SPOILER: STONER-MEET POLLOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De vorige delen van deze reeks staan hier.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
De OP vind je hier.
Stoners:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sta je hier niet tussen, maar post je toch regelmatig mee onder het genot van een jointje?
Meldt het de TS dan even, dan zetten we je erbijOf als je er wel staat maar hier eigenlijk niet thuis hoort, ook ff melden
Stoner van de week:
Studeur
Jointjes draaien:SPOILER: Skills van Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Inside-out skills van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Faalhazen-skills van Moira.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van PiyeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Aap1000Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van GibsonLesPaul88Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Dr.MikeyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Dientje12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van AmaranthaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Beetje skere joint van Vas maar rookbaar en daar gaat het omOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andere hendige tuts:SPOILER: Ster-tip van edjuh18Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 'Kamer'-tip van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hasj-chocolademelk van GekkePoesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Horse van CodeRoodOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk jij dat jij het beter kan? Maak een mooie fotoshoot met uitleg van jouw skills en dan kan die ook in het rijtje
Stonerkunst:SPOILER: By Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By StudeurOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By MurderaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Topic-vid by Studeur:
quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef murp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...Your beauty never ever scared me.![]()
Ik wou dat het weekend was, heb mijn beste vrienden nu al bijna twee weken niet gezien, sommige zelfs langer nietquote:
das einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht![]()
Was even bang dat de smaak van de tabak te overheersend zou zijn in m'n hasj joint omdat hasj toch altijd veel minder volume inneemt dan wiet en je daarom snel meer tabak gebruikt, maar na een paar pofjes kan ik opgelucht concluderen dat de hasjsmaak ook duidelijk naar voren komt![]()
Dit dus, al ben ik helemaal niet moe en ga ik dan waarschijnlijk weer een uur stil liggen voor ik slaapquote:
Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Lang niet meer geweest hier, Heb alles gelezen van een oud topic "Geen pottenkijkers"!
Perfecte hoax
Hoe is het hier dan?
Je weet het niet?!![]()
Same herequote:Op woensdag 20 maart 2013 11:09 schreef Moira. het volgende:
Met mij gaat t goed, wel lekker geslapen, had alleen wel wat langer mogen durenYour beauty never ever scared me.![]()
same here maar kon niet meer slapenquote:Op woensdag 20 maart 2013 11:09 schreef Moira. het volgende:
Met mij gaat t goed, wel lekker geslapen, had alleen wel wat langer mogen duren![]()
![]()
Wel beestachtige spierpijn.quote:Op woensdag 20 maart 2013 11:16 schreef Impect het volgende:
[..]
Al beestachtige spiermassa gekweekt trouwens?Dus dat is een begin. Vanavond training nr 2
Ben ik vrijdag vast helemaal naar de klote.![]()
![]()
Haha, spierpijn is zo kut héquote:Op woensdag 20 maart 2013 11:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wel beestachtige spierpijn.Dus dat is een begin. Vanavond training nr 2
Ben ik vrijdag vast helemaal naar de klote.
Je weet het niet?!![]()
Zo maar even wiet halen, broodje eten ergens. Vanmiddag hier schoonmaken enz, altijd op WoensdagYour beauty never ever scared me.![]()
wel lekker.. een vaste planning op een bepaalde dag.quote:Op woensdag 20 maart 2013 11:50 schreef Amarantha het volgende:
Zo maar even wiet halen, broodje eten ergens. Vanmiddag hier schoonmaken enz, altijd op Woensdag
Vooral voor schoonmakentis nou niet het meest geliefde werk.
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Ja naja we hebben hier vrijwilligersdag.. Kelder enz weer schoonmaken na de gebruikelijke feestjes Zaterdag, verder hebben we nog een weggeefwinkel waar we spullen in moeten zetten, eten maken vanavond voor weet ik hoeveel luiquote:Op woensdag 20 maart 2013 11:54 schreef Olment het volgende:
[..]
wel lekker.. een vaste planning op een bepaalde dag.
Vooral voor schoonmakentis nou niet het meest geliefde werk.
Your beauty never ever scared me.![]()
met die dikke sneeuw die hier op het moment uit de lucht komt is daar maar bar weinig van te merken.quote:
(of het moet spontaan ophouden met sneeuwen, de zon insta schijnen en kleine baby geitjes/lammetjes rond rennen)He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Ik hoop dat we April ingaan/beginnen met het mooie weer. April hou ik meestal aan als maand dat het weer lekker weer wordtquote:Op woensdag 20 maart 2013 12:01 schreef Olment het volgende:
[..]
met die dikke sneeuw die hier op het moment uit de lucht komt is daar maar bar weinig van te merken.
(of het moet spontaan ophouden met sneeuwen, de zon insta schijnen en kleine baby geitjes/lammetjes rond rennen)Your beauty never ever scared me.![]()
quote:Op woensdag 20 maart 2013 12:08 schreef Moira. het volgende:
FUCK. YES.
EINDELIJK.
CC. LVL 77.
GOFTEDOMME![]()
![]()
hier sneeuwt hetquote:Op woensdag 20 maart 2013 12:02 schreef Amarantha het volgende:
LENTE! DOEI WINTER!![]()
*nu nog mooi weer*
Sowieso is 't 23 maart toch pas lente?Fuck the EBU.![]()
Ik werd echt schijtziek van dat level
Op naar volgende kutlevels waar ik dagen vast kom te zitten tot ik daar ook schijtziek van word![]()
Fuck the EBU.![]()
Ja fuck you, ik ben al 4 dagen bezig met 29quote:Op woensdag 20 maart 2013 12:10 schreef Moira. het volgende:
Ik werd echt schijtziek van dat level
Op naar volgende kutlevels waar ik dagen vast kom te zitten tot ik daar ook schijtziek van word![]()
.
![]()
ook aan verslaafdquote:Op woensdag 20 maart 2013 12:08 schreef Moira. het volgende:
FUCK. YES.
EINDELIJK.
CC. LVL 77.
GOFTEDOMME
het geeft je een reden om je frustratie weg te smokenquote:Op woensdag 20 maart 2013 12:16 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dit is toch prima tijdverdrijf jonguhh![]()
tijd verdrijven.quote:Op woensdag 20 maart 2013 12:16 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dit is toch prima tijdverdrijf jonguhh![]()
![]()
![]()
hoezo kan dat niet.quote:Op woensdag 20 maart 2013 12:21 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Moet toch wat als ik niet kan neuken.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: