SPOILER: Weerwolvenmeet bij muhahaha - 12 aprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
SPOILER: nsfwOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Ghehehe die doet me denken aan een kaart die ik ooit naar mn beste vriend heb gestuurdquote:
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ghehehe die doet me denken aan een kaart die ik ooit naar mn beste vriend heb gestuurd![]()
Hij woonde nog thuis en zn moeder kon het niet echt heel erg waarderen geloof ik
Wild?quote:
Hoiquote:
Die heeft een piemeldetector op dit topic staan?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:42 schreef Faxie het volgende:
Myr zal zo wel even komen kijken vermoed ik
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:42 schreef fietsie het volgende:
[..]
Die heeft een piemeldetector op dit topic staan?
Trustuhquote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:47 schreef LovelyLady het volgende:
volgens mij moet ik ook mijn bedje opzoeken
Natuurlijk. Ik steek mijn liefde voor het mannelijke geslacht niet bepaald onder stoelen of banken.quote:
Check KPD zo maar eens danquote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Natuurlijk. Ik steek mijn liefde voor het mannelijke geslacht niet bepaald onder stoelen of banken.
Geen toegang.quote:
Jep.quote:
Misschien wel.quote:
So I've heard.quote:
Is te verwachten.quote:
Ik welquote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Is te verwachten.
Die zie ik ook liever niet.
Daar ben je een gezonde heteroseksuele man voor.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:04 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik wel
Zijn we nou nog de enige 2 hier?![]()
Uhuhquote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Daar ben je een gezonde heteroseksuele man voor.
Ik denk het.
Wellichtquote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:07 schreef muhahaha het volgende:
Faxie, je hebt kpd weer verblijdt met een bezoekje?
Voor iemand zonder toegang ben je wel eng goed op de hoogtequote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:07 schreef muhahaha het volgende:
Haha ja iddquote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Voor iemand zonder toegang ben je wel eng goed op de hoogte
Ja, dat is ook niet zo gek wanneer mensen hier komen rapporteren dat ze weer een update hebben geplaatstquote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Voor iemand zonder toegang ben je wel eng goed op de hoogte
* Fera pakt een zaklampquote:
Verblijd is in deze zin geen werkwoord. Waarom de 't'?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:07 schreef muhahaha het volgende:
Laat ook maar.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Verblijd is in deze zin geen werkwoord. Waarom de 't'?
Oh ja, slapen.
Verhip, ik heb er overheen gelezenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Verblijd is in deze zin geen werkwoord. Waarom de 't'?
Oh ja, slapen.
Ik kijk Grimm en houd me in niet in R&P te postenquote:
Kost het je veel moeite dan?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kijk Grimm en houd me in niet in R&P te posten.
Dit is SEX hoorquote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die jongen kan best wat hulp gebruiken hoorquote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Verkapte ik-hoop-dat-ze-gaat-soppen-op-mijn-foto-postquote:
Lost cause.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:18 schreef Faxie het volgende:
[..]
Die jongen kan best wat hulp gebruiken hoor
The usual way.quote:
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:18 schreef Faxie het volgende:
[..]
Die jongen kan best wat hulp gebruiken hoor
Geen toegang, dus nee.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Verkapte ik-hoop-dat-ze-gaat-soppen-op-mijn-foto-post
Niet johquote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Verkapte ik-hoop-dat-ze-gaat-soppen-op-mijn-foto-post
Ik pas.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:19 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je hoeft maar te gillen en je krijgt ze in je dm.
(nee, ik hoef ze niet).
Da's nietquote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:19 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je hoeft maar te gillen en je krijgt ze in je dm.
(nee, ik hoef ze niet).
Waarheid dit!quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:22 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Lul niet, als ik zou gillen zou zelfs ik ze krijgen.
Probeer het andersquote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:22 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Lul niet, als ik zou gillen zou zelfs ik ze krijgen.
Zie het nu pas...quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:06 schreef muhahaha het volgende:
Van wie had ik ?
Owja Faxie. Klinkt wel lekker
.
Moggequote:Op woensdag 20 maart 2013 07:38 schreef Huppelmuts het volgende:
![]()
Ik werd om kwart over 6 wakker van de deurbel, ik ben er nog niet achter of ik het had gedroomd of niet
Ja nou het kan!!quote:Op woensdag 20 maart 2013 07:40 schreef charmed_angel het volgende:
Kwart over 6 de deurbel
Ik werd kwart over 7 wakker, ik haat wakker worden voor mijn wekker
Godver dat wilde ik nog vragenquote:Op woensdag 20 maart 2013 07:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja nou het kan!!
Ik heb last van een krantenbezorger die aan belletje trekken doet
Ik kan niet ontdekken welk bedrijf ze bij werkt want ik wil op zeker wel een klacht indienen over dat kindquote:
En terecht. Geen fietstassen zichtbaar? Of welke krant ze bezorgd?quote:Op woensdag 20 maart 2013 07:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik kan niet ontdekken welk bedrijf ze bij werkt want ik wil op zeker wel een klacht indienen over dat kind
Ze bezorgd een shitload aan reclame sowiesoquote:Op woensdag 20 maart 2013 07:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
En terecht. Geen fietstassen zichtbaar? Of welke krant ze bezorgd?
en dat zo vroeg?quote:Op woensdag 20 maart 2013 07:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze bezorgd een shitload aan reclame sowieso
Alle reclamebezorgbedrijven bellen en vragen welke folders ze bezorgen, als je dat wel weet natuurlijk.quote:Op woensdag 20 maart 2013 07:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze bezorgd een shitload aan reclame sowieso
Nee, wie weet heeft ze ook een abo-krant hequote:
Mjah denk dat dat de beste optie isquote:Op woensdag 20 maart 2013 07:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Alle reclamebezorgbedrijven bellen en vragen welke folders ze bezorgen, als je dat wel weet natuurlijk.
Mogguhquote:
Mijn weerapp zegtquote:Op woensdag 20 maart 2013 08:57 schreef Huppelmuts het volgende:
Als het weer nou ff meewerkt dan kan ik gaan skeeleren
Hoeft ook niet direct vandaag maar ik wil van de zomer weer meedoen aan de Wednesday Night Skate en dit keer wil ik hem uitskaten.quote:Op woensdag 20 maart 2013 08:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mijn weerapp zegt
Vandaag: Een slechte tijd oim buiten te trimmen
Het is veel kouder dan u prettig vindt
het is -2
real feel -9
brrrrrrrr
Goed bezig jij!!quote:Op woensdag 20 maart 2013 08:58 schreef rival het volgende:
Goedemorgen!
Gisteren weer hardgelopen, dit gaat wat worden
Zo lullig als je edit de fout niet weg haalt maar juist erger maaktquote:Op woensdag 20 maart 2013 08:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mijn weerapp zegt
Vandaag: Een slechte tijd imobuiten te trimmen
Het is veel kouder dan u prettig vindt
het is -2
real feel -9
brrrrrrrr
Ik heb nog geen koffie gehad..quote:Op woensdag 20 maart 2013 09:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zo lullig als je edit de fout niet weg haalt maar juist erger maakt
* Huppelmuts schuift een pot koffie naar LoLaquote:Op woensdag 20 maart 2013 09:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb nog geen koffie gehad..
gimme a break
quote:Op woensdag 20 maart 2013 09:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
* Huppelmuts schuift een pot koffie naar LoLa
Zo fout!!quote:
Ik zag ze een paar weken/maanden terug al.quote:
Ja ik zag ze laatst dus ook in een foldertje en nu was ik toevallig voor schoenen aan het kijken en toen dacht ik:quote:Op woensdag 20 maart 2013 09:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zag ze een paar weken/maanden terug al.
Ik moest best hard lachen en besloot al vrij snel dat dat weer een hype is waar ik niet aan zal meedoen
Omdat de fashionista van vandaag er sportief maar toch sexy uit wil zien!!quote:Op woensdag 20 maart 2013 09:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja ik zag ze laatst dus ook in een foldertje en nu was ik toevallig voor schoenen aan het kijken en toen dacht ik:
WAAROM?
Effe een teiltje hoorquote:Op woensdag 20 maart 2013 09:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Omdat de fashionista van vandaag er sportief maar toch sexy uit wil zien!!
En ja met die opmerking heb ik ze op tv voorbij zien komen![]()
quote:Op woensdag 20 maart 2013 08:58 schreef rival het volgende:
Goedemorgen!
Gisteren weer hardgelopen, dit gaat wat worden
Hoezo ben je daarmee begonnen? Wel goed van je hoorquote:
Hee jijquote:Op woensdag 20 maart 2013 10:20 schreef AldoTheApache het volgende:
* AldoTheApache loopt binnen met een dienblad koffie
Hey hoi hallo
Hoe is het? Tentamenstress bijna voorbij?quote:
Goed hoor, met jou?quote:Op woensdag 20 maart 2013 10:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hoe is het? Tentamenstress bijna voorbij?
Ja, goed!quote:Op woensdag 20 maart 2013 10:23 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Goed hoor, met jou?
morgen laatste tentamenmaar kan het nog niet vieren helaas
heb het dan meteen heel druk met hockey, en zondag zo'n beetje de belangrijkste wedstrijd van het seizoen
![]()
Jaaa. Gisteren baantje voor 24 uur binnengesleeptquote:
Ik denk 1 wel gehaald, de ander twijfel ik overquote:Op woensdag 20 maart 2013 10:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, goed!![]()
TofAlleen jammer dat je het nog niet kan vieren
Hoe gingen je tentamens so far?
Tof!quote:Op woensdag 20 maart 2013 10:24 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Jaaa. Gisteren baantje voor 24 uur binnengesleept
Krijg ik eindelijk weer wat meer ritme in mijn dagelijks leven
Vanaf gisteren werd er werk aangeboden wat ik dan kon aannemen, maar ik ben juist nu net ziekig/verkouden, dus het leek hen net zoals mij niet echt verstandig om te gaan werken met kleine kinderen. Volgende week dus beginnenquote:Op woensdag 20 maart 2013 10:25 schreef LovelyLady het volgende:
Ís buurmeisje inmiddels al aan het werk?
Haha, okequote:Op woensdag 20 maart 2013 10:25 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik denk 1 wel gehaald, de ander twijfel ik overveels te moeilijk vaag tentamen
Lege woorden invullen in een zin, dat kan ik dus echt niet
![]()
He jakkes... bad timingquote:Op woensdag 20 maart 2013 10:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Tof!
[..]
Vanaf gisteren werd er werk aangeboden wat ik dan kon aannemen, maar ik ben juist nu net ziekig/verkouden, dus het leek hen net zoals mij niet echt verstandig om te gaan werken met kleine kinderen. Volgende week dus beginnen
Ja hoop ikquote:Op woensdag 20 maart 2013 10:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Haha, okeHopen dat je het toch gehaald hebt dan!
Ja, beetje welquote:Op woensdag 20 maart 2013 10:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
He jakkes... bad timing
Beterschap
Heel veel succesquote:Op woensdag 20 maart 2013 10:27 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ja hoop ik![]()
maarja, nu nog langzaam een beetje doorleren voor morgen
thanksquote:Op woensdag 20 maart 2013 10:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, beetje wel![]()
Dankje![]()
Het moet gewoon gauw lente worden, hoef ik ook niet ziek te zijn
[..]
Heel veel succes
Ik denk dat er een hele hoop dat willenquote:Op woensdag 20 maart 2013 10:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, beetje wel![]()
Dankje![]()
Het moet gewoon gauw lente worden, hoef ik ook niet ziek te zijn
[..]
Heel veel succes
quote:Op woensdag 20 maart 2013 10:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik heb trouwens waarschijnlijk dé studie gevonden waarmee ik alsnog Rechercheur kan worden en welke ik gewoon kan volgen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
3 April ga ik naar een meeloopdag, dan weet ik het zeker.
quote:Op woensdag 20 maart 2013 10:29 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
thanksBlij dat het morgen allemaal al voorbij is, want de M&M's zijn ook bijna op
Ja, I knowquote:Op woensdag 20 maart 2013 10:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik denk dat er een hele hoop dat willen
quote:Op woensdag 20 maart 2013 10:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik heb trouwens waarschijnlijk dé studie gevonden waarmee ik alsnog Rechercheur kan worden en welke ik gewoon kan volgen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hier sneeuwt het niet hoorquote:Op woensdag 20 maart 2013 10:45 schreef Fototoestel90 het volgende:
Blijft de sneeuw ook nog liggen...neeeee..
Yessss!quote:Op woensdag 20 maart 2013 10:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nu doe je net alsof ik niet helemaal 100% benquote:Op woensdag 20 maart 2013 10:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Substep meet aldo... dat is normaal voor zijn doen
Wehehehequote:Op woensdag 20 maart 2013 10:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Substep meet aldo... dat is normaal voor zijn doen
Maar ...quote:Op woensdag 20 maart 2013 10:48 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Nu doe je net alsof ik niet helemaal 100% ben
Je gelooft het niet, maar ik kan af en toe ook serieus zijn hoorquote:
en ga zo maar voort: amersfoort ,montfoort ,zandfoort...quote:Op woensdag 20 maart 2013 10:50 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
maar er is ook meer
Markermeer, IJselmeer ...
En goa zo moar deurquote:Op woensdag 20 maart 2013 10:50 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
maar er is ook meer
Markermeer, IJselmeer ...
Nee idd ik geloof het nietquote:Op woensdag 20 maart 2013 10:51 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Je gelooft het niet, maar ik kan af en toe ook serieus zijn hoor
Ik ben al een tijdje bezig met wat push ups e.d. om wat beter in vorm te komen.... Kan er wel wat conditie bij gebruiken dus ben ik ook maar gaan lopenquote:Op woensdag 20 maart 2013 10:13 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Hoezo ben je daarmee begonnen? Wel goed van je hoor
Arnhem is geen zuidquote:Op woensdag 20 maart 2013 10:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het ziet er voor het zuiden lekker uit ja
Slaapkop.quote:
Niet dan?quote:Op woensdag 20 maart 2013 10:48 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Nu doe je net alsof ik niet helemaal 100% ben
Ik lig nog in bed dus zeg aub dat dit een grapje isquote:
Nee bij jou ligt geen sneeuw. Maar ze hadden het over sneeuw net.quote:Op woensdag 20 maart 2013 11:20 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik lig nog in bed dus zeg aub dat dit een grapje is
Hier sneeuwt het, kutzooiquote:Op woensdag 20 maart 2013 11:20 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik lig nog in bed dus zeg aub dat dit een grapje is
Ja dat heb ik gemerkt.quote:
Dafuqqqq slaat dit op. Moet ik even al het bloed uit je zuigen? Is ok hoor.quote:Op woensdag 20 maart 2013 11:20 schreef substep het volgende:
[..]
Back in my time, vampires sucked blood, not cock.
Oh okquote:Op woensdag 20 maart 2013 11:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee bij jou ligt geen sneeuw. Maar ze hadden het over sneeuw net.
Ja haha dat krijg je ervan he.quote:
Omdat glitter vampier Edward Cullen gewoon gay is. Dat vind ik toch wel een groot minpunt aan je. Twilightquote:Op woensdag 20 maart 2013 11:21 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dafuqqqq slaat dit op. Moet ik even al het bloed uit je zuigen? Is ok hoor.
Psies maarja... detail detailquote:Op woensdag 20 maart 2013 11:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ten opzichte van Hoorn wel.
Jij merkt helemaal niks meer na vanavond JA!?quote:
Ja, maar niet 'het zuiden'.quote:Op woensdag 20 maart 2013 11:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ten opzichte van Hoorn wel.
Klopt, vanavond een avondje rust van jouquote:Op woensdag 20 maart 2013 11:22 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Jij merkt helemaal niks meer na vanavond JA!?
Hij is belachelijk knap en heeft een charisma waar alle twilight haterz alleen van kunnen dromenquote:Op woensdag 20 maart 2013 11:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Omdat glitter vampier Edward Cullen gewoon gay is. Dat vind ik toch wel een groot minpunt aan je. Twilight
Ja grote mond van je. Ongeleaufelijkquote:
Nouhouquote:Op woensdag 20 maart 2013 11:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Klopt, vanavond een avondje rust van jou
quote:Op woensdag 20 maart 2013 11:24 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hij is belachelijk knap en heeft een charisma waar alle twilight haterz alleen van kunnen dromen
Ik heb helemaal geen grote mond.quote:Op woensdag 20 maart 2013 11:24 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja grote mond van je. Ongeleaufelijk
Trek je van haar niks aan joh.quote:
Neequote:Op woensdag 20 maart 2013 11:27 schreef Tamashii het volgende:
Wel alles wat ik vandaag zeg is gewoon even waar ja
Neenquote:Op woensdag 20 maart 2013 11:27 schreef Tamashii het volgende:
Neequote:Op woensdag 20 maart 2013 11:27 schreef Tamashii het volgende:
Beetje jammer dit lola! Als Vrouwen onder elkaar had ik steun verwachtquote:
Volgende keer beter Tamquote:Op woensdag 20 maart 2013 11:38 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Beetje jammer dit lola! Als Vrouwen onder elkaar had ik steun verwacht
ik las iets met vrouwen onder elkaar?quote:Op woensdag 20 maart 2013 11:38 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Beetje jammer dit lola! Als Vrouwen onder elkaar had ik steun verwacht
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Nee want ze is geen rekenmachine xDquote:
quote:Op woensdag 20 maart 2013 11:39 schreef BobbyB het volgende:
[..]
ik las iets met vrouwen onder elkaar?
Wat krijg ik er voor terug?quote:
Zuigen waar het bloed graag stroomt, bedoel je?quote:Op woensdag 20 maart 2013 11:21 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dafuqqqq slaat dit op. Moet ik even al het bloed uit je zuigen? Is ok hoor.
quote:Op woensdag 20 maart 2013 12:19 schreef substep het volgende:
[..]
Zuigen waar het bloed graag stroomt, bedoel je?
Voor het zingen de kerk uit hequote:Op woensdag 20 maart 2013 12:26 schreef rival het volgende:
[..]
ben je nooit in een kerk geweest ofzo?
Jawel 5 keer denk ikquote:Op woensdag 20 maart 2013 12:26 schreef rival het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 20 maart 2013 12:26 schreef rival het volgende:
[..]
daar heb je wel een punt ja!quote:Op woensdag 20 maart 2013 12:33 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Maar daar doen ze voornaamlijk jongetjes he
Ah lekker, dank jequote:Op woensdag 20 maart 2013 12:48 schreef Huppelmuts het volgende:
* Huppelmuts zet koffie, thee en iets te snoepen neer
Ik mis de tomaat in dezequote:Op woensdag 20 maart 2013 12:55 schreef LovelyLady het volgende:
Cracker met oude kaas en komkommer en een gekookt eitjuh
Lekker... helaas zal ik er voor naar de winkels moetenquote:Op woensdag 20 maart 2013 12:55 schreef LovelyLady het volgende:
Cracker met oude kaas en komkommer en een gekookt eitjuh
en de kipfilet en de chili saus en de Zaanse mayo..quote:
Neenee, alleen de cracker met pesto, kaas, tomaat, komkommer en ei is goedquote:Op woensdag 20 maart 2013 13:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
en de kipfileten de chili sausen de Zaanse mayo..
Jaja
Beetje sambal er bij en je bent klaar.quote:Op woensdag 20 maart 2013 13:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
en de kipfilet en de chili saus en de Zaanse mayo..
Jaja
Wat goed!quote:Op woensdag 20 maart 2013 10:59 schreef rival het volgende:
Ik ben al een tijdje bezig met wat push ups e.d. om wat beter in vorm te komen.... Kan er wel wat conditie bij gebruiken dus ben ik ook maar gaan lopen
dus "gewoon"
ze maken het lekkerder door er over te pratenquote:Op woensdag 20 maart 2013 13:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
Lekker over eten te praten allemaal?
Maar natuurlijk. En je hebt je charmes al in de strijd gegooid bij collega's enzo?quote:Op woensdag 20 maart 2013 13:13 schreef rival het volgende:
[..]
lieve LoLa dan zou ik geen honger hebben
daar begin ik niet aan, nooitquote:Op woensdag 20 maart 2013 13:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Maar natuurlijk. En je hebt je charmes al in de strijd gegooid bij collega's enzo?
Dus wellicht staat het er pas eind vd middag opquote:Op woensdag 20 maart 2013 13:16 schreef rival het volgende:
[..]
daar begin ik niet aan, nooit
ik krijg vandaag mijn salaris het staat er alleen nog niet op
mijn collega is ervaringsdeskundige hierin.quote:Op woensdag 20 maart 2013 13:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dus wellicht staat het er pas eind vd middag op
Dan zal het wel zo zijn.quote:Op woensdag 20 maart 2013 13:18 schreef rival het volgende:
[..]
mijn collega is ervaringsdeskundige hierin.
altijd blut aan het einde van de maand.
die zegt al de hele dag, tussen 1 en 3 heb je het
Mijn geld is altijd opquote:Op woensdag 20 maart 2013 13:19 schreef rival het volgende:
[..]
Jij hebt het vorige ook 6 dagen later gekregen
ben je er al doorheen?
chronisch blutquote:
Jij ookquote:Op woensdag 20 maart 2013 13:53 schreef Huppelmuts het volgende:
Jullie zijn lief!!
En ik wil mn geld verdorie
quote:
What did we do?quote:Op woensdag 20 maart 2013 13:53 schreef Huppelmuts het volgende:
Jullie zijn lief!!
En ik wil mn geld verdorie
Goed bezig! Hou het vol!quote:Op woensdag 20 maart 2013 13:27 schreef rival het volgende:
Vanavond weer lopen, ik word nog sportief
blonds have more fun hequote:Op woensdag 20 maart 2013 14:00 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga vanavond denk ik mijn haar maar in de verf zetten ofzo
Wellicht voel ik me dan wat beter
Ik wou dat ik kon hardlopen.quote:Op woensdag 20 maart 2013 14:03 schreef rival het volgende:
[..]
ben ik wel van plan, iig tot aan de zomer
Dat zuigt wel... Wat heb je als ik vragen magquote:Op woensdag 20 maart 2013 14:03 schreef substep het volgende:
[..]
Ik wou dat ik kon hardlopen.Medische klachten ftl.
Ik kan ook nooit iets gewoon zomaar zeggen he.quote:
ofi voor wie?quote:Op woensdag 20 maart 2013 14:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
No ofi maar ik ga niet voor blond
omdat het morgen ineens anders kan zijn, dus willen we weten waardoor dat komtquote:Op woensdag 20 maart 2013 14:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik kan ook nooit iets gewoon zomaar zeggen he.
Jullie zoeken er altijd iets achter!
Psoriasis Artritis. En voordat je nu gelijk op Wikipedia gaat kijken, bij mij is het minder erg en nasty als dat het er daar uit ziet met die plaatjes.quote:Op woensdag 20 maart 2013 14:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat zuigt wel... Wat heb je als ik vragen mag
Ik verzin gewoon smoesjes.. Daar ben ik heel goed in
Ja, zomaar bestaat niet, er is altijd een reden.quote:Op woensdag 20 maart 2013 14:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik kan ook nooit iets gewoon zomaar zeggen he.
Jullie zoeken er altijd iets achter!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |