote:
quote:
twitter:henkde_j twitterde op woensdag 20-03-2013 om 22:17:08@roos3fm Volgens mij waren jullie gewoon heel erg dronken. #hangendeplaat reageer retweet
juistemquote:Op woensdag 20 maart 2013 22:39 schreef henkde_j het volgende:
[..]twitter:henkde_j twitterde op woensdag 20-03-2013 om 22:17:08@roos3fm Volgens mij waren jullie gewoon heel erg dronken. #hangendeplaat reageer retweet
Heavy Light is getipt door Coldplayquote:Op woensdag 20 maart 2013 22:28 schreef alors het volgende:
[..]![]()
Mijn opa had ook een Sunny, moet altijd aan hem denken als ik er een zie
Mooizoquote:Op woensdag 20 maart 2013 22:39 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Heavy Light is getipt door Coldplay![]()
Op dezelfde manier als met Kensington laatst, via hun website.
Hmm vind het iets te veel gegilquote:Op woensdag 20 maart 2013 22:39 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Heavy Light is getipt door Coldplay![]()
Op dezelfde manier als met Kensington laatst, via hun website.
Gratis of via iTunes?quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:42 schreef alors het volgende:
[..]
MooizoIk heb de single iig al gedownload dus aan mij zal het niet liggen.
iTunesquote:Op woensdag 20 maart 2013 22:48 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Gratis of via iTunes?
Downloaden is nogal algemeen. Ik kan ook hele albums downloaden maar daar merken ze vrij weinig van.
Oke, goed bezigquote:Op woensdag 20 maart 2013 22:50 schreef alors het volgende:
[..]
iTunesIk download eigenlijk altijd Nederlandse beginnende artiesten legaal.
Slaap lekker, jong!!quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:57 schreef SilentChaos het volgende:
Ik ga ook slapen, om m'n dag even samen te vatten:
Trusten SC, RIP aan de nabestaanden van je autoquote:Op woensdag 20 maart 2013 22:57 schreef SilentChaos het volgende:
Ik ga ook slapen, om m'n dag even samen te vatten:
Baasje iddquote:Op woensdag 20 maart 2013 23:33 schreef henkde_j het volgende:
Blaudzun![]()
In 3 categorieën op hem gestemd
Ze zei wel B na het laten horen van de fragmenten.quote:
CB Milton?quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:41 schreef Pino112 het volgende:
C, B, 2, het klinkt ook allemaal hetzelfde.
quote:
jij bent wel van de muziek met koortjes hèquote:
Wat nog meer dan naast de YYY's?quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:49 schreef rubbereend het volgende:
[..]
jij bent wel van de muziek met koortjes hè
Alt J?quote:
Biblebeltquote:Op woensdag 20 maart 2013 23:49 schreef rubbereend het volgende:
[..]
jij bent wel van de muziek met koortjes hè
Wordquote:Op woensdag 20 maart 2013 23:59 schreef minthy het volgende:
Best geinig... Kom er zo'n beetje tegen het eind van m'n opleiding achter hoe die tekstballonnen in Word werken![]()
Daarom heb ik hem op Facebook gedeeld. Dat zullen mijn rustige collega's vast waarderen tijdens het ontbijtquote:
op Lowlands hadden ze het koor van Kyteman bij zichquote:Op woensdag 20 maart 2013 23:55 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zoveel koor hebben zij niet..
Ja, live in Amsterdam vorig jaar met Dario Fo..
quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:58 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik hou er zo van. Halleluja![]()
Staphorst FTW
Ja dat is Dario Fo.quote:Op donderdag 21 maart 2013 00:17 schreef rubbereend het volgende:
[..]
op Lowlands hadden ze het koor van Kyteman bij zich
in welke zin?quote:
ow, ja weet ik veelquote:
Oh, ik dacht dat je een spelletje was gestartquote:
maargoed, dacht dat je dat gewoon tof vond in muziekquote:
paar maanden geleden jaquote:Op donderdag 21 maart 2013 00:19 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je een spelletje was gestart
Niet per definitie,maar zo'n live-optreden bij Alt-J/Kyteman/cover van Edje Struijlaart en dus de YYY's vind ik wel baas idd.quote:Op donderdag 21 maart 2013 00:21 schreef rubbereend het volgende:
[..]
maargoed, dacht dat je dat gewoon tof vond in muziek
Polyphonic Spree livequote:Op donderdag 21 maart 2013 00:23 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Niet per definitie,maar zo'n live-optreden bij Alt-J/Kyteman/cover van Edje Struijlaart en dus de YYY's vind ik wel baas idd.
Hoezo ga je nu eten?quote:Op donderdag 21 maart 2013 00:32 schreef minthy het volgende:
Wat een saaie meuk dit, tijd om m'n brood te smeren
Oh wacht, nu begrijp ik rubbereend ookquote:
Watte? Mijn vraag staat los van hem hoor.quote:Op donderdag 21 maart 2013 00:43 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh wacht, nu begrijp ik rubbereend ook![]()
Je bent er dus zo'n eentje. Dat lijkt me smerig, de hele nacht je bammetjes weer in de koelkadtquote:Dagje cursus voor de boeg, daarvoor smeer in vast m'n brood. Geen lunch inbegrepen
Hij stelde een soortgelijke vraag, alleen iets eerder dan jij. ik begreep er niets vanquote:Op donderdag 21 maart 2013 00:45 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Watte? Mijn vraag staat los van hem hoor.
[..]
Je bent er dus zo'n eentje. Dat lijkt me smerig, de hele nacht je bammetjes weer in de koelkadt.
Ik smeer ze sochtends gewoon, die paar minuten werk...
ik stuurde "smakelijk eten" via WAquote:Op donderdag 21 maart 2013 00:45 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Watte? Mijn vraag staat los van hem hoor.
..
quote:Op donderdag 21 maart 2013 00:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik stuurde "smakelijk eten" via WA
gmtaquote:
Mwah. Sowieso zum kotsen.quote:Op donderdag 21 maart 2013 00:47 schreef minthy het volgende:
[..]
Hij stelde een soortgelijke vraag, alleen iets eerder dan jij. ik begreep er niets van![]()
Ja, ik ben "er zo'n eentje"![]()
Niks mis mee, zolang je maar geen klefmakende prut op brood doet
Boeiend!!quote:
vergeet het niet uit de koelkast te halenquote:Op donderdag 21 maart 2013 00:51 schreef minthy het volgende:
[..]
Boeiend!!![]()
In de ochtend vergeet ik het sowieso, omdat ik nooit brood meeneem. Nu denk ik er tenminste aan
quote:Op donderdag 21 maart 2013 00:51 schreef minthy het volgende:
[..]
Boeiend!!![]()
In de ochtend vergeet ik het sowieso, omdat ik nooit brood meeneem. Nu denk ik er tenminste aan
quote:Op donderdag 21 maart 2013 00:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]
vergeet het niet uit de koelkast te halen
Help me dat rond een uurtje of 8 nog even herinnerenquote:Op donderdag 21 maart 2013 00:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Geen problemen mee, ik ontbijt en lunch vaker niet dan wel. Ik wandel nog steeds rondquote:Op donderdag 21 maart 2013 00:54 schreef Pino112 het volgende:
Als ik geen eten meeneem overleef ik de dag niet
Slaap lekker!quote:Op donderdag 21 maart 2013 00:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
wat een tyfus. op naar m'n nest
Eigenlijk zou m'n hele huis vol moeten hangen met Post-itsquote:
quote:Op donderdag 21 maart 2013 00:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]
quote:
Hoef je de wanden ook niet meer te wittenquote:Op donderdag 21 maart 2013 01:02 schreef minthy het volgende:
[..]
Eigenlijk zou m'n hele huis vol moeten hangen met Post-its
Grandioos, werkelijk!!quote:Op donderdag 21 maart 2013 01:02 schreef rubbereend het volgende:
[..]
[..]wat ben ik toch een aanvulling
En de ramen niet meer te lappen, ik zie voordelen...quote:Op donderdag 21 maart 2013 01:02 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hoef je de wanden ook niet meer te witten
doe een post it dat je de post it niet vergeet.quote:Op donderdag 21 maart 2013 01:03 schreef minthy het volgende:
[..]
Grandioos, werkelijk!!![]()
Maar dan nog; het is geen garantie, ik kan er natuurlijk straal aan voorbij lopen...
Dat zou toch te erg zijnquote:Op donderdag 21 maart 2013 01:04 schreef rubbereend het volgende:
[..]
doe een post it dat je de post it niet vergeet.
Je kan het brood natuurlijk ook gewoon in de auto leggen, net zo koud als de koelkast
Je moet ook niet in kettingen gaan hangen enzo.quote:Op donderdag 21 maart 2013 01:05 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat zou toch te erg zijn![]()
En nee, zoals ik er nu bij hang ga ik niet naar buiten. Deze kant van mij krijgt niemand te zien
Auhauw...quote:Op donderdag 21 maart 2013 01:15 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Je moet ook niet in kettingen gaan hangen enzo.
quote:Op donderdag 21 maart 2013 01:15 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Je moet ook niet in kettingen gaan hangen enzo.
Tot zo!!quote:
quote:
Trust'n!!quote:
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 21 maart 2013 08:13 schreef SilentChaos het volgende:
Net het fijne nieuws gekregen dat ik voor de 2e keer oom ben geworden
Thanksquote:Op donderdag 21 maart 2013 08:26 schreef minthy het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!![]()
Deze dag begint iets beter dan gister
De zon is erbij hier, daar word je gelijk een ander mens van!!quote:
Ik stond in de zon, windstil op de bus te wachten en ik moet toegeven, dat was best lekkerquote:Op donderdag 21 maart 2013 08:50 schreef minthy het volgende:
[..]
De zon is erbij hier, daar word je gelijk een ander mens van!!![]()
/zweefteef
Wat een Libelle postquote:Op donderdag 21 maart 2013 08:50 schreef minthy het volgende:
[..]
De zon is erbij hier, daar word je gelijk een ander mens van!!![]()
/zweefteef
Lees je ook de Libelle?quote:Op donderdag 21 maart 2013 08:51 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik stond in de zon, windstil op de bus te wachten en ik moet toegeven, dat was best lekker
Op de WCquote:
Beetje jammer idd.quote:Op donderdag 21 maart 2013 08:54 schreef SilentChaos het volgende:
Jezus, "Hoe verpest ik een goed nummer voor dummy's, les 1"
Dat hoef ik wolfje niet te vragen, ik weet hetquote:Op donderdag 21 maart 2013 08:55 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Op de WC![]()
En daar kom ik nogal vaak, vraag maar aan Wolf
Druk uit dan die radio. Je luistert nog steeds he? Je kan hem ook gewoon zachter zetten.quote:Op donderdag 21 maart 2013 09:01 schreef Pino112 het volgende:
Die radioreclame kutzooi is er ook weer
quote:Op donderdag 21 maart 2013 09:04 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Druk uit dan die radio. Je luistert nog steeds he? Je kan hem ook gewoon zachter zetten.
Kut tom.quote:Op donderdag 21 maart 2013 09:05 schreef Pino112 het volgende:
[..]En dan ook nog es iets over Tom de Ridder
Sterktequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
quote:Op donderdag 21 maart 2013 10:11 schreef alors het volgende:
[..]
SterkteDenk dat het zo meteen jouw kant op trektSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
Hier ook zonquote:Op donderdag 21 maart 2013 10:15 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Denk dat het zo meteen jouw kant op trekt
Dat vrees ik ookquote:Op donderdag 21 maart 2013 10:15 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Denk dat het zo meteen jouw kant op trekt
Lekker bomen knuffelenquote:Op donderdag 21 maart 2013 10:17 schreef ieniminimuis het volgende:
![]()
![]()
Het is ook internationale bos/bomendag
![]()
![]()
Voel je dat?quote:Op donderdag 21 maart 2013 10:25 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]bomen geven heel veel liefde
wat een lang verhaal! Kan je tegenwoordig heel makkelijke samenvatten tot "Knop." !quote:Op donderdag 21 maart 2013 09:04 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Druk uit dan die radio. Je luistert nog steeds he? Je kan hem ook gewoon zachter zetten.
Rolf! Het is Internationaal Bosdag en je laat je chick nog steeds boomstammen etenquote:Op donderdag 21 maart 2013 10:33 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
wat een lang verhaal! Kan je tegenwoordig heel makkelijke samenvatten tot "Knop." !
Ja elke boom is toch hetzelfdequote:Op donderdag 21 maart 2013 10:35 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Rolf! Het is Internationaal Bosdag en je laat je chick nog steeds boomstammen eten
zijn ook nog eens hele knappe mannen jaquote:
Kun je na gaan hoe stom die reclame isquote:Op donderdag 21 maart 2013 10:33 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
wat een lang verhaal! Kan je tegenwoordig heel makkelijke samenvatten tot "Knop." !
Nee een echte boom, anders zou ik het geen boomknuffelen noemen!quote:
Maar wat nou als het in de ochtend is? Misschien ben je wel een vroege vogel en sta je nu in het bos bomen te knuffelen.quote:Op donderdag 21 maart 2013 10:46 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee een echte boom, anders zou ik het geen boomknuffelen noemen!
tja, dat zal je nooit weten!quote:Op donderdag 21 maart 2013 10:46 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Maar wat nou als het in de ochtend is? Misschien ben je wel een vroege vogel en sta je nu in het bos bomen te knuffelen.
niet Domien dissen, omdat hij geniet van het leven en een vrolijke hond is!quote:
quote:
quote:Op donderdag 21 maart 2013 10:53 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
niet Domien dissen, omdat hij geniet van het leven en een vrolijke hond is!
Ik vind michiel een vrolijkere en leukere stuiterbalquote:Op donderdag 21 maart 2013 10:53 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
niet Domien dissen, omdat hij geniet van het leven en een vrolijke hond is!
Maar Timur blijft de uberbaasquote:Op donderdag 21 maart 2013 10:59 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik vind michiel een vrolijkere en leukere stuiterbal
Ja maar da's niet zo'n stuiterbalquote:
Ja idd, maar ook typisch met dat schijtweer in Nederland altijd, als er dan een of twee dagen zon is dan gaat iedereen daar massaal inliggen zonder bescherming 'want dan word ik niet bruin'quote:Op donderdag 21 maart 2013 11:01 schreef henkde_j het volgende:
Goed dat er meer aandacht komt voor huidkanker. Onderschat probleem
ik smeer mij amper in en zit onder de moedervlekken...quote:Op donderdag 21 maart 2013 11:05 schreef alors het volgende:
[..]
Ja idd, maar ook typisch met dat schijtweer in Nederland altijd, als er dan een of twee dagen zon is dan gaat iedereen daar massaal inliggen zonder bescherming 'want dan word ik niet bruin'![]()
Jij ook al? Moedervlek boks!quote:Op donderdag 21 maart 2013 11:06 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
ik smeer mij amper in en zit onder de moedervlekken...
toch maar ik mij nergens druk om
Echt hequote:Op donderdag 21 maart 2013 11:05 schreef alors het volgende:
[..]
Ja idd, maar ook typisch met dat schijtweer in Nederland altijd, als er dan een of twee dagen zon is dan gaat iedereen daar massaal inliggen zonder bescherming 'want dan word ik niet bruin'![]()
Oh dat hoor ik zo vaak. Rood = bruin hoor. Blablabla.quote:Op donderdag 21 maart 2013 11:13 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Echt he![]()
Rood als een kreeft "oh, morgen ben ik gewoon bruin hoor"
Nee, maar ken alle afleveringen uit m'n hoofdquote:
Ah, gister was die aflevering dat george weg ging met zijn vriendin. En dat kramer en jerry tegen de lantaarnpaal knallen omdat er dus een wijf liep met alleen een BH aan.quote:Op donderdag 21 maart 2013 11:20 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nee, maar ken alle afleveringen uit m'n hoofdHeb alles op dvd
haha oh jaquote:Op donderdag 21 maart 2013 11:21 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Ah, gister was die aflevering dat george weg ging met zijn vriendin. En dat kramer en jerry tegen de lantaarnpaal knallen omdat er dus een wijf liep met alleen een BH aan.
![]()
Kramer is zo'n held.
quote:Op donderdag 21 maart 2013 11:22 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
haha oh jadie is mooi ja, omdat ze eerst geen BH's droeg
Ja geniaalquote:Op donderdag 21 maart 2013 11:23 schreef Lamabal het volgende:
[..]. En dan winnen ze bijna nog die rechtzaak, en dan kramer die blijft vertrouwen in zijn caddy.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |