ik zag je lopen bij harmonie en ik wilde heel hard je naam roepen, maar toen dacht ik; laat maar. had ik het wel moeten doen of niet?quote:
quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik zag je lopen bij harmonie en ik wilde heel hard je naam roepen, maar toen dacht ik; laat maar. had ik het wel moeten doen of niet?
Acta, doe je werk.quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:27 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Doe maar, ik doe net of ik niks hoor en jij wordt vreemd aangekeken
Hoe hard moest je roepen zodat Pax het zou horen vanaf jouw locatie?quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik zag je lopen bij harmonie en ik wilde heel hard je naam roepen, maar toen dacht ik; laat maar. had ik het wel moeten doen of niet?
ik zou zeggen 20 meter van hem vandaan.quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:29 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Hoe hard moest je roepen zodat Pax het zou horen vanaf jouw locatie?
anders vraag ik bobbie, en krijg jij geen salarisquote:Op woensdag 20 maart 2013 15:30 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Etsu, waar haal je het vandaan om mij te bevelen mijn werk te doen? Noviet.
Oh dan valt het mee.quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik zou zeggen 20 meter van hem vandaan.
Je mag mij gerust dingen vragen/verzoeken. Maar niet bevelen. Zoals jij net deed.quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
anders vraag ik bobbie, en krijg jij geen salaris
Wanneer was dat dan?quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik zou zeggen 20 meter van hem vandaan.
Oke, kan ik in herkansing?quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:31 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Je mag mij gerust dingen vragen/verzoeken. Maar niet bevelen. Zoals jij net deed.
Oh oke....quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
Toen jij uit harmonie liep en ik uit turftoren.
U dient eerst uw oprechte verontschuldigingen te richten aan ondergetekende vooraleer u recht heeft op een herkansing.quote:
Kunnen we gelijk eens zien of Etsu een ruggengraat heeft.quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:33 schreef Actaeon het volgende:
[..]
U dient eerst uw oprechte verontschuldigingen te richten aan ondergetekende vooraleer u recht heeft op een herkansing.
Wellicht heeft dit invloed op de positie van Etsu op de opvolgerslijst.quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:34 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Kunnen we gelijk eens zien of Etsu een ruggengraat heeft.
Geachte heer A.B.C. Actaeon,quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:33 schreef Actaeon het volgende:
[..]
U dient eerst uw oprechte verontschuldigingen te richten aan ondergetekende vooraleer u recht heeft op een herkansing.
Ah. De opvolgerslijst.quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:36 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Wellicht heeft dit invloed op de positie van Etsu op de opvolgerslijst.
Hoewel thans als correct gezien betekent naar mijn mening 'geachte' in de aanhef nog altijd 'hoogachtend' in de slotformule.quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
Geachte heer A.B.C. Actaeon,
Mijn excuses voor het ontstane ongemak. Ik verzeker u dat ik maatregelen heb genomen om herhaling te voorkomen.
Met vriendelijke groet,
D.E.F. Etsu
Na verbetering mogelijk voldoende.quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:39 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Hoewel thans als correct gezien betekent naar mijn mening 'geachte' in de aanhef nog altijd 'hoogachtend' in de slotformule.
Voor het overige is uw schrijven correct en zijn uw verontschuldigingen geaccepteerd.
Geachte heer A.B.C. Actaeon,quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:39 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Hoewel thans als correct gezien betekent naar mijn mening 'geachte' in de aanhef nog altijd 'hoogachtend' in de slotformule.
Voor het overige is uw schrijven correct en zijn uw verontschuldigingen geaccepteerd.
quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:27 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Doe maar, ik doe net of ik niks hoor en jij wordt vreemd aangekeken
Nu kom je opeens kruipend naar mij toe hèquote:Op woensdag 20 maart 2013 15:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
anders vraag ik bobbie, en krijg jij geen salaris
quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:40 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Na verbetering mogelijk voldoende.
Juist best handig om elke zoveel tijd te doen. Belangrijke dingen heb je binnen een maand wel op de hoogte gesteld, de onbelangrijke dingen ben je zo kwijt. Die lijst met belangrijke dingen is beduidend korter dan je verwacht (zeg 10-20 plekken)quote:Op woensdag 20 maart 2013 14:48 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ja dat klopt. Ik zou er ook niet aan moeten denken om nu een ander mailadres te moeten nemen. Net zoiets als van bank wisselen.
Waarvan kennis genomen.quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
Geachte heer A.B.C. Actaeon,
Bij deze zou ik u vriendelijk willen verzoeken om mijnheer G.H.I. Paxcon aan te spreken. Dit om zijn onbeschoft gedrag. Zie voor bewijs in bijlage.
Hoogachtend,
D.E.F. Etsu
Bijlage:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |