nawww gaayyyquote:Op woensdag 20 maart 2013 13:28 schreef OllieWilliams het volgende:
godverdomme, zaterdag nieuwe telefoon besteld, zeggen ze "hij is er dinsdag". Ik blij, want ik was dinsdag de hele dag thuis... Check ik de status op internet komt hij woensdag pas, en laat ik vandaag nu net de hele dag niet thuis zijn
ja jij wil treinmachinist wordenquote:Op woensdag 20 maart 2013 13:40 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Pas pauze om 14.20
Ik voel me echt zo'n VMBO pauper haha
VMBO paupers sneakte er altijd tussenuit om te gaan roken ^^quote:Op woensdag 20 maart 2013 13:40 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Pas pauze om 14.20
Ik voel me echt zo'n VMBO pauper haha
Waarschijnlijk over 2 weken kapotquote:Op woensdag 20 maart 2013 14:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jep. Vest gekocht voor 5 euro. Hoop dat t wat is haha
eitjequote:Op woensdag 20 maart 2013 14:40 schreef Olment het volgende:
tering hé.. Hoor je op de radio nieuws over NS Highspeed voor weinig geld.. Ga je kijken voor iets te boeken naar Parijs.. kom je niet onder de 200 euro :S
of een enkeltje goedkoop xDquote:
Hoop het niet. Als die goed blijft na t wassen en paar dagen dragen dan wil ik er meer halenquote:
ja voor 5 euro kun je geen bult vallen.quote:Op woensdag 20 maart 2013 14:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hoop het niet. Als die goed blijft na t wassen en paar dagen dragen dan wil ik er meer halen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |