SPOILER: Weerwolvenmeet bij muhahaha - 12 aprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
SPOILER: nsfwOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Ghehehe die doet me denken aan een kaart die ik ooit naar mn beste vriend heb gestuurdquote:
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ghehehe die doet me denken aan een kaart die ik ooit naar mn beste vriend heb gestuurd![]()
Hij woonde nog thuis en zn moeder kon het niet echt heel erg waarderen geloof ik
Wild?quote:
Hoiquote:
Die heeft een piemeldetector op dit topic staan?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:42 schreef Faxie het volgende:
Myr zal zo wel even komen kijken vermoed ik
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:42 schreef fietsie het volgende:
[..]
Die heeft een piemeldetector op dit topic staan?
Trustuhquote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:47 schreef LovelyLady het volgende:
volgens mij moet ik ook mijn bedje opzoeken
Natuurlijk. Ik steek mijn liefde voor het mannelijke geslacht niet bepaald onder stoelen of banken.quote:
Check KPD zo maar eens danquote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Natuurlijk. Ik steek mijn liefde voor het mannelijke geslacht niet bepaald onder stoelen of banken.
Geen toegang.quote:
Jep.quote:
Misschien wel.quote:
So I've heard.quote:
Is te verwachten.quote:
Ik welquote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Is te verwachten.
Die zie ik ook liever niet.
Daar ben je een gezonde heteroseksuele man voor.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:04 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik wel
Zijn we nou nog de enige 2 hier?![]()
Uhuhquote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Daar ben je een gezonde heteroseksuele man voor.
Ik denk het.
Wellichtquote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:07 schreef muhahaha het volgende:
Faxie, je hebt kpd weer verblijdt met een bezoekje?
Voor iemand zonder toegang ben je wel eng goed op de hoogtequote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:07 schreef muhahaha het volgende:
Haha ja iddquote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Voor iemand zonder toegang ben je wel eng goed op de hoogte
Ja, dat is ook niet zo gek wanneer mensen hier komen rapporteren dat ze weer een update hebben geplaatstquote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Voor iemand zonder toegang ben je wel eng goed op de hoogte
* Fera pakt een zaklampquote:
Verblijd is in deze zin geen werkwoord. Waarom de 't'?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:07 schreef muhahaha het volgende:
Laat ook maar.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Verblijd is in deze zin geen werkwoord. Waarom de 't'?
Oh ja, slapen.
Verhip, ik heb er overheen gelezenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Verblijd is in deze zin geen werkwoord. Waarom de 't'?
Oh ja, slapen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |