Geen aanleg voor waarschijnlijk.quote:
neequote:Op woensdag 20 maart 2013 12:23 schreef Ugjerke het volgende:
Had ik al verteld dat ik een ontzettende hekel heb aan mensen die een simpele Ja/Nee vraag niet met Ja of Nee beantwoorden?
Kan elke avond hoor.quote:Op woensdag 20 maart 2013 12:22 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Niet op de momenten dat ik zin heb en/of me verveel.
Bij dezen.quote:
avond, morgen, middag... net wanneer er tijd en ruimte voor is.quote:
Ochtend en middag werk ik.quote:Op woensdag 20 maart 2013 12:30 schreef Olment het volgende:
[..]
avond, morgen, middag... net wanneer er tijd en ruimte voor is.
Heb je je kortingskaart al? Dan is het best te doen.quote:Op woensdag 20 maart 2013 12:31 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik heb het salaris van Bill Gates niet.
iddquote:Op woensdag 20 maart 2013 12:17 schreef Olment het volgende:
[..]
het geeft je een reden om je frustratie weg te smoken
preciesquote:Op woensdag 20 maart 2013 12:21 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Moet toch wat als ik niet kan neuken.
Nee heb ik niet, krijg mn salaris vrijdag pas he.quote:Op woensdag 20 maart 2013 12:32 schreef Murdera het volgende:
[..]
Heb je je kortingskaart al? Dan is het best te doen.In elk geval afentoe.
ojaquote:Op woensdag 20 maart 2013 12:34 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee heb ik niet, krijg mn salaris vrijdag pas he.
ERMAHGERD MERNERPERLERRRR <3quote:Op woensdag 20 maart 2013 12:50 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Lekker rondje lopen en genieten van de kou met een jonko
Hoi Moira.
True, maar ik hou het bij een paar dagen ertussen denk ikquote:Op woensdag 20 maart 2013 12:59 schreef Monopoly het volgende:
Gewoon volhouden dan. Een weekje niet is niets mis mee.
Soberzo jeweetschquote:Op woensdag 20 maart 2013 13:06 schreef Monopoly het volgende:
Die Moira. toch, zo'n verstandig meisjen
Presentatie op school over de simulatoren waar we binnenkort heen gaan.quote:Op woensdag 20 maart 2013 13:11 schreef Moira. het volgende:
[..]
Soberzo jeweetsch
Wat bent u momenteel aan het uitvreten dan mijnheer?
Oeh kun je leuk treintjes crashen met zo'n simulatorquote:Op woensdag 20 maart 2013 13:12 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Presentatie op school over de simulatoren waar we binnenkort heen gaan.
Beetje uit het raam kijken dus nu en op FOK! hangen
Ja klopt, die zie je wel als je voorbij komt rijden. Lijkt me wel vet om daar eens een keer in te zitten.quote:
Dan ben je gezaktquote:Op woensdag 20 maart 2013 13:12 schreef Moira. het volgende:
[..]
Oeh kun je leuk treintjes crashen met zo'n simulator
Idd, ik heb al een paar keer gekeken, maar nu heen dus volgende week. Tofheid enzoquote:Op woensdag 20 maart 2013 13:13 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ja klopt, die zie je wel als je voorbij komt rijden. Lijkt me wel vet om daar eens een keer in te zitten.
ga es kijken of ik een meiske zo ver krijg om mee te gaan uit etenquote:Op woensdag 20 maart 2013 13:14 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik ook, laat vrijdag maar komen.
Wat ga je beleven?
Ja moet je ook niet bij je examen doenquote:Op woensdag 20 maart 2013 13:15 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dan ben je gezakt
[..]
Idd, ik heb al een paar keer gekeken, maar nu heen dus volgende week. Tofheid enzo
Een random meisje?quote:Op woensdag 20 maart 2013 13:15 schreef Olment het volgende:
[..]
ga es kijken of ik een meiske zo ver krijg om mee te gaan uit eten
Dat is precies de reden dat ik vroeger simulatorgames speelde.quote:Op woensdag 20 maart 2013 13:12 schreef Moira. het volgende:
[..]
Oeh kun je leuk treintjes crashen met zo'n simulator
quote:Op woensdag 20 maart 2013 13:15 schreef Olment het volgende:
[..]
ga es kijken of ik een meiske zo ver krijg om mee te gaan uit eten
Volgende week vrijdag tot een uurtje of 16.00quote:Op woensdag 20 maart 2013 13:15 schreef Moira. het volgende:
[..]
Laat ff weten wanneer je daar bent dan
Mijn vader had vroeger een hele cockpit ingebouwd in een hoek van z'n kamer en ging hij dan levensgroot Flight Simulator op spelen (hij kan ook echt vliegen, heeft alleen een zweefvlieg-brevet (gehad) maar tochquote:Op woensdag 20 maart 2013 13:16 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Dat is precies de reden dat ik vroeger simulatorgames speelde.
~ ▲ CARNAGE ▲ ~
niet helemaal randomquote:
Ah hosselbaasje.quote:Op woensdag 20 maart 2013 13:18 schreef Olment het volgende:
[..]
niet helemaal randomEentje waar ik al tijdje mee aant praten ben
Jij hebt examens op goede vrijdag?quote:Op woensdag 20 maart 2013 13:17 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Volgende week vrijdag tot een uurtje of 16.00
MC Donalds daarna ?
Ik heb het ook niet bedacht jaquote:Op woensdag 20 maart 2013 13:18 schreef Moira. het volgende:
[..]
Jij hebt examens op goede vrijdag?
Mja vind 't best heurrWel McDonalds Ede dan
Kun je dat mooie ritje in het blauwe treintje zelf eens maken
quote:Op woensdag 20 maart 2013 13:19 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet bedacht ja
Is cool, zorg ik dat ik voorin zit tot aan Ede
KaykayO+quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |