En dat is het goede antwoord BCM +1quote:Op woensdag 20 maart 2013 11:33 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
Vraag was dus wat de huidige nummer 1 van de top 40 is, en mijn antwoord was Thrift Shop van Macklemore & Ryan Lewis ft. Wanz.
en beide zijn foutquote:Op woensdag 20 maart 2013 11:37 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
hey de Romeinse en gewone telling in de OP komt niet overeen..
niet iedereen bedenkt vragen op jouw manierquote:Op woensdag 20 maart 2013 11:41 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dan alvast een gokje op CHVRCHES
Ik gok op Napoleon XVI met they're coming to take me awayquote:Op woensdag 20 maart 2013 11:41 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dan alvast een gokje op CHVRCHES
Sometimes it snows in April...quote:Op woensdag 20 maart 2013 11:45 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
De V-Boys, omdat het maar geen lente wil worden.
Puscifer - "V" is for Vagina.quote:Op woensdag 20 maart 2013 11:55 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
Dank.is the debut studio album by Maynard James Keenan's side project
, released on October 30, 2007. The album features a significantly different, electronic sound and arrangements than Keenan's other bands: the progressive Tool and alternative A Perfect Circle.
Wat van wie?
robdriessen +1quote:
Sorry, kon het niet laten.quote:Op woensdag 20 maart 2013 11:41 schreef ranja het volgende:
[..]
niet iedereen bedenkt vragen op jouw manier
quote:Ouch, I’ve been dumped, she looked at me with an icy gaze.
No, she couldn’t take it anymore. Do you know what she said?
…
She said “Where were you last night? You left me waiting in our bed
And oh! I know where you’re coming from, you were with that slut again!
Wacht maar, als je er 1maal mee begint..quote:
Tip 1: Probeer het anders eens in je moerstaalquote:Ouch, I’ve been dumped, she looked at me with an icy gaze.
No, she couldn’t take it anymore. Do you know what she said?
…
She said “Where were you last night? You left me waiting in our bed
And oh! I know where you’re coming from, you were with that slut again!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop