abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_124288709
Vraagje:
Mijn vriendin had een vaste baan. Werd rond december 2012 door de financieel directeur van een ander bedrijf benaderd of zij aub voor hen wilde komen werken. Vriendin vraagt specifiek hoe situatie bedrijf is m.b.t. resultaten etc. Allemaal niets om zorgen over te maken aldus de financieel directeur. Vriending stapt over per februari.

Nu opeens blijkt bedrijf in slecht weer. Bijna iedereen op straat. Vriendin ook (proeftijd dus per direct). Ik snap dat er arbeidsrechtelijk niets kan want proeftijd. Maar het is toch raar dat je nota bene door een financieel directeur wordt overgehaald om voor hem te komen werken, met de belofte dat er financieel geen vuiltje aan de lucht is. Om vervolgens direct daarna op straat te staan. Mijn vriendin lijdt hier schade door. Kunnen we hier niet iets in de zin van onrechtmatige daad ofzo? Hulp much appreciated.
pi_124288786
Het ongetwijfeld hogere loon en/of betere arbeidsvoorwaaden waren voor haar kennelijk de motivatie om over te stappen en zijn dan een tegenwicht voor het risico dat je daardoor loopt.
  Moderator woensdag 20 maart 2013 @ 12:52:56 #3
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_124288952
"Hey, hoe staat jullie bedrijf er financieel voor?"
"ja keigoe jonge, niks om je zorgen over te maken"

En bam, dat was alle overredingskracht die ze nodig had?
Breitling - Instruments for Professionals
pi_124289008
In theorie: misschien wanprestatie: de overeenkomst was immers dat zij in een goedlopend bedrijf zou gaan werken.

in praktijk: zie de comments hierboven
pi_124289041
En wat voor onderzoek heeft ze zelf gedaan? Cijfers nagekeken bij de kvk?
pi_124289066
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 12:52 schreef CoolGuy het volgende:
"Hey, hoe staat jullie bedrijf er financieel voor?"
"ja keigoe jonge, niks om je zorgen over te maken"

En bam, dat was alle overredingskracht die ze nodig had?
Nee dwaas. Ze vraagt er specifiek naar bij de financieel directeur. Daar mag je m.i. wat van verwachten. Maar er is geen boekenonderzoek gedaan nee, het is geen fusie of overname.
pi_124289135
Je vaste contract verscheuren op iemand zijn blauwe ogen is inderdaad ook een manier om een verbintenis aan te gaan.

Voor ik ergens teken kijk ik toch wel even naar de cijfers.
pi_124289259
Het gras was weer groener :')

Jammer maar helaas. Al zou je een zaak hebben dan nog schiet het niet op, er gaan vast geen mensen uit omdat het zo goed gaat.

En je hebt geen zaak, want proeftijd. En daar kan je zonder redenen gebruik va maken.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 20 maart 2013 @ 13:02:52 #9
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_124289264
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 12:58 schreef Godtje het volgende:
Je vaste contract verscheuren op iemand zijn blauwe ogen is inderdaad ook een manier om een verbintenis aan te gaan.

Voor ik ergens teken kijk ik toch wel even naar de cijfers.
Yeah right alsof je bij de KVK gegevens gaat opvragen. Waarbij je bij een BV ook nog eens niets KAN opvragen. Cijfers zijn niet openbaar.

Het is simpelweg een risico wat je loopt als je een vaste baan voor een tijdelijke verruild. Je kan altijd, zonder opgaaf van redenen, in je proeftijd ontslagen worden. Je contract kan niet verlengd worden, etc.
pi_124289296
Rot voor je vriendin maar niks aan te doen. Als ze uitspraken van de FD zwart op wit heeft zou je nog even de rechtsbijstand kunnen benaderen. Ik geef je weinig kans aangezien een verandering in financiele situatie heel snel kan gebeuren.

Tja en beloftes van managers zijn net zo betrouwbaar als het weerbericht van je oude oma.
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
pi_124289477
Hebzucht van de Mensch wordt weer afgestraft. Laat het een wijze les zijn voor vrouwlief.
pi_124289492
Daarom in zo'n overstap situatie altijd vast contract zonder proeftijd.. (ook al heeft dat voor ontslag op econische grond niet veel waarde).

Verder heb je niet echt veel om op te staan volgens mij. Ze is geheel vrijwillig overgestapt
Zou me ook niet verbazen als der oude en die nieuwe directeur elkaar kenden. Ben wel vaker van zulke constructies tegengekomen om van iemand met vast contract af te komen.
newb
pi_124289522
Dit is klote, maar hier is niets aan te doen. Misschien dat het oude bedrijf haar nog terug wil. Maar dan moet je wel met een goede motivatie komen. Ik weet ook niet hoe ze daar weg is gegaan.
pi_124289585
In deze tijd je vaste contract opzeggen is gewoon dom. Of je moet er een vast contract voor terug krijgen. Duur lesje maar je staat nergens juridisch gezien.
pi_124289901
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 13:12 schreef Franknfurter het volgende:
In deze tijd je vaste contract opzeggen is gewoon dom. Of je moet er een vast contract voor terug krijgen.
Beetje kort door de bocht, heb zelf ook net me contract verbroken voor een halfjaar contract in eerste instantie..
pi_124290154
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 13:09 schreef PierreBetfair het volgende:
Hebzucht van de Mensch wordt weer afgestraft. Laat het een wijze les zijn voor vrouwlief.
Daar weet je niets van. Wellicht waren er andere voorwaarden aantrekkelijker, dichter bij huis etc. En daarbij, jullie menen toch niet allemaal dat je alles van een bedrijf gaat controleren voor je er op een aanbod aangaat? Dat heeft niets met blauwe ogen te maken. Kom op zeg...

Sterkte TS, zit in dezelfde situatie en weet hoe het voelt. Er is helaas geen enkele mogelijkheid om iets af te dwingen.
Home is where the O+ is...
pi_124290511
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 12:56 schreef Godtje het volgende:
En wat voor onderzoek heeft ze zelf gedaan? Cijfers nagekeken bij de kvk?
Kansloos, want dat zouden dan de cijfers van 2011 zijn, en die zijn inmiddels aardig gedateerd...
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 13:02 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Yeah right alsof je bij de KVK gegevens gaat opvragen. Waarbij je bij een BV ook nog eens niets KAN opvragen. Cijfers zijn niet openbaar.
Toch wel: http://www.kvk.nl/onderne(...)ter/bedrijfsprofiel/
"I intend to live forever. So far, so good."
"I have enough money to last me the rest of my life, unless I buy something"
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 20 maart 2013 @ 13:37:01 #18
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_124290543
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 13:36 schreef JumpingJacky het volgende:

[..]

Kansloos, want dat zouden dan de cijfers van 2011 zijn, en die zijn inmiddels aardig gedateerd...

[..]

Toch wel: http://www.kvk.nl/onderne(...)ter/bedrijfsprofiel/
Eh ja, daar staan de jaarcijfers niet in.
pi_124290552
Gegokt en verloren. Het zijn idd wat rare praktijken maar je kan er niks aan doen.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 20 maart 2013 @ 13:40:33 #20
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_124290661
Oeps, I stand corrected:

http://www.boekhouder-ams(...)ubliceren-bij-kvk-2/

Bizar sinds wanneer moeten BV's hun jaarcijfers openbaar maken?
pi_124291024
Je vriendin heeft gegokt en verloren.
  Moderator woensdag 20 maart 2013 @ 13:55:49 #23
16180 crew  CoolGuy
pi_124291163
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 12:57 schreef Rezzy het volgende:

[..]

Nee dwaas. Ze vraagt er specifiek naar bij de financieel directeur. Daar mag je m.i. wat van verwachten. Maar er is geen boekenonderzoek gedaan nee, het is geen fusie of overname.
Dwaas? Je zult je vriendin bedoelen.

Tja, ze heeft een vast contract opgezegd voor dit. Ze heeft zoals hier al is gezegd gegokt en verloren. Het is natuurlijk ook niet slim om een vast contract op te zeggen voor een onzeker iets, maar Gouden Bergen zijn vaak moeilijk te negeren inderdaad.
pi_124291301
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 13:55 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Dwaas? Je zult je vriendin bedoelen.

Tja, ze heeft een vast contract opgezegd voor dit. Ze heeft zoals hier al is gezegd gegokt en verloren. Het is natuurlijk ook niet slim om een vast contract op te zeggen voor een onzeker iets, maar Gouden Bergen zijn vaak moeilijk te negeren inderdaad.
Denk dat TS zijn vriendin ook wel iets meer is gaan verdienen, maar daar hoor je TS niet over :)
  Moderator woensdag 20 maart 2013 @ 14:01:33 #25
16180 crew  CoolGuy
pi_124291351
quote:
7s.gif Op woensdag 20 maart 2013 14:00 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Denk dat TS zijn vriendin ook wel iets meer is gaan verdienen, maar daar hoor je TS niet over :)
Natuurlijk zou ze meer gaan verdienen, dat lijkt me de grootste trekker om deze overstap te maken vanuit een vast contract naar onzekerheid. Dat zijn die Gouden Bergen waar ik aan refereerde.
pi_124291488
Ah, er komen een paar beterwetertjes natrappen hoor. Gouden bergen, het gras was groener. Er zijn nog andere redenen waarom je zou overstappen.
  Moderator woensdag 20 maart 2013 @ 14:06:33 #27
16180 crew  CoolGuy
pi_124291545
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 14:04 schreef Jeter het volgende:
Ah, er komen een paar beterwetertjes natrappen hoor. Gouden bergen, het gras was groener. Er zijn nog andere redenen waarom je zou overstappen.
Natuurlijk, maar feit blijft dat het gras dan toch groener was aan de andere kant of niet? Als het gras niet groener was, dan zou je die overstap toch ook niet maken? Of dat nou hoger salaris, dichterbij, betere secundaire arbeidsvoorwaarden of wat dan ook was, dat valt toch allemaal onder 'het gras is groener' of niet dan.
pi_124291583
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 13:12 schreef Franknfurter het volgende:
In deze tijd je vaste contract opzeggen is gewoon dom. Of je moet er een vast contract voor terug krijgen. Duur lesje maar je staat nergens juridisch gezien.
Meteen een contract voor onbepaalde tijd. Wel een proeftijd van 2 maanden.
pi_124291630
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 14:06 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Natuurlijk, maar feit blijft dat het gras dan toch groener was aan de andere kant of niet? Als het gras niet groener was, dan zou je die overstap toch ook niet maken? Of dat nou hoger salaris, dichterbij, betere secundaire arbeidsvoorwaarden of wat dan ook was, dat valt toch allemaal onder 'het gras is groener' of niet dan.
Is ook zo natuurlijk. Maar ik proef toch een ondertoon van "haha, zie je wel, nooit doen zoiets, nooit je nek uitsteken, verder kijken. Wij weten het beter, ons overkomt zoiets niet want wij letten op."
  woensdag 20 maart 2013 @ 14:09:59 #30
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_124291658
quote:
11s.gif Op woensdag 20 maart 2013 13:40 schreef Swetsenegger het volgende:
Oeps, I stand corrected:

http://www.boekhouder-ams(...)ubliceren-bij-kvk-2/

Bizar sinds wanneer moeten BV's hun jaarcijfers openbaar maken?
Bij kleine BV's alleen de balans, maar balansen lezen is ook een vak apart.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_124291666
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 14:01 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Natuurlijk zou ze meer gaan verdienen, dat lijkt me de grootste trekker om deze overstap te maken vanuit een vast contract naar onzekerheid. Dat zijn die Gouden Bergen waar ik aan refereerde.
Gaaf hoe jullie meteen allerlei dingen aannemen. Nee, financieel geen cent meer. Wel inhoudelijk interessanter werk.
  Moderator woensdag 20 maart 2013 @ 14:14:10 #32
16180 crew  CoolGuy
pi_124291806
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 14:09 schreef Jeter het volgende:

[..]

Is ook zo natuurlijk. Maar ik proef toch een ondertoon van "haha, zie je wel, nooit doen zoiets, nooit je nek uitsteken, verder kijken. Wij weten het beter, ons overkomt zoiets niet want wij letten op."
Nou, zoals TS het schrijft is het zo dat vriendin van TS de financieel directeur op zn blauwe ogen heeft vertrouwd en de overstap heeft gemaakt zonder eigenlijk verder na te denken. Zo van, even vragen en hop, direct doen. Ik zou inderdaad wat meer tijd nemen om een dergelijke stap te overwegen.
pi_124291875
Voor de volledigheid: het gaat om een functie als managementassistent. Dat deed ze al en dat ging ze nu weer doen, alleen inhoudelijk leuker en in een bedrijf waar de sfeer beter was. Niks geen gouden bergen. Ook niet echt een functieniveau waarvoor de meeste bedrijven meteen tijdens het arbeidsvoorwaardengesprek eens even rustig de tijd nemen om een toelichting op de jaarrekening te geven.

Belachelijk hoe er hier gereageerd wordt op een manier alsof overstappen naar een andere baan je meteen een hebzuchtige gokker maakt.
pi_124291923
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 14:10 schreef Rezzy het volgende:

[..]

Gaaf hoe jullie meteen allerlei dingen aannemen. Nee, financieel geen cent meer. Wel inhoudelijk interessanter werk.
Dan is ze gewoon dom geweest.
pi_124291957
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 14:16 schreef Rezzy het volgende:
Belachelijk hoe er hier gereageerd wordt op een manier alsof overstappen naar een andere baan je meteen een hebzuchtige gokker maakt.
Vast contract naar proeftijd is toch gewoon gokken? Gewoon je verlies nemen. Als je gokt kan je verliezen. Wil je niet verliezen dan moet je niet gaan gokken.
pi_124291967
quote:
7s.gif Op woensdag 20 maart 2013 14:17 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Dan is ze gewoon dom geweest.
Want jij zou tot in de eeuwigheid blijven zitten in een functie waar je niet blij van wordt zeker?
  Moderator woensdag 20 maart 2013 @ 14:19:31 #37
16180 crew  CoolGuy
pi_124291993
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 14:18 schreef Rezzy het volgende:

[..]

Want jij zou tot in de eeuwigheid blijven zitten in een functie waar je niet blij van wordt zeker?
Van van een vast contract naar geen baan en dus geen inkomen gaan wordt je nog veel minder blij van denk ik.
pi_124291998
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 14:16 schreef Rezzy het volgende:
Voor de volledigheid: het gaat om een functie als managementassistent. Dat deed ze al en dat ging ze nu weer doen, alleen inhoudelijk leuker en in een bedrijf waar de sfeer beter was. Niks geen gouden bergen. Ook niet echt een functieniveau waarvoor de meeste bedrijven meteen tijdens het arbeidsvoorwaardengesprek eens even rustig de tijd nemen om een toelichting op de jaarrekening te geven.

Nee, maar meestal beding je tijdens de onderhandeling dusdanige vebeteringen dat dat opweegt tegen het risico dat je neemt. Het kan altijd gebeuren dat het anders loopt dan je verwacht. Een grote klant die een order intrekt bijvoorbeeld. Daar kan zo'n directeur ook niets aan doen.
  Moderator woensdag 20 maart 2013 @ 14:20:28 #39
16180 crew  CoolGuy
pi_124292033
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 14:18 schreef Tsurany het volgende:

[..]

Vast contract naar proeftijd is toch gewoon gokken? Gewoon je verlies nemen. Als je gokt kan je verliezen. Wil je niet verliezen dan moet je niet gaan gokken.
ja natuurlijk is dat gokken. Daarom zeggen mensen hier ook "ze heeft gegokt en verloren".
pi_124292060
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 14:14 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Nou, zoals TS het schrijft is het zo dat vriendin van TS de financieel directeur op zn blauwe ogen heeft vertrouwd en de overstap heeft gemaakt zonder eigenlijk verder na te denken. Zo van, even vragen en hop, direct doen. Ik zou inderdaad wat meer tijd nemen om een dergelijke stap te overwegen.
Of het hop en blauwe ogen of goed overwogen is geweest is niet relevant voor het feit dat ik opmerk dat er graag wat wordt nagetrapt, ipv dat er inhoudelijk op de vraag wordt ingegaan.

Overigens, ook al zou dit zijn gebeurd na proeftijd, met vast contract, kan het nog steeds zo zijn dat ze geen poot heeft om op te staan als het op economische gronden is.

Maar goed, ik snap de frustratie van TS wel. Zeker als het nou net de financieel verantwoordelijke betreft.
  woensdag 20 maart 2013 @ 14:23:00 #41
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_124292119
Wat is dan de reden dat het bedrijf in zwaar weer terecht is gekomen? Of ging het al slecht met het bedrijf. Dan vind ik het toch dat de FD haar niet had mogen aannemen. En wat staat er precies in het contract over haar proeftijd?
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
Be kind, you'll never know what a person is going through deep inside.
  woensdag 20 maart 2013 @ 14:23:20 #42
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_124292130
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 14:04 schreef Jeter het volgende:
Daar ben ik het wel mee eens. Maar de vriendin van TS heeft een kapitale fout gemaakt. Wanneer een bedrijf jou specifiek vraagt om voor hen te komen werken kan je rustig een vast contract afdwingen. Doe je dit niet dan is in 9/10 gevallen ontslag in je proefperiode de uitkomst.

Maar misschien dat vriendin van TS idd terug kan naar vorig bedrijf? Als ze het daar totaal niet naar haar zin had is het weer een ander verhaal natuurlijk. Staat wel weer bij dat wanneer je goed genoeg bent om gehunt te worden je ook wel bij een ander bedrijf aan de slag kan.
pi_124292154
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 14:18 schreef Rezzy het volgende:

[..]

In deze tijd een contract voor onbepaalde tijd inleveren voor een proeftijd zonder salaris verhoging? Hell yeah.
  woensdag 20 maart 2013 @ 14:24:14 #44
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_124292159
Worden managementassistentes gehunt? Of is ze via via overgstapt?
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
Be kind, you'll never know what a person is going through deep inside.
  Moderator woensdag 20 maart 2013 @ 14:24:29 #45
16180 crew  CoolGuy
pi_124292169
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 14:21 schreef Jeter het volgende:

[..]

Of het hop en blauwe ogen of goed overwogen is geweest is niet relevant voor het feit dat ik opmerk dat er graag wat wordt nagetrapt, ipv dat er inhoudelijk op de vraag wordt ingegaan.

Overigens, ook al zou dit zijn gebeurd na proeftijd, met vast contract, kan het nog steeds zo zijn dat ze geen poot heeft om op te staan als het op economische gronden is.

Maar goed, ik snap de frustratie van TS wel. Zeker als het nou net de financieel verantwoordelijke betreft.
Nou, 'gegokt en verloren' IS inhoudelijk. Je kunt er namelijk niet meer van zeggen, omdat dit gebeurde in de proeftijd van de vriendin van TS. Dan hoeft men geen reden op te geven, welke reden het dan ook is.

TS geeft zelf in de OP geen reden over de reden van overstap, maar het is logisch dat daar wel over gepraat wordt, immers, een overstap maak je niet als het niet interessant voor je is, dus moet het gras aan de andere kant wel groener zijn geweest/sprake zijn geweest van zogenaamde gouden bergen. Das volledig ontopic en op juist die posts reageer jij iets van natrappen.
  woensdag 20 maart 2013 @ 14:24:48 #46
206640 Beelzebufo
All my vices are devices!
pi_124292183
Onderzoek heeft uitgewezen dat in het hogere management een bovengemiddeld aantal mensen een antisociale persoonlijkheidsstoornis heeft (maw. psychopaten). Ik ben ik het verleden meerderen malen gevraagd om in afsplitsingen te stappen van bedrijven waar ik werkte (in de tijd van de IT cowboys), maar daarvan leeft er geen eentje meer. Dit soort mensen kan (soms/vaak) de waarheid aanpassen (liegen) op een manier dat ze het zelf geloven en dus congruent overrkomen. Gevaarlijk...

Doe heel erg gedegen onderzoek voordat je hier in meegaat, hoe mooi het aanbod ook is. Uiteindelijk wordt er vaak maar één persoon beter van, en dat is dan niet degene die zijn baan verliest.
Een Rijnlandse morgen (ca. 8516 vierkante meter) is onderverdeeld in 6 hont, een hont in 100 vierkante roeden, en een roede in 144 vierkante voet.
pi_124292208
Proeftijd of niet doet volgens mij nog steeds niet terzake. Na die proeftijd zou ze toch ook kunnen worden ontslagen op basis van economische omstandigheden. Kost misschien wat meer tijd voor betreffend bedrijf.
  Moderator woensdag 20 maart 2013 @ 14:27:36 #48
16180 crew  CoolGuy
pi_124292293
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 14:25 schreef Jeter het volgende:
Proeftijd of niet doet volgens mij nog steeds niet terzake. Na die proeftijd zou ze toch ook kunnen worden ontslagen op basis van economische omstandigheden. Kost misschien wat meer tijd voor betreffend bedrijf.
Dat doet JUIST ter zake. TS opent dit topic nl met de vraag of ze wat kunnen doen aan deze situatie. Als het nou NIET in de proeftijd was geweest, had je misschien nog iets op poten kunnen zetten, maar vriendin van TS is er uit gegooid in haar proeftijd. Dat mag, en daar hoeven ze helemaal geen enkele reden voor op te geven. Dus het feit dat het in de proeftijd gebeurd is is nou JUIST datgene wat er voor zorgt dat TS geen poot heeft om op te staan.

Na de proeftijd kost het wat meer tijd (en ook geld) voor het bedrijf ja, en dan had TS heel misschien een zaak gehad. Nu niet.
pi_124292304
@gelly dat laatste klopt natuurlijk. Maar eea wordt nu gebaseerd op slechte bedrijfsresultaten 2012 en slechte vooruitzichten. Ik blijf het ontzettend lullig vinden dat je als financieel directeur eind 2012, wanneer het resultaat over dat jaar in mijn ogen echt niet als een donderslag bij heldere hemel meer kan komen, iemand vraagt om de overstap naar jouw bedrijf te maken en dan niet zegt dat het er beroerd voor staat. Meer dan de helft van het personeel moet er nu uit. Bij zulke maatregelen past een verlies dat je ziet aankomen. Dat is niet iets dat ze pas sinds vorige week weten...
Juist het risico van de overstap was een expliciet punt van het gesprek.
pi_124292382
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 14:25 schreef Jeter het volgende:
Sterker nog, TS zijn vriendin had ook gewoon in haar proeftijd kunnen worden ontslagen. Had hij dan ook hier komen klagen denk je? Gegokt en verloren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')