quote:Resterend programma Feyenoord
Datum Wedstrijd
17 maart Feyenoord - FC Utrecht
30 maart SC Heerenveen - Feyenoord
5 april Feyenoord - VVV-Venlo
14 april RKC Waalwijk - Feyenoord
21 april Feyenoord - Vitesse
28 april Feyenoord - Heracles Almelo
5 mei ADO Den Haag - Feyenoord
12 mei Feyenoord - NAC Breda
Resterend programma PSV
Datum Wedstrijd
16 maart PSV - RKC Waalwijk
31 maart Roda JC Kerkrade - PSV
6 april Willem II - PSV
14 april PSV - Ajax
20 april AZ - PSV
27 april PSV - FC Groningen
5 mei PSV - NEC
12 mei FC Twente - PSV
Resterend programma Ajax
Datum Wedstrijd
17 maart AZ - Ajax
31 maart Ajax - NEC
7 april Ajax - Heracles Almelo
14 april PSV - Ajax
19 april Ajax - SC Heerenveen
27 april NAC Breda - Ajax
5 mei Ajax - Willem II
12 mei FC Groningen - Ajax
Resterend programma Vitesse
ADO Den Haag - Vitesse
Vitesse - PEC Zwolle
Vitesse - NAC Breda
Roda JC - Vitesse
Feyenoord - Vitesse
Vitesse - Willem II
RKC Waalwijk - Vitesse
Vitesse - VVV Venlo
Uiteraard niet echt een betrouwbare site dat Caughtoffside, maar toch.quote:'Arsenal heeft 26 miljoen over voor Clasie en BMI'
Arsenal is volgens het Engelse Caughtoffside in gesprek met Feyenoord over een zomerse transfer van de jonge Nederlandse internationals Bruno Martins Indi en Jordy Clasie.
Arsene Wenger heeft zijn scouts gestuurd om de voortgang van het Rotterdamse duo te controleren en is onder de indruk geraakt van de positieve verslagen die hij ontving. De trainer van de 'Gunners' heeft de steun van zijn raad van bestuur om in de zomer een bod uit te brengen, dat naar verluidt ongeveer £ 22m (26 miljoen euro) zal bedragen.
Volgens het medium zal Feyenoord geneigd zijn spelers in de zomer te verkopen, omdat ze weten dat de spelers niet te behouden zijn als een club uit de Europese elite aanklopt.
Gelijk verkopen voor dat geld. Ik ben alleen benieuwd wie de opvolger gaat worden van Clasie. Vormer komt denk ik simpelweg tekort.quote:Op woensdag 20 maart 2013 12:10 schreef AartBakkebaard het volgende:
[..]
Uiteraard niet echt een betrouwbare site dat Caughtoffside, maar toch.
Je zou Rammsteijn ook nog op die plek kunnen zetten. Of Steenvoorden. Alleen ben ik bang dat die ook niet beter zijn dan Vormer. En anders gewoon de dan 16 jarige R. Kongolo erin zettenquote:Op woensdag 20 maart 2013 12:19 schreef Grifte het volgende:
Ik denk niet dat je met het weinige geld dat we hebben een betere speler als Vormer kan halen, heb nog altijd wel het vertrouwen in hem dat hij op de VMC plek het gaat halen. Je zou het geld beter kunnen investeren in een buitenspeler, back-up RB.
Ja, maar Clarence was toen echt de jongste tussen een aantal ervaren gasten. Met 16 jaar ben je in ons team al 1 van de ervaren gasten...quote:Op woensdag 20 maart 2013 12:27 schreef satecl het volgende:
[..]
Je zou Rammsteijn ook nog op die plek kunnen zetten. Of Steenvoorden. Alleen ben ik bang dat die ook niet beter zijn dan Vormer. En anders gewoon de dan 16 jarige R. Kongolo erin zettenSeedorf was toch ook 16 toen hij in het 1e stond?
quote:Breekt Immers ADO-belofte met tattoo van Feyenoord?
Hagenaar vereeuwigt Feyenoord op lichaam bij titel
'Ik zal nooit iets van Feyenoord zelf op mijn lichaam laten tatoeëren, dat kan ik niet maken tegenover ADO', zei Lex Immers vorig jaar in gesprek met NUsport. Met het eventueel Feyenoord-kampioenschap naderend, moet Immers deze belofte aan zijn oude liefde mogelijk breken.
De Feyenoord-tattoo die Lex Immers uitzocht. 'Maar daar moet nog wel een landstitel bij.' © Videostill RTL7. In het RTL 7-programma Leven Als Een Prof deed Immers even later (video) een andere belofte: 'Ik neem een Feyenoord-tattoo, op één voorwaarde: dat we kampioen worden.' Met presentator Harry Vermeegen zocht Immers een tattoo uit, waarbij de eventuele schaal voor het landskampioen moest komen.
Met nog zeven speelronden te gaan heeft Feyenoord slechts één punt achterstand op koploper Ajax. De titelkoorts neemt daarmee toe in Rotterdam en omgeving. Een fan liet al 'FR kampioen 2013' tatoeëren.
Immers heeft op zijn rug een afbeelding van een ooievaar - het symbool van ADO - staan, met daarboven de tekst 'FC Den Haag'.
Voor 26 zou je er bijna over gaan nadenken....quote:Op woensdag 20 maart 2013 12:10 schreef AartBakkebaard het volgende:
[..]
Uiteraard niet echt een betrouwbare site dat Caughtoffside, maar toch.
Yep, Typisch heeft hetzelfde probleem.quote:Op woensdag 20 maart 2013 12:33 schreef WHATSHESAID het volgende:
Ik probeer al twee dagen met mijn clubkaart kaartjes te bestellen, maar krijg elke keer de melding "U kunt op dit moment geen tickets met deze barcode bestellen. Mogelijk heeft u het maximum te bestellen tickets voor deze barcode al bereikt of heeft u momenteel geen aankooprecht".![]()
Staat toch echt op de site dat er vanaf gisteren met seizoens- en clubkaart besteld kan worden en vanaf morgen pas vrije verkoop
Iemand hetzelfde probleem?
Je hebt toch een legioen clubcard (lid van Het Legioen) en een normale clubkaart, zal daar het verschil niet inzitten? Met een Legioenpas had je namelijk hele grote voordelen (zoals 2 dagen eerder kaartjes kopen en uh.. uh.. hm.. tja.. uh.. hm.....) en met een gewone clubkaart kan je kaarten kopen op de dag dat iedereen kaarten mag kopen (in dit geval, want vrije verkoop)quote:Op woensdag 20 maart 2013 12:33 schreef WHATSHESAID het volgende:
Ik probeer al twee dagen met mijn clubkaart kaartjes te bestellen, maar krijg elke keer de melding "U kunt op dit moment geen tickets met deze barcode bestellen. Mogelijk heeft u het maximum te bestellen tickets voor deze barcode al bereikt of heeft u momenteel geen aankooprecht".![]()
Staat toch echt op de site dat er vanaf gisteren met seizoens- en clubkaart besteld kan worden en vanaf morgen pas vrije verkoop
Iemand hetzelfde probleem?
quote:Feyenoord en RTV Rijnmond komen met blindentribune
In navolging van een aantal andere Nederlandse clubs introduceert Feyenoord een speciale tribune voor mensen met een visuele beperking. De verslaggeving gaat gedaan worden door RTV Rijnmond, dat hiervoor aankomend sportverslaggevers zal werven.
De ‘Blindentribune’ bij Feyenoord vormt voor RTV Rijnmond derhalve een opleidingsplek voor toekomstige collega’s. Feyenoord en RTV Rijnmond werken ten behoeve van de Blindentribune ook samen met Visio Rotterdam, het expertisecentrum voor slechtziende en blinde mensen. Bij de wedstrijd Feyenoord – Vitesse op zondag 21 april aanstaande kan hier voor het eerst gebruik van worden gemaakt.
De ‘Blindentribune’ bij Feyenoord wordt o.a. mogelijk gemaakt via de Feyenoord Foundation, het goede doel van Feyenoord dat wordt ingezet ten behoeve van de sociaal maatschappelijke activiteiten van de club. Bezoekers van de ‘Blindentribune’ kunnen via speciale ontvangstapparatuur een speciaal wedstrijdcommentaar ontvangen. Dit wedstrijdcommentaar is gedetailleerder dan een regulier radioverslag.
De Blindentribune zal voorafgaand aan de wedstrijd Feyenoord – Vitesse op feestelijke wijze worden geopend. Dat gebeurt o.a. via een bijzondere bijeenkomst in het Feyenoord Museum. Vincent Bijlo, zelf blind en fanatiek Feyenoord supporter, zal bij de opening aanwezig zijn en ook zelf op de tribune plaats nemen.
Een kaart voor de Blindentribune, die zich bevindt op vak M, kost ¤ 47,50. Dat is een prijs voor twee personen, dus inclusief een begeleider. Aanvragen worden afgehandeld op volgorde van binnenkomst. Seizoenkaarthouders van Feyenoord hebben voorrang. Indien zij in het bezit zijn van een seizoenkaart voor een ander vak kan deze eenmalig of voor het restant van dit seizoen worden omgezet.
Supporters met een visuele beperking die van de nieuwe Blindentribune gebruik willen maken kunnen zich aanmelden via Feyenoord Service en Tickets op nummer 0900-1908 (¤ 0,15 p/m).
Gretige talenten die graag op de blindentribune ervaring willen opdoen in de verslaggeving kunnen zich melden bij RTV Rijnmond via sport@rijnmond.nl
Hmf en Happel (als hij nog reageert) konden kaartjes regelen, dus moet goed komen.quote:Op woensdag 20 maart 2013 12:43 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Yep, Typisch heeft hetzelfde probleem.
Ik breng ze op de fiets erheenquote:Op woensdag 20 maart 2013 14:17 schreef Typisch het volgende:
Haha wat, 25 miljoen voor Indi en Clasie?Niet eens over nadenken dan.
[ afbeelding ]
Die krijgt BMI nooit de lucht in. Pakken gewoon de A380 dusquote:Op woensdag 20 maart 2013 14:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik leen de 3 persoons jetpack van hmf wel.
Klopt, hij moet de jetpack van energie voorzien.quote:Op woensdag 20 maart 2013 14:20 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Die krijgt BMI nooit de lucht in
BMI zetten ze zo op een Antanovquote:Op woensdag 20 maart 2013 14:20 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Die krijgt BMI nooit de lucht in. Pakken gewoon de A380 dus
quote:Op woensdag 20 maart 2013 14:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
BMI zetten ze zo op een Antanov
[ afbeelding ]
hoezo, hmf doet effe combi op unibet en feyenoord is weer rijk manquote:Op woensdag 20 maart 2013 14:26 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Als we met een Antonov vliegen hoop ik wel dat we het geld van te voren krijgen
quote:'Ronald grapte: eerste die mij passeert, krijgt een elleboog'
Ronald Koeman wordt donderdag vijftig jaar. NUsport stelt drie vragen aan personen die in die halve eeuw op wat voor manier dan ook iets met 'Sneeuwvlokje' te maken hadden.
Van Gastel: 'We hebben zoveel meegemaakt'
Wat is jouw leukste herinnering aan Ronald Koeman?
"Dat is moeilijk kiezen, we hebben zoveel meegemaakt. Als we in onze tijd als speler een keer op stap waren geweest of Ronald had een paar zware avonden gehad, dan wilde hij op de training altijd voorop lopen. Dan zei hij voor de grap: de eerste de beste die mij passeert, krijgt een elleboog. Hij moest het tempo bepalen. Daar hebben we de afgelopen tijd nog een paar keer om gelachen."
Wat is de grootste verandering aan Ronald sinds je hem ontmoet hebt?
"Toen was hij speler en nu trainer, dat is natuurlijk niet te vergelijken. Ik heb hem leren kennen als een speler die aan het einde van zijn carrière was en veel prijzen had gewonnen. Bij Feyenoord kwam hij weer terug als een gearriveerde trainer, hij had al titels met PSV en Ajax op zak."
"Hij is helemaal niks veranderd. Ronald is nog steeds serieus en professioneel. Hij is eerlijk en realistisch. Hopelijk is hij wat ouder en wijzer haha."
Ik heb altijd een toekomstig toptrainer in Ronald gezien...
"Dat is moeilijk te voorspellen. Hij bekleedde wel een bepaalde positie in het elftal waar je inzicht voor moet hebben. Dat is wat anders dan bij een buitenspeler. Hij was in die tijd absoluut een verlengstuk van de trainer. In die zin heeft het me ook helemaal niet verbaasd dat hij trainer is geworden."
Martin Haar: 'Koeman verlangde meer van zijn spelers'
Wat is uw leukste herinnering aan Ronald Koeman?
"Dat ik in 2009 met 'm heb mogen werken. Ik heb een heel goed gevoel overgehouden aan die samenwerking, al was het maar een half jaartje. Ronald was collegiaal, menselijk. Hij was eindverantwoordelijk, maar stond altijd open voor de mening van anderen. Heel prettig werken."
Wat is de grootste verandering aan Ronald Koeman sinds je hem ontmoet hebt?
"Nou, eigenlijk is hij niet eens zo heel veel veranderd. Hij is nog steeds zo joviaal als toen ik hem bij Haarlem en daarna AZ leerde kennen als tegenstander. Ronald was een winnaar in het veld, kon een doodschop uitdelen. Maar na afloop schudde je elkaar de hand. Dan was er een vriendschappelijk praatje en was het klaar. Ik heb nooit met hem gespeeld, maar als assistent zag ik later wel dat hij als trainer net zo eerlijk, rechtlijnig, maar ook hard kon zijn als in zijn tijd als speler."
AZ had Ronald Koeman nooit zo snel mogen ontslaan...
"Kijk, Ronald nam het over van Louis van Gaal, en dat is heel ander type. En er was ook veel veranderd bij AZ. AZ was kampioen, van buitenaf werd er daardoor anders naar de groep gekeken. Er werd meer verwacht, we gingen ook nog de Champions League in. Ronald wilde de spelers daarom iets meer vrijheid geven in vergelijking met Van Gaal. Maar hij verlangde ook meer van zijn spelers, meer verantwoordelijkheid. Spelers moesten ook zelf leren nadenken over, bijvoorbeeld, de tactiek. De groep is daar toen niet goed mee omgegaan."
"Op het moment dat Ronald ontslagen werd, konden we ons trouwens nog gewoon via de Champions League plaatsen voor de Europa League. We stonden zesde in de competitie. Ik zag het ontslag ook helemaal niet aankomen, stond erbuiten, het was iets tussen hem en de directie."
"Ik heb zelf ook getwijfeld of ik wel door moest gaan. Ik moest het tijdelijk overnemen. Heb dat nog aan Ronald voorgelegd. 'Natuurlijk moet je doorgaan, Mart', was zijn reactie. Daarop heb ik besloten door te gaan na zijn ontslag. Het was wel een hele mooie ervaring om met hem te werken."
Van Breukelen: 'Koeman liet me voor aap staan'
Wat is uw leukste herinnering aan Ronald Koeman?
"Dat was toen we meededen aan het televisieprogramma Wedden dat..?. Ze hadden een graafmachine zo afgesteld dat hij penalty's op mij kon schieten. Ronald moest daartegen strijden. Allebei vijf strafschoppen op mij."
"Ronald speelde het spel met heel veel humor, maar wilde ook absoluut winnen. Hij liet me voor aap staan. Ik geloof dat hij er vier maakte en de machine drie."
"Enerzijds die humor en het sarcasme, en anderzijds die absolute wil om te winnen, is symptomatisch voor Ronald. En een collega waar ik 100 procent van op aankon. Ik weet nog dat we met PSV de voorlaatste competitiewedstrijd met 8-2 wonnen van Sparta. In die tijd had je nog de Tonny van Leeuwen-trofee, voor de minst gepasseerde keeper van de eredivisie."
"'s Avonds hadden we een gezellig etentje, maar ik had er ongelooflijk de pee in, omdat ik vreesde dat ik door die twee tegengoals die trofee had verspeeld. Ronald zei toen: 'Breuk, volgende week houden we de nul'. En dat gebeurde ook."
Wat is de grootste verandering aan Ronald Koeman sinds u hem ontmoet hebt?
"Dat hij van een trainer een coach is geworden. Daarmee bedoel ik dat hij van iemand die mensen vaardigheden aanleert, kennis overbrengt, is verworden tot iemand die mensen echt begeleidt."
Ik heb altijd een toekomstig toptrainer in Ronald Koeman gezien...
"Nee, dat heb ik niet. Maar de laatste jaren is hij dat wel aan het worden. Hij heeft me bij Feyenoord blij verrast. Zoals ik al zei, hij is daar echt een coach geworden, begeleidt spelers. Het ouder worden en de nieuwe omgeving hebben daar denk ik een rol in gespeeld."
quote:Op woensdag 20 maart 2013 14:46 schreef Typisch het volgende:
[..]
hoezo, hmf doet effe combi op unibet en feyenoord is weer rijk man
Vastklampen aan van die roddelsitesquote:Op woensdag 20 maart 2013 14:43 schreef De_Pel het volgende:
Dikke miljoenen deze zomer
Heel europa wil Clasie, Vrij en BMI
Zou wel geniaal zijn, immers met een Feyenoord-tattoo!
Ach, natuurlijk zal zulks overdreven worden, maar ik geloof best dat die jongens gevolgd worden door meerdere clubsquote:Op woensdag 20 maart 2013 15:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vastklampen aan van die roddelsites
Niet iets wat voor jou, Dekatria? Commentaar geven bij wedstrijden?quote:Op woensdag 20 maart 2013 13:03 schreef Caland het volgende:
[. Gretige talenten die graag op de blindentribune ervaring willen opdoen in de verslaggeving kunnen zich melden bij RTV Rijnmond via sport@rijnmond.nl .]
quote:FSV teleurgesteld in uitspraken burgemeester Aboutaleb
Recentelijk heeft de burgemeester van Rotterdam zich in diverse media negatief uitgelaten over Feyenoord supporters. In geschreven media zoals het Algemeen Dagblad kan het voorkomen dat uitspraken niet helemaal juist worden weergegeven. Echter liet het interview met de burgemeester maandagavond bij Radio Rijnmond niets aan de verbeelding over.
De Feyenoord Supportersvereniging (FSV) is geschrokken van de manier waarop de Feyenoord supporters hierin worden weggezet.
De FSV kan zich niet vinden in de negatieve berichtgeving en woordkeuze van de burgemeester. Zij zal haar teleurstelling kenbaar maken en de burgemeester verzoeken zijn uitspraken te rectificeren. Wij hopen dat de burgemeester hier zelf op terugkomt.
Zo heeft de burgemeester tijdens het interview in het programma “Rijnmond Nu” gezegd dat er onderweg naar Kerkrade een bus is gesloopt en dat de chauffeur is bedreigd. Navraag bij Feyenoord-supporters en andere betrokken partijen leert ons dat dit feitelijk onjuist is.
Sowieso wat een gedoe.quote:Op woensdag 20 maart 2013 16:29 schreef Caland het volgende:
Wat dan wel weer raar is is dat die blinden zo ongeveer de beste plekken in de Kuip krijgen.
Feyenoord zelf houd zich natuurlijk weer angstvallig stil, want ja je hebt de burgemeester nog hard nodig!quote:
Zolang Feyenoord het niet in eigen hand heeft is er ook geen reden om te zeiken tegen de Burgervader, prima zo. Straks als het 5 mei is en we staan er nog zo voor moet er wat van gezegd worden van de club uit.quote:Op woensdag 20 maart 2013 16:52 schreef Luni het volgende:
[..]
Feyenoord zelf houd zich natuurlijk weer angstvallig stil, want ja je hebt de burgemeester nog hard nodig!
met flink wat centen kan dat nog ookquote:Op woensdag 20 maart 2013 16:56 schreef elCholo het volgende:
Ik heb die liedjes over Sylvie nooit echt gesnapt.
Zou die dus echt scheel neuken als het kon.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gaat me ook niet over een eventuele huldiging, maar hoe er over Feyenoordsupporters gesproken word.quote:Op woensdag 20 maart 2013 16:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zolang Feyenoord het niet in eigen hand heeft is er ook geen reden om te zeiken tegen de Burgervader, prima zo. Straks als het 5 mei is en we staan er nog zo voor moet er wat van gezegd worden van de club uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |