Nee dwaas. Ze vraagt er specifiek naar bij de financieel directeur. Daar mag je m.i. wat van verwachten. Maar er is geen boekenonderzoek gedaan nee, het is geen fusie of overname.quote:Op woensdag 20 maart 2013 12:52 schreef CoolGuy het volgende:
"Hey, hoe staat jullie bedrijf er financieel voor?"
"ja keigoe jonge, niks om je zorgen over te maken"
En bam, dat was alle overredingskracht die ze nodig had?
Yeah right alsof je bij de KVK gegevens gaat opvragen. Waarbij je bij een BV ook nog eens niets KAN opvragen. Cijfers zijn niet openbaar.quote:Op woensdag 20 maart 2013 12:58 schreef Godtje het volgende:
Je vaste contract verscheuren op iemand zijn blauwe ogen is inderdaad ook een manier om een verbintenis aan te gaan.
Voor ik ergens teken kijk ik toch wel even naar de cijfers.
Beetje kort door de bocht, heb zelf ook net me contract verbroken voor een halfjaar contract in eerste instantie..quote:Op woensdag 20 maart 2013 13:12 schreef Franknfurter het volgende:
In deze tijd je vaste contract opzeggen is gewoon dom. Of je moet er een vast contract voor terug krijgen.
Daar weet je niets van. Wellicht waren er andere voorwaarden aantrekkelijker, dichter bij huis etc. En daarbij, jullie menen toch niet allemaal dat je alles van een bedrijf gaat controleren voor je er op een aanbod aangaat? Dat heeft niets met blauwe ogen te maken. Kom op zeg...quote:Op woensdag 20 maart 2013 13:09 schreef PierreBetfair het volgende:
Hebzucht van de Mensch wordt weer afgestraft. Laat het een wijze les zijn voor vrouwlief.
Kansloos, want dat zouden dan de cijfers van 2011 zijn, en die zijn inmiddels aardig gedateerd...quote:Op woensdag 20 maart 2013 12:56 schreef Godtje het volgende:
En wat voor onderzoek heeft ze zelf gedaan? Cijfers nagekeken bij de kvk?
Toch wel: http://www.kvk.nl/onderne(...)ter/bedrijfsprofiel/quote:Op woensdag 20 maart 2013 13:02 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Yeah right alsof je bij de KVK gegevens gaat opvragen. Waarbij je bij een BV ook nog eens niets KAN opvragen. Cijfers zijn niet openbaar.
Eh ja, daar staan de jaarcijfers niet in.quote:Op woensdag 20 maart 2013 13:36 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Kansloos, want dat zouden dan de cijfers van 2011 zijn, en die zijn inmiddels aardig gedateerd...
[..]
Toch wel: http://www.kvk.nl/onderne(...)ter/bedrijfsprofiel/
Dwaas? Je zult je vriendin bedoelen.quote:Op woensdag 20 maart 2013 12:57 schreef Rezzy het volgende:
[..]
Nee dwaas. Ze vraagt er specifiek naar bij de financieel directeur. Daar mag je m.i. wat van verwachten. Maar er is geen boekenonderzoek gedaan nee, het is geen fusie of overname.
Denk dat TS zijn vriendin ook wel iets meer is gaan verdienen, maar daar hoor je TS niet overquote:Op woensdag 20 maart 2013 13:55 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dwaas? Je zult je vriendin bedoelen.
Tja, ze heeft een vast contract opgezegd voor dit. Ze heeft zoals hier al is gezegd gegokt en verloren. Het is natuurlijk ook niet slim om een vast contract op te zeggen voor een onzeker iets, maar Gouden Bergen zijn vaak moeilijk te negeren inderdaad.
Natuurlijk zou ze meer gaan verdienen, dat lijkt me de grootste trekker om deze overstap te maken vanuit een vast contract naar onzekerheid. Dat zijn die Gouden Bergen waar ik aan refereerde.quote:Op woensdag 20 maart 2013 14:00 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Denk dat TS zijn vriendin ook wel iets meer is gaan verdienen, maar daar hoor je TS niet over
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |