En dat is het goede antwoord BCM +1quote:Op woensdag 20 maart 2013 11:33 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
Vraag was dus wat de huidige nummer 1 van de top 40 is, en mijn antwoord was Thrift Shop van Macklemore & Ryan Lewis ft. Wanz.
en beide zijn foutquote:Op woensdag 20 maart 2013 11:37 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
hey de Romeinse en gewone telling in de OP komt niet overeen..
niet iedereen bedenkt vragen op jouw manierquote:Op woensdag 20 maart 2013 11:41 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dan alvast een gokje op CHVRCHES
Ik gok op Napoleon XVI met they're coming to take me awayquote:Op woensdag 20 maart 2013 11:41 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dan alvast een gokje op CHVRCHES
Sometimes it snows in April...quote:Op woensdag 20 maart 2013 11:45 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
De V-Boys, omdat het maar geen lente wil worden.
Puscifer - "V" is for Vagina.quote:Op woensdag 20 maart 2013 11:55 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
Dank.is the debut studio album by Maynard James Keenan's side project
, released on October 30, 2007. The album features a significantly different, electronic sound and arrangements than Keenan's other bands: the progressive Tool and alternative A Perfect Circle.
Wat van wie?
Sorry, kon het niet laten.quote:Op woensdag 20 maart 2013 11:41 schreef ranja het volgende:
[..]
niet iedereen bedenkt vragen op jouw manier
quote:Ouch, I’ve been dumped, she looked at me with an icy gaze.
No, she couldn’t take it anymore. Do you know what she said?
…
She said “Where were you last night? You left me waiting in our bed
And oh! I know where you’re coming from, you were with that slut again!
Wacht maar, als je er 1maal mee begint..quote:
Tip 1: Probeer het anders eens in je moerstaalquote:Ouch, I’ve been dumped, she looked at me with an icy gaze.
No, she couldn’t take it anymore. Do you know what she said?
…
She said “Where were you last night? You left me waiting in our bed
And oh! I know where you’re coming from, you were with that slut again!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |