same here maar kon niet meer slapenquote:Op woensdag 20 maart 2013 11:09 schreef Moira. het volgende:
Met mij gaat t goed, wel lekker geslapen, had alleen wel wat langer mogen duren
Wel beestachtige spierpijn.quote:Op woensdag 20 maart 2013 11:16 schreef Impect het volgende:
[..]
Al beestachtige spiermassa gekweekt trouwens?
Haha, spierpijn is zo kut héquote:Op woensdag 20 maart 2013 11:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wel beestachtige spierpijn.Dus dat is een begin. Vanavond training nr 2
Ben ik vrijdag vast helemaal naar de klote.
wel lekker.. een vaste planning op een bepaalde dag.quote:Op woensdag 20 maart 2013 11:50 schreef Amarantha het volgende:
Zo maar even wiet halen, broodje eten ergens. Vanmiddag hier schoonmaken enz, altijd op Woensdag
Ja naja we hebben hier vrijwilligersdag.. Kelder enz weer schoonmaken na de gebruikelijke feestjes Zaterdag, verder hebben we nog een weggeefwinkel waar we spullen in moeten zetten, eten maken vanavond voor weet ik hoeveel luiquote:Op woensdag 20 maart 2013 11:54 schreef Olment het volgende:
[..]
wel lekker.. een vaste planning op een bepaalde dag.
Vooral voor schoonmakentis nou niet het meest geliefde werk.
met die dikke sneeuw die hier op het moment uit de lucht komt is daar maar bar weinig van te merken.quote:
Ik hoop dat we April ingaan/beginnen met het mooie weer. April hou ik meestal aan als maand dat het weer lekker weer wordtquote:Op woensdag 20 maart 2013 12:01 schreef Olment het volgende:
[..]
met die dikke sneeuw die hier op het moment uit de lucht komt is daar maar bar weinig van te merken.
(of het moet spontaan ophouden met sneeuwen, de zon insta schijnen en kleine baby geitjes/lammetjes rond rennen)
quote:Op woensdag 20 maart 2013 12:08 schreef Moira. het volgende:
FUCK. YES.
EINDELIJK.
CC. LVL 77.
GOFTEDOMME
hier sneeuwt hetquote:Op woensdag 20 maart 2013 12:02 schreef Amarantha het volgende:
LENTE! DOEI WINTER!![]()
*nu nog mooi weer*
Ja fuck you, ik ben al 4 dagen bezig met 29quote:Op woensdag 20 maart 2013 12:10 schreef Moira. het volgende:
Ik werd echt schijtziek van dat level
Op naar volgende kutlevels waar ik dagen vast kom te zitten tot ik daar ook schijtziek van word![]()
ook aan verslaafdquote:Op woensdag 20 maart 2013 12:08 schreef Moira. het volgende:
FUCK. YES.
EINDELIJK.
CC. LVL 77.
GOFTEDOMME
het geeft je een reden om je frustratie weg te smokenquote:Op woensdag 20 maart 2013 12:16 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dit is toch prima tijdverdrijf jonguhh![]()
tijd verdrijven.quote:Op woensdag 20 maart 2013 12:16 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dit is toch prima tijdverdrijf jonguhh![]()
hoezo kan dat niet.quote:Op woensdag 20 maart 2013 12:21 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Moet toch wat als ik niet kan neuken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |