Bizar is een beter woordquote:Op woensdag 20 maart 2013 19:17 schreef Pino112 het volgende: [..] Dat gaat ie dus dus. Ff schaapgeiten. Hmm. Rare hobby.
Geen idee, maar van mij had het op zich niet gehoeven eigenlijk...quote:
TITTA!!11quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:16 schreef minthy het volgende:
[..]
Geen idee, maar van mij had het op zich niet gehoeven eigenlijk...
Oh ja, daarin heb je ook wel weer gelijk!quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:19 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik moet toch wat zeggen als SC en Rolf er niet zijn?
Ik wist dat er weer iemand ging miepenquote:
En ik hoop dat je ook al wist dat ik dat zou gaan zijn!quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:21 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ik wist dat er weer iemand ging miepen
Of een of andere vogelquote:Op woensdag 20 maart 2013 21:22 schreef minthy het volgende:
[..]
En ik hoop dat je ook al wist dat ik dat zou gaan zijn!
Maar miepen is mijn hobby!quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:21 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ik wist dat er weer iemand ging miepen
Nee, piep doet de muis.quote:
Timooooquote:Op woensdag 20 maart 2013 21:23 schreef Timo20 het volgende:
Gooooooooeeeeeeeeeeeeeeeeeeedenavond![]()
![]()
@TT: Ben ik `n paar dagen niet hier gaan we gelijk fan lopen zijn van Blof? da kan echt niet
Ik bedoel die 3 jarige vogel met een lengte van tegen de 3m en in een straat woont oa met een zure oude man, een negerin, een hond en een muisquote:
Het is geweldig!quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:34 schreef ieniminimuis het volgende:
mensen is het de moeite om de radio aan te zetten?
of kan ik beter mijn eigen opzetten?
quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:35 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ik bedoel die 3 jarige vogel met een lengte van tegen de 3m en in een straat woont oa met een zure oude man, een negerin, een hondTommie en muis ik
En Purk??quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:35 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ik bedoel die 3 jarige vogel met een lengte van tegen de 3m en in een straat woont oa met een zure oude man, een negerin, een hond en een muis
Dat is toch dat biggetje die een klap van de molen heeft gehad?quote:
Purk is nog maar een baby/peutertje dus...quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:39 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Dat is toch dat biggetje die een klap van de molen heeft gehad?
Echt hey!!!quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:30 schreef minthy het volgende:
[..]
Timoooo![]()
Het escaleert werkelijk de spuigaten uit hier...
Oh, ik dacht dat Purk een geestelijk gehandicapt kind voor moest stellenquote:Op woensdag 20 maart 2013 21:39 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Purk is nog maar een baby/peutertje dus...
Geen verstand van Sesamstraat hebbenquote:Op woensdag 20 maart 2013 21:40 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat Purk een geestelijk gehandicapt kind voor moest stellen
Ik kijk alleen voor Bert en Erniequote:Op woensdag 20 maart 2013 21:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Geen verstand van Sesamstraat hebben
Hoi, Supervogel hier.quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:35 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ik bedoel die 3 jarige vogel met een lengte van tegen de 3m en in een straat woont oa met een zure oude man, een negerin, een hond en een muis
Ja he, die spanning tussen die twee steedsquote:Op woensdag 20 maart 2013 21:51 schreef minthy het volgende:
[..]
Daarvan krijg ik het ook elke avond warm...
Het heeft een pittige erotische ladingquote:Op woensdag 20 maart 2013 21:56 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ja he, die spanning tussen die twee steeds
En die oren. Die oren!!!!11quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:59 schreef ieniminimuis het volgende:
mompelt iets over Bert, Ernie en een banaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |