Ondervond hij er veel problemen van?quote:Op woensdag 20 maart 2013 14:42 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Zo ken ik iemand die tot een jaar of wat geleden het adres Blink_182freak@ gebruikte
Waarschijnlijk had ie al wel langer verschillende adressen.quote:Op woensdag 20 maart 2013 14:43 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ondervond hij er veel problemen van?Kan mij voorstellen dat je niet overal altijd even serieus wordt genomen op deze manier.
Ja dat klopt. Ik zou er ook niet aan moeten denken om nu een ander mailadres te moeten nemen. Net zoiets als van bank wisselen.quote:Op woensdag 20 maart 2013 14:47 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Waarschijnlijk had ie al wel langer verschillende adressen.
Maar ik begrijp het ook wel aan de ene kant. Op een gegeven moment heb je dat adres bij zo veel sites ingevoerd dat het bijna geen doen meer is om allemaal te veranderen.
Mijn vriendin heeft ook zo'n adres.quote:Op woensdag 20 maart 2013 14:42 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Zo ken ik iemand die tot een jaar of wat geleden het adres Blink_182freak@ gebruikte
Voor studie?quote:Op woensdag 20 maart 2013 14:59 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Trouwens in september eens rondkijken op Oxford
Ah zeker doen inderdaad! Is echt heel mooi daar. Mooie sfeer ook.quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:00 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
I wishGewoon een dagje traditie proeven.
ik zag je lopen bij harmonie en ik wilde heel hard je naam roepen, maar toen dacht ik; laat maar. had ik het wel moeten doen of niet?quote:
quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik zag je lopen bij harmonie en ik wilde heel hard je naam roepen, maar toen dacht ik; laat maar. had ik het wel moeten doen of niet?
Acta, doe je werk.quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:27 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Doe maar, ik doe net of ik niks hoor en jij wordt vreemd aangekeken
Hoe hard moest je roepen zodat Pax het zou horen vanaf jouw locatie?quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik zag je lopen bij harmonie en ik wilde heel hard je naam roepen, maar toen dacht ik; laat maar. had ik het wel moeten doen of niet?
ik zou zeggen 20 meter van hem vandaan.quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:29 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Hoe hard moest je roepen zodat Pax het zou horen vanaf jouw locatie?
anders vraag ik bobbie, en krijg jij geen salarisquote:Op woensdag 20 maart 2013 15:30 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Etsu, waar haal je het vandaan om mij te bevelen mijn werk te doen? Noviet.
Oh dan valt het mee.quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik zou zeggen 20 meter van hem vandaan.
Je mag mij gerust dingen vragen/verzoeken. Maar niet bevelen. Zoals jij net deed.quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
anders vraag ik bobbie, en krijg jij geen salaris
Wanneer was dat dan?quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik zou zeggen 20 meter van hem vandaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |