linkquote:Op woensdag 20 maart 2013 14:42 schreef VMSDKR het volgende:
Godverdomme, ik heb me een site gevonden.
[ afbeelding ]
Wtfquote:Op woensdag 20 maart 2013 14:42 schreef VMSDKR het volgende:
Godverdomme, ik heb me een site gevonden.
[ afbeelding ]
begint wel tijd te worden dan.quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:08 schreef Amarantha het volgende:
Tralala. Vandaag nog niet gehuild. Gelukkig..
Ik hou het al een paar dagen volquote:Op woensdag 20 maart 2013 15:08 schreef Amarantha het volgende:
quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:08 schreef Amarantha het volgende:
whahahah.. zoiets heeft mijn laptop ookquote:Op woensdag 20 maart 2013 15:29 schreef Straatcommando. het volgende:
Oeh over een tijdje weer beginnen aan m'n projectauto. Dat ding heb ik tot vorig jaar gebruikt als shopmobiel. Letterlijk. Als je die mat zou kunnen uitzuigen met een wietzuiger kun je daar wel een stuk of 10 jonko's van bouwn.
Lekker, broodkruimels rokenquote:Op woensdag 20 maart 2013 15:44 schreef Olment het volgende:
[..]
whahahah.. zoiets heeft mijn laptop ook
Als ik keertje niks te blowen meer heb, toetsenbordje loshalen en alles eruit vegen en in vloeitje draaien
Ik zie wel een dikke tepelquote:Op woensdag 20 maart 2013 15:44 schreef VMSDKR het volgende:
Ik zie nu dat de header bestaat uit biggetjes, maar heel even was ik in de veronderstelling dat ik rechts twee vingers zag die aan een scrotum krabten.
[ afbeelding ]
modje omkopenquote:Op woensdag 20 maart 2013 15:48 schreef Ugjerke het volgende:
Hm, ik heb er notes bijgekregen sinds mijn baggerperiode. Ik ben benieuwd waarvoor, maar niet nieuwsgierig genoeg om te betalen.
Goed plan. Mono, moet ik je even zuigen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:51 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Goed plan. Mono, moet ik je even zuigen?niet gelijk die troef spelen.. probeer eerst met een (nude) pic ofzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
Die kan hij online zetten, maar misschien moet ik met een handjob beginnen.quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:56 schreef Olment het volgende:
[..]
niet gelijk die troef spelen.. probeer eerst met een (nude) pic ofzo
daar heb je een puntquote:Op woensdag 20 maart 2013 16:01 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Die kan hij online zetten, maar misschien moet ik met een handjob beginnen.
Daarvan kan ie net zo goed fotos van makenquote:Op woensdag 20 maart 2013 16:01 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Die kan hij online zetten, maar misschien moet ik met een handjob beginnen.
Welk spel?quote:Op woensdag 20 maart 2013 12:10 schreef Moira. het volgende:
Ik werd echt schijtziek van dat level
Op naar volgende kutlevels waar ik dagen vast kom te zitten tot ik daar ook schijtziek van word![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |