Modellen...quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:31 schreef Karina het volgende:
Wel frappant dan dat modellen ook altijd lang zijn. Vind je die ook allemaal lelijk?
Hoe kom je daar nou bij? Dat laatste bedoel ik. Ze zijn van zichzelf al lang. En dat anorexia is niet bij allemaal man.quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:32 schreef Infection het volgende:
[..]
Modellen...
Snap niet wat mensen mooi vinden aan zo'n 'anorexia-patient'. Overigens zijn modellen lang omdat ze 9 van de 10 keer op hoge hakken lopen.
alsof model gelijk staat aan knap of aantrekkelijk.quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:31 schreef Karina het volgende:
Wel frappant dan dat modellen ook altijd lang zijn. Vind je die ook allemaal lelijk?
Eenschquote:Op woensdag 20 maart 2013 17:32 schreef superdrufus het volgende:
Onterechte klacht, meisjes van 1.75m zijn juist mooi.
Heb je mij horen zeggen dat ALLE lange meisjes lelijk zijn? Nee. Het is wel zo dat zij vaak lelijk zijn. Bovendien zijn die modellen niet allemaal zo mooi (en dan heb ik het niet eens over fotoshop e.d. die de mooie modellen wel gebruiken om nog mooier te zijn)quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:31 schreef Karina het volgende:
Ik zeg toch niet dat ze allemaal onaantrekkelijk zijn?quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:34 schreef wise het volgende:
[..]
alsof model gelijk staat aan knap of aantrekkelijk.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:32 schreef superdrufus het volgende:
Onterechte klacht, meisjes van 1.75m zijn juist mooi.
ja, net in je op nog.quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:35 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Heb je mij horen zeggen dat ALLE lange meisjes lelijk zijn?
ik weet wel hoe Kroes eruit ziet jaquote:Op woensdag 20 maart 2013 17:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat ze allemaal onaantrekkelijk zijn?
Goed als je Doutzen Kroes lelijk vind dan vind je ze allemaal lelijk.
Mmm google doet raar met plaatjes, maar je weet vast wel hoe ze eruit ziet.
Nou je zegt wel dit:quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:35 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Heb je mij horen zeggen dat ALLE lange meisjes lelijk zijn? Nee. Het is wel zo dat zij vaak lelijk zijn. Bovendien zijn die modellen niet allemaal zo mooi (en dan heb ik het niet eens over fotoshop e.d. die de mooie modellen wel gebruiken om nog mooier te zijn)
Ze zijn lang omdat ze dun zijn.quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:31 schreef Karina het volgende:
jij kan niet lezen?quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:37 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
jij kent het woordje bijna niet?
Nee, het is gewoon zo dat de lange meisjes vaak lelijk zijn. Ik heb dus een hekel aan lange, lelijke meisjes(oftewel de meeste lange meisjes)quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou je zegt wel dit:
Wat heb ik toch een hekel aan lange meisjes.
Eigenlijk nog erger dan zeggen dat ze lelijk zijn, je hebt een hekel aan ze omdat ze lang zijn?
Ze LIJKEN langer misschien ja. Er zijn ook lange dikke vrouwen.quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:37 schreef spierbal het volgende:
[..]
Ze zijn lang omdat ze dun zijn.
Iemand die lang en dik is oogt ook kortur
Dit inderdaad. En ze lopen vaak op hoge hakken. Overigens heb ik modellen nooit mooi gevonden, een beetje vet mag er wel aan zitten.quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:37 schreef spierbal het volgende:
[..]
Ze zijn lang omdat ze dun zijn.
Iemand die lang en dik is oogt ook kortur
1.75 vind ik trouwens helemaal niet zo lang.quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:38 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Nee, het is gewoon zo dat de lange meisjes vaak lelijk zijn. Ik heb dus een hekel aan lange, lelijke meisjes(oftewel de meeste lange meisjes)
Dat zeg je alleen maar omdat je zelf 1.76 bent. Je probeert dus jezelf te compenseren(aangezien jij 1.76 bent). Je fotoboek bevestigt trouwens mijn oordeelquote:Op woensdag 20 maart 2013 17:39 schreef Karina het volgende:
[..]
1.75 vind ik trouwens helemaal niet zo lang.
Nee hoor helemaal niet. Een lang meisje vind ik een meisje van 1.90 of langer, 1.75 is misschien iets langer dan gemiddeld, maar niet erg lang.quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:39 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Dat zeg je alleen maar omdat je zelf 1.76 bent. Je probeert dus jezelf te compenseren(aangezien jij 1.76 bent).
korte lelijke meisjes he, zijn die wel acceptabel of ook niet?quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:39 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Dat zeg je alleen maar omdat je zelf 1.76 bent. Je probeert dus jezelf te compenseren(aangezien jij 1.76 bent).
Omdat je lang en mager bent?quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:39 schreef housesoftheholy het volgende:
ik word altijd zo verdrietig van deze topics
Dat komt toch helemaal niet vaak voor, meisjes van 1.90?quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee hoor helemaal niet. Een lang meisje vind ik een meisje van 1.90 of langer, 1.75 is misschien iets langer dan gemiddeld, maar niet erg lang.
Daarom vind ik dat ook erg langquote:Op woensdag 20 maart 2013 17:41 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Dat komt toch helemaal niet vaak voor, meisjes van 1.90?
1.75 is niet ERG lang, maar wel lang.quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee hoor helemaal niet. Een lang meisje vind ik een meisje van 1.90 of langer, 1.75 is misschien iets langer dan gemiddeld, maar niet erg lang.
Gelukkig ook maar.quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:41 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Dat komt toch helemaal niet vaak voor, meisjes van 1.90?
Toen ik op mijn dunst was ben ik wel eens uitgemaakt voor mager scharminkel ja.quote:
Ach welnee. Om op de modellen terug te komen, daar ben je dan zelfs nog te kort voor.quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:41 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
1.75 is niet ERG lang, maar wel lang.
Man van 2 meter zoekenquote:Op woensdag 20 maart 2013 17:43 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]![]()
Nee maar wel erg voor die meisjes. Erg moeilijk om je dan vrouwelijk te voelen.
ik ben 1,60 : @ : @ WTFquote:Op woensdag 20 maart 2013 17:38 schreef n8n het volgende:
Die 1,60 chicks hebben vaak van die laffe korte stalpoten. 175-180 beter
Oh die man van 2 meter vind het vast niet erg als je ietsjes boven hem uit steekt hoor.quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:45 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
En dan maximaal hakjes van 9 cm
keukentrap staat klaar. Is jouw bovenlichaam langer dan je benen? Daar gaat het omquote:Op woensdag 20 maart 2013 17:44 schreef Meloewa het volgende:
[..]
ik ben 1,60 : @ : @ WTFzeg jij dat ik laffe korte stalpoten heb
ik ram je kaputz
Ja ja, we got a inferiority complex over herequote:Op woensdag 20 maart 2013 17:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Ach welnee. Om op de modellen terug te komen, daar ben je dan zelfs nog te kort voor.
Nou ik heb nooit model willen worden als je dat bedoelt.quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:45 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Ja ja, we got a inferiority complex over here
ik heb idd korte poten maar wat verwacht je bij iemand van 1,60mquote:Op woensdag 20 maart 2013 17:45 schreef n8n het volgende:
[..]
keukentrap staat klaar. Is jouw bovenlichaam langer dan je benen? Daar gaat het om
Ik vind het juist dat in Nederland de mooiste vrouwen zo rond 175 zijn. Ken ook genoeg mooie vrouwen rond de 180. Alleen ik voel me er sexueel nooit echt tot aangetrokken (vrouwen die boven de 175 zijn). Kleinere vrouwen hier (zo rond de 165) zijn juist nogal vaak wat dik(ker), niet echt mooie verhoudingen etc (naar mijn beleving).quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:30 schreef PizzaMizza het volgende:
Hey peeps,
Wat heb ik toch een hekel aan lange meisjes. Daarmee duid ik op meisjes groter dan 1.75. De meeste mooie meisjes die ik ken zijn sowieso tussen de 1.60 en 1.70 in, maar soms doet een meisje van 170 - 175 ook wel veel goed. Ook al heb ik hen liever kleiner.
Gaan wij echter naar langer dan 1.75 valt mij op dat meisjes die ik ken/zie op stap/school/elders boven de 1.75 bijna NOOIT mooi zijn. Het ziet er trouwens ook gewoon zo heel erg lelijk uit zo'n reus met make-up op. De lichamen zijn vaak dan ook nog eens zo lelijk verdeeld en dan heb ik het niet eens over de afschuwelijkheid van platte tieten bij lange meisjes.
PS: TS is zelf 1.82.
korte poten zijn naar verhouding tot de rest van het lichaam, veel vaker zo bij <170. Slanke benen is altijd een pro, nu alleen zorgen dat je geen buik krijgt want korte dunne benen met een breed langer bovenlichaam is echt driewerfquote:Op woensdag 20 maart 2013 17:46 schreef Meloewa het volgende:
[..]
ik heb idd korte poten maar wat verwacht je bij iemand van 1,60m
heb wel best slanke beentjes voor een klein meisje :$
en nee ik denk dat mn lichaam redelijk in verhouding is maar dat maakt mijn benen nog steeds niet lang![]()
Ja maar mijn onderlichaam is wel iets smaller dan mijn boven lichaam het spijt mij van hartequote:Op woensdag 20 maart 2013 17:49 schreef n8n het volgende:
[..]
korte poten zijn naar verhouding tot de rest van het lichaam, veel vaker zo bij <170. Slanke benen is altijd een pro, nu alleen zorgen dat je geen buik krijgt want korte dunne benen met een breed langer bovenlichaam is echt driewerf
haha waarom zoek je in godsnaam bevestiging?quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:51 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja maar mijn onderlichaam is wel iets smaller dan mijn boven lichaam het spijt mij van harte
Kleine mannenquote:
Nee hoor. Boeit me niks. want niemand is perfect.quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:52 schreef Toolshed het volgende:
[..]
haha waarom zoek je in godsnaam bevestiging?
Excuses aanvaardquote:Op woensdag 20 maart 2013 17:51 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja maar mijn onderlichaam is wel iets smaller dan mijn boven lichaam het spijt mij van harte
Wil je een stukje van mij lenen? Ik wil graag 10 cm korter zijn.quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:53 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Nee hoor. Boeit me niks. want niemand is perfect.
Maar was idd graag 10 cm langer geweest.
maar dit geval maak ik er meer een grapje van.![]()
![]()
Dat hoeft ook weer niet.quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:54 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Vreselijk heDat ze maar snel zelfmoord plegen ofzo
heeel erg graag. Denk dat ik dan nog even naar de sportschool moet butt kweken. Maar dan is mijn lichaam ook wel echt een 9.5quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:54 schreef Toolshed het volgende:
[..]
Wil je een stukje van mij lenen? Ik wil graag 10 cm korter zijn.
ik moet eerst nog ff uitvogelen welk deel je krijgtquote:Op woensdag 20 maart 2013 17:55 schreef Meloewa het volgende:
[..]
heeel erg graag. Denk dat ik dan nog even naar de sportschool moet butt kweken. Maar dan is mijn lichaam ook wel echt een 9.5![]()
goed plan dus. Wanneer kan ik ze ophalen?
O god, DDW in dit topicquote:Op woensdag 20 maart 2013 17:54 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Vreselijk heDat ze maar snel zelfmoord plegen ofzo
Wat maakt het in godsnaam uit. Er staan toch wel genoeg mannen in de rij om je te ****en ongeacht je lengte (tenzij je medisch gesproken een dwerg bent). Dat je onzeker bent licht wss aan iets anders dan je lengte.quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:53 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Nee hoor. Boeit me niks. want niemand is perfect.
Maar was idd graag 10 cm langer geweest.
maar dit geval maak ik er meer een grapje van.![]()
![]()
lichtquote:Op woensdag 20 maart 2013 17:57 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Wat maakt het in godsnaam uit. Er staan toch wel genoeg mannen in de rij om je te ****en ongeacht je lengte (tenzij je medisch gesproken een dwerg bent). Dat je onzeker bent licht wss aan iets anders dan je lengte.
dit!!!quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:49 schreef Craptacular het volgende:
Kleine meiden zijn
Daarnaast afgelopen jaar in Barcelona heb ik zat kleintjes gezien, maar geen stalpoten.Liever dat eerlijk gezegd dan een boerinnenfiguur
Liever een simpele boerin (met een goed figuur) als een princes uit de randstad.quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:49 schreef Craptacular het volgende:
Kleine meiden zijn
Daarnaast afgelopen jaar in Barcelona heb ik zat kleintjes gezien, maar geen stalpoten.Liever dat eerlijk gezegd dan een boerinnenfiguur
Die zijn dan echt langquote:Op woensdag 20 maart 2013 17:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Ze LIJKEN langer misschien ja. Er zijn ook lange dikke vrouwen.
lengte maakt me ook a little bit insecure.quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:57 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Wat maakt het in godsnaam uit. Er staan toch wel genoeg mannen in de rij om je te ****en ongeacht je lengte (tenzij je medisch gesproken een dwerg bent). Dat je onzeker bent licht wss aan iets anders dan je lengte.
Perfect voor wie?quote:Op woensdag 20 maart 2013 18:00 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Die lengte.... Niet te klein, niet te groot.
I would sayyyyyy pefect
Klein vinden veel mannen juist vrouwelijk, wees er blij mee. Stel je eens voor dat je persee lang moest zijn, en anders buiten spel wordt gezet (wat bij het mannelijke geslacht van toepassing is).quote:Op woensdag 20 maart 2013 18:00 schreef Meloewa het volgende:
[..]
lengte maakt me ook a little bit insecure.
Als in aanzicht.quote:Op woensdag 20 maart 2013 18:01 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Perfect voor wie?
Nogal een verschil als een man 1.60 is of 2.00
Je kan nog gewoon hakken aan, maar je bent geen lilliputter zonderquote:Op woensdag 20 maart 2013 18:00 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Die lengte.... Niet te klein, niet te groot.
I would sayyyyyy pefect
nergens voor nodig, in limburg zijn de meeste meisjes kleinquote:Op woensdag 20 maart 2013 18:00 schreef Meloewa het volgende:
[..]
lengte maakt me ook a little bit insecure.
Dat idd. Al ligt het bij 1,70m ook nog gewoon aan je verhouding.quote:Op woensdag 20 maart 2013 18:02 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Je kan nog gewoon hakken aan, maar je bent geen lilliputter zonder
Je kon er op wachtenquote:Op woensdag 20 maart 2013 17:56 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
O god, DDW in dit topic
Nu gaan we het krijgen
Lange benenquote:Op woensdag 20 maart 2013 18:03 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Dat idd. Al ligt het bij 1,70m ook nog gewoon aan je verhouding.
Ik mag dan wel 1.70 zijn, maar jouw figuur is way better dan dat van mij.quote:Op woensdag 20 maart 2013 18:03 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Dat idd. Al ligt het bij 1,70m ook nog gewoon aan je verhouding.
en hoeveel modellen heb je al geneukt sinds je been verlenging?quote:Op woensdag 20 maart 2013 18:01 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Klein vinden veel mannen juist vrouwelijk, wees er blij mee. Stel je eens voor dat je persee lang moest zijn, en anders buiten spel wordt gezet (wat bij het mannelijke geslacht van toepassing is).
whut?quote:Op woensdag 20 maart 2013 18:04 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
en hoeveel modellen heb je al geneukt sinds je been verlenging?
been verlening watquote:Op woensdag 20 maart 2013 18:04 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
en hoeveel modellen heb je al geneukt sinds je been verlenging?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |