WeezerButler + 1quote:Op vrijdag 22 maart 2013 11:05 schreef WeezerButler het volgende:
Leave it to luck van Topper Headon
Verrukkelijke 15 hitje. Net op tijd binnenkomen noem ik dat !!
Hele repertoire is op en neer. Soms erg leuk, soms echt niet goed.quote:
Nog zo'n net wel, net niet project.quote:
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 17:01 schreef belsen het volgende:
Dancing in the street enneh...Do they know it's Christmas time?
Nee, maar daarbij deed Bowie wel de backing vocals...quote:Op vrijdag 22 maart 2013 18:14 schreef belsen het volgende:
It's only rock 'n roll, dat was ook zo'n charity single?
Dat is ook een charity single, weet ik nog... 10 jaar teurg, ofzow.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, maar daarbij deed Bowie wel de backing vocals...
belsen +1
Van Fixkes; Rock-n-roll.quote:Wette nog hoe da we rock-'n-roll gingen zijn
Ikke Sid Vicious, gij waart Iggy Pop of...
Ken alleen de jaren 70 versie...quote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:42 schreef belsen het volgende:
[..]
Dat is ook een charity single, weet ik nog... 10 jaar teurg, ofzow.
OK, misschien niet echt/echt niet rock, maar Schele Trijn bestaat natuurlijk wel...quote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:06 schreef belsen het volgende:
Nee, een echt bestaande rocker, maar het klopt dat het rijmt (op zijn Belgisch dan).
Dan is het een 'andere' rocker. Ook met een iets grotere uitstraling.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
OK, misschien niet echt/echt niet rock, maar Schele Trijn bestaat natuurlijk wel...
[ afbeelding ]
Nope, die staat op Electric, samen met Lil' Devil.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:45 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
Oh ik dacht dat Love Removal Machine ook op Love stond.
quote:Even the preacher who works for Jesus
The Archbishop who's a peaceful man
cafca +1quote:
bartrid +1quote:
quote:Het is nog maar de vraag of Led Zeppelin ook zonder Grant zoveel succes gehad zou hebben. Hij onderhandelde over hun vijfjarige platencontract bij Atlantic Records. Zijn filosofie heeft uiteindelijk ook uitbetaald voor het label. Peter Grant geloofde dat bands meer geld konden verdienen door zich op de albums te focussen en niet op de singles.
Door zelf de concerten van Led Zeppelin te promoten verzekerde hij dat de inkomsten van een tournee bij de band terecht kwamen en niet bij de promotors. In de film The Song Remains the Same is ook te zien hoe hij om uitleg vraagt als medewerkers van een concertzaal illegale posters verkopen. Dat was een typisch voorbeeld van zijn no-nonsense aanpak tegen mensen die ten koste van de band geld wilden verdienen.
In 1974 was hij de drijvende kracht achter de oprichting van Swan Song Records, hierdoor kreeg Led Zeppelin meer financiële en artistieke controle over haar eigen werk. Hij werd ook manager voor Bad Company en Maggie Bell, die ook bij het label zaten. De aanbieding van Queen sloeg hij af. Ook werd hij in 1977 gevraagd door Colonel Tom Parker om een tournee van Elvis Presley door Europa te managen, maar net nadat de onderhandelingen begonnen waren, overleed Elvis.
quote:is the sixth studio album by
Released in 1973, it signalled a change of direction for the band. Guitarist Dave Ball who had joined the band for their live album the previous year left shortly after the photo shoot for the proposed album's cover to be replaced by Mick Grabham. Grabham's head was superimposed on the front and back cover of the album on Ball's body. Although the band had gone through significant personnel changes in previous years, the band would enter its most stable phase with this line up.
Wat van wie?quote:I'm staring at a broken door
There's nothing left here anymore
My room is cold, it's making me insane
I've been waitin' here so long
Another moment seems to have come
I see the dark clouds coming up again
Monsoon - Tokyo Hotelquote:
Helaas niet goed. Het is een vervolgvraag. Daar mogen jullie het mee doen tot morgenvroegquote:Op zondag 24 maart 2013 21:52 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
Als het goed is, mag iemand anders de volgende vraag doen.
Of MadMaster lost het vandaag nog opquote:
BlueChicagoMoon +1quote:Op zondag 24 maart 2013 19:02 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
Of is het gewoon Grand Hotel? Van Procol Harum.
quote:and
have buried the hatchet and performed together at a charity concert.
Mark +1quote:
Ah, ik zie het al. Dance 2 Trance is wel met Jam, maar niet met Spoon. Daarvoor in de plaatst ene DJ Dag.quote:Op zondag 24 maart 2013 22:30 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Helaas niet goed. Het is een vervolgvraag. Daar mogen jullie het mee doen tot morgenvroeg
a) Faithless - Salva Meaquote:Op maandag 25 maart 2013 11:51 schreef MadMaster het volgende:
"Brothers, Sisters, Help me!!"
"Brothers, Sisters, One Day we will be free."
"They'll never care for the brothers and sisters now across the country has us up for the war."
3 Broers en zussen, welke songs van wie?
Waarbij er nog een discussie gaande is of het bij Salva Mea 'Help Me' of 'Heavy' is...quote:Op maandag 25 maart 2013 12:27 schreef robdriessen het volgende:
[..]
a) Faithless - Salva Mea
b) Bob Marley - ?
c) ?
Het is niet mijn discussie, maar onder Faithless-adepten.quote:Op maandag 25 maart 2013 12:44 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
Nou, dat lijkt me niet echt een discussie. Vertaal 'salva mea' maar eens...
quote:Op maandag 25 maart 2013 13:42 schreef iggyinthehouse het volgende:
b. is joe smooth, promised land (1 van mijn favo nummers)
Kings of Leon?quote:
Jij zou dit toch echt wel moeten wetenquote:Op maandag 25 maart 2013 15:09 schreef Mark het volgende:
Dacht ik ook even maar die achternaam begint met een F
n00biedoobiedoo +1quote:
Jij kent echt geen schaamte, he?quote:
LEAVE SELENA ALONE!!quote:Op maandag 25 maart 2013 15:39 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Jij kent echt geen schaamte, he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |