Modellen...quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:31 schreef Karina het volgende:
Wel frappant dan dat modellen ook altijd lang zijn. Vind je die ook allemaal lelijk?
Hoe kom je daar nou bij? Dat laatste bedoel ik. Ze zijn van zichzelf al lang. En dat anorexia is niet bij allemaal man.quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:32 schreef Infection het volgende:
[..]
Modellen...
Snap niet wat mensen mooi vinden aan zo'n 'anorexia-patient'. Overigens zijn modellen lang omdat ze 9 van de 10 keer op hoge hakken lopen.
alsof model gelijk staat aan knap of aantrekkelijk.quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:31 schreef Karina het volgende:
Wel frappant dan dat modellen ook altijd lang zijn. Vind je die ook allemaal lelijk?
Eenschquote:Op woensdag 20 maart 2013 17:32 schreef superdrufus het volgende:
Onterechte klacht, meisjes van 1.75m zijn juist mooi.
Heb je mij horen zeggen dat ALLE lange meisjes lelijk zijn? Nee. Het is wel zo dat zij vaak lelijk zijn. Bovendien zijn die modellen niet allemaal zo mooi (en dan heb ik het niet eens over fotoshop e.d. die de mooie modellen wel gebruiken om nog mooier te zijn)quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:31 schreef Karina het volgende:
Ik zeg toch niet dat ze allemaal onaantrekkelijk zijn?quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:34 schreef wise het volgende:
[..]
alsof model gelijk staat aan knap of aantrekkelijk.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:32 schreef superdrufus het volgende:
Onterechte klacht, meisjes van 1.75m zijn juist mooi.
ja, net in je op nog.quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:35 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Heb je mij horen zeggen dat ALLE lange meisjes lelijk zijn?
ik weet wel hoe Kroes eruit ziet jaquote:Op woensdag 20 maart 2013 17:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat ze allemaal onaantrekkelijk zijn?
Goed als je Doutzen Kroes lelijk vind dan vind je ze allemaal lelijk.
Mmm google doet raar met plaatjes, maar je weet vast wel hoe ze eruit ziet.
Nou je zegt wel dit:quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:35 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Heb je mij horen zeggen dat ALLE lange meisjes lelijk zijn? Nee. Het is wel zo dat zij vaak lelijk zijn. Bovendien zijn die modellen niet allemaal zo mooi (en dan heb ik het niet eens over fotoshop e.d. die de mooie modellen wel gebruiken om nog mooier te zijn)
Ze zijn lang omdat ze dun zijn.quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:31 schreef Karina het volgende:
jij kan niet lezen?quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:37 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
jij kent het woordje bijna niet?
Nee, het is gewoon zo dat de lange meisjes vaak lelijk zijn. Ik heb dus een hekel aan lange, lelijke meisjes(oftewel de meeste lange meisjes)quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou je zegt wel dit:
Wat heb ik toch een hekel aan lange meisjes.
Eigenlijk nog erger dan zeggen dat ze lelijk zijn, je hebt een hekel aan ze omdat ze lang zijn?
Ze LIJKEN langer misschien ja. Er zijn ook lange dikke vrouwen.quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:37 schreef spierbal het volgende:
[..]
Ze zijn lang omdat ze dun zijn.
Iemand die lang en dik is oogt ook kortur
Dit inderdaad. En ze lopen vaak op hoge hakken. Overigens heb ik modellen nooit mooi gevonden, een beetje vet mag er wel aan zitten.quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:37 schreef spierbal het volgende:
[..]
Ze zijn lang omdat ze dun zijn.
Iemand die lang en dik is oogt ook kortur
1.75 vind ik trouwens helemaal niet zo lang.quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:38 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Nee, het is gewoon zo dat de lange meisjes vaak lelijk zijn. Ik heb dus een hekel aan lange, lelijke meisjes(oftewel de meeste lange meisjes)
Dat zeg je alleen maar omdat je zelf 1.76 bent. Je probeert dus jezelf te compenseren(aangezien jij 1.76 bent). Je fotoboek bevestigt trouwens mijn oordeelquote:Op woensdag 20 maart 2013 17:39 schreef Karina het volgende:
[..]
1.75 vind ik trouwens helemaal niet zo lang.
Nee hoor helemaal niet. Een lang meisje vind ik een meisje van 1.90 of langer, 1.75 is misschien iets langer dan gemiddeld, maar niet erg lang.quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:39 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Dat zeg je alleen maar omdat je zelf 1.76 bent. Je probeert dus jezelf te compenseren(aangezien jij 1.76 bent).
korte lelijke meisjes he, zijn die wel acceptabel of ook niet?quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:39 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Dat zeg je alleen maar omdat je zelf 1.76 bent. Je probeert dus jezelf te compenseren(aangezien jij 1.76 bent).
Omdat je lang en mager bent?quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:39 schreef housesoftheholy het volgende:
ik word altijd zo verdrietig van deze topics
Dat komt toch helemaal niet vaak voor, meisjes van 1.90?quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee hoor helemaal niet. Een lang meisje vind ik een meisje van 1.90 of langer, 1.75 is misschien iets langer dan gemiddeld, maar niet erg lang.
Daarom vind ik dat ook erg langquote:Op woensdag 20 maart 2013 17:41 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Dat komt toch helemaal niet vaak voor, meisjes van 1.90?
1.75 is niet ERG lang, maar wel lang.quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee hoor helemaal niet. Een lang meisje vind ik een meisje van 1.90 of langer, 1.75 is misschien iets langer dan gemiddeld, maar niet erg lang.
Gelukkig ook maar.quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:41 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Dat komt toch helemaal niet vaak voor, meisjes van 1.90?
Toen ik op mijn dunst was ben ik wel eens uitgemaakt voor mager scharminkel ja.quote:
Ach welnee. Om op de modellen terug te komen, daar ben je dan zelfs nog te kort voor.quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:41 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
1.75 is niet ERG lang, maar wel lang.
Man van 2 meter zoekenquote:Op woensdag 20 maart 2013 17:43 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]![]()
Nee maar wel erg voor die meisjes. Erg moeilijk om je dan vrouwelijk te voelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |