Als werkgroep strafrecht afgelopen is.quote:Op woensdag 20 maart 2013 13:26 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ga nou maar leren voor de toets van burgerlijk morgen Etsu.
quote:Op woensdag 20 maart 2013 13:30 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Benieuwd waar dit eindigt. Kun je niet een generaal NFO uitvaardigen?Ja, theoretisch gezien kan dat. Maar persoonlijk zie ik dat meer als een ultimum remedium.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga nou maar opletten en actief meedoen met de werkgroep strafrecht Etsu.quote:Op woensdag 20 maart 2013 13:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
Als werkgroep strafrecht afgelopen is.
Mocht je ooit ook novietenhoeder worden..dit hoort er dus ook bij hè?quote:Op woensdag 20 maart 2013 13:37 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Goed. Jullie komen er verder samen wel uit?
Ik zal mijn P plus cijferlijst posten als de dag daar is.quote:Op woensdag 20 maart 2013 13:39 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Mocht je ooit ook novietenhoeder worden..dit hoort er dus ook bij hè?
Snap hier niets vanquote:Op woensdag 20 maart 2013 13:12 schreef Ryon het volgende:
Pro-tip die ik ook even moet delen:
Als je klaar bent met het essay ga dan naar "replace" en replace [spatie][spatie] dan met [spatie]. Als je meer dan 1 replace hebt per pagina dan is je cijfer opeens met een half punt omhoog gegaan.
Het lijkt mij heerlijk om net als jij je cijfer retesnel terug te krijgen. Ik vind het echt naar om elke keer 3 weken te moeten wachtenquote:Op woensdag 20 maart 2013 13:42 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik zal mijn P plus cijferlijst posten als de dag daar is.
Op je scherm zie je niet dat je in je tekst per ongeluk een heleboel dubbele spaties gebruikt. Zoals dit. Dat is echter fokking lelijk als je het print, wat de meeste docenten wel doen als zij een essay of een opdracht nakijken.quote:
Dat behoeft overigens wel enige nuance. De computergebaseerde tentamens worden inderdaad ter plekke van een cijfer voorzien; echter alles dat open vragen bevat duurt rustig een week of zes.quote:Op woensdag 20 maart 2013 13:44 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Het lijkt mij heerlijk om net als jij je cijfer retesnel terug te krijgen. Ik vind het echt naar om elke keer 3 weken te moeten wachten
Docenten zijn daar doorgaans ook erg kritisch op. En terecht.quote:Op woensdag 20 maart 2013 13:46 schreef Ryon het volgende:
[..]
Op je scherm zie je niet dat je in je tekst per ongeluk een heleboel dubbele spaties gebruikt. Zoals dit. Dat is echter fokking lelijk als je het print, wat de meeste docenten wel doen als zij een essay of een opdracht nakijken.
Daarom even replacen. Dan zie je ook meteen hoe vaak je die fout hebt gemaakt. Als dat er 10 zijn op 4 a4'tjes tekst kan dat aanzienlijk schelen.
Ik heb dit serieus pas sinds vandaagquote:Op woensdag 20 maart 2013 12:33 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als je het nu pas ontdekt gebruik je hotmail nauwelijks dus niet aanstellen
Ik heb het al een week of twee/drie denk ik.quote:Op woensdag 20 maart 2013 13:57 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Ik heb dit serieus pas sinds vandaag
Gebruik hotmail dagelijks.
Ik al sinds vorig jaar.quote:Op woensdag 20 maart 2013 13:57 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Ik heb dit serieus pas sinds vandaag
Gebruik hotmail dagelijks.
Misschien dat het van nieuw naar oud ging.quote:Op woensdag 20 maart 2013 14:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb het al een week of twee/drie denk ik.
Ik dacht dat ik oud was.quote:Op woensdag 20 maart 2013 14:13 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Misschien dat het van nieuw naar oud ging.
Mijn account is ondertussen al 14 jaar oud
Veel plezier ermeequote:Op woensdag 20 maart 2013 14:19 schreef Speedy_T het volgende:
Ik ga maar weer eens verder met de TBS-regeling voor AB-houders
Heb je dan ook een e-mailadres als Roonesc4pelolxx_hohi@hotmail.com?quote:Op woensdag 20 maart 2013 14:13 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Misschien dat het van nieuw naar oud ging.
Mijn account is ondertussen al 14 jaar oud
In tegenstelling tot de meesten was ik toen al volwassen genoeg om alleen mijn voor- en achternaam te gebruiken.quote:Op woensdag 20 maart 2013 14:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Heb je dan ook een e-mailadres als Roonesc4pelolxx_hohi@hotmail.com?
Dat is bijna een unicum.quote:Op woensdag 20 maart 2013 14:39 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
In tegenstelling tot de meesten was ik toen al volwassen genoeg om alleen mijn voor- en achternaam te gebruiken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |