http://fok.nl/590916quote:Op woensdag 20 maart 2013 09:01 schreef Qunix het volgende:
[..]
Nieuwe trailer?
Cheap?
Heb je meer info?
Ga ik thuis ook doen, voor minder dan twintig euro kun je er een mindere buil aan vallen dan SImCity. Uiteindelijk koop je bij EA een fullprice game die je 'gratis' krijgt en een beta van een simulatiespel dat nog een maandje of twee door ontwikkeld moet wordenquote:
quote:Op woensdag 20 maart 2013 09:21 schreef jogy het volgende:
Ik heb me gisteravond toch wel erg goed vermaakt met het rustig opbouwen en micromanagen van mijn dorpje eigenlijk.. Ik zal vanavond ff een screenshot deponeren. Ik ben mijn eigen 'challenge' aangegaan, namelijk om ervoor te zorgen dat elk gebouw medium/high wealth moet worden. Dat is nog best grappig prutsen met de zoningtool. Ik ben begonnen met zandweggetjes, daarna low density en nu medium. Zie er nog best leuk uit
. En fuck efficiëntie, kringelweggetjes all the way
.
Kringelweggetjes, niet kronkelweggetjesquote:
Als er iets komt is het een (eventueel gratis maar anders betaalde) DLC denk ik.quote:Op woensdag 20 maart 2013 09:28 schreef valek het volgende:
Zal er nog een patch komen dat je grotere gebieden krijgt om een stad te bouwen?
snipen is op afstand een uitdaging.quote:Op woensdag 20 maart 2013 09:28 schreef DumDaDum het volgende:
Check, BF3 aan het binnenhalen
Sinds cod en cod2 niet meer aan m'n sniper skillz gewerkt
Haha, maandagmorgenasfaltquote:
Kwam bij mij meteen in de lijst.quote:Op woensdag 20 maart 2013 10:11 schreef Cowamundo het volgende:
Hoe lang duurde het bij jullie voordat die game in jullie lijst stond?
Heb NFS gekozen maar kan m nog niet zien in mijn games lijst....
origin eff herstarten?/gamelijst refreshen?quote:Op woensdag 20 maart 2013 10:11 schreef Cowamundo het volgende:
Free drawing tool toch? Curved werkt best lekker moet ik zeggenquote:Op woensdag 20 maart 2013 09:45 schreef mschol het volgende:
[..]
dat vak is met curved roads tool uitgetekend
LOL same here. Ik denk dat ik mijn vrouw maar blij ga maken met bejeweled ofzo...quote:Op woensdag 20 maart 2013 10:38 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Holy shit, lastige keuze tussen die games. Voornamelijk omdat ik niks hebt met ook maar één van die spellen.
Oh ja, wel met BF3, maar die heb ik al sinds de release..
hmm, die tool waarbij je alle vrijheid hebt iigquote:Op woensdag 20 maart 2013 10:37 schreef jogy het volgende:
[..]
Free drawing tool toch? Curved werkt best lekker moet ik zeggen.
Tja dat is wel echt een vrouwenspel ja. Maar dat lijkt me voornamelijk offline dus die kan je ook gewoon downloaden niet kopen.quote:Op woensdag 20 maart 2013 10:39 schreef ThamfBeast het volgende:
[..]
LOL same here. Ik denk dat ik mijn vrouw maar blij ga maken met bejeweled ofzo...
ik heb, met de games die ik nog niet heb niet echt veel tot niks..quote:Op woensdag 20 maart 2013 10:38 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Holy shit, lastige keuze tussen die games. Voornamelijk omdat ik niks hebt met ook maar één van die spellen.
Oh ja, wel met BF3, maar die heb ik al sinds de release..
kan je imho beter voor Plants vs zombies gaan... heb je denk ik langer plezier van..quote:Op woensdag 20 maart 2013 10:39 schreef ThamfBeast het volgende:
[..]
LOL same here. Ik denk dat ik mijn vrouw maar blij ga maken met bejeweled ofzo...
Binnen 24 uurquote:Op woensdag 20 maart 2013 10:11 schreef Cowamundo het volgende:
Zeker heet PvZ wel een endless modequote:Op woensdag 20 maart 2013 10:44 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb, met de games die ik nog niet heb niet echt veel tot niks..
ME3: ik heb 1+2, maar beide nooit gespeeld
BF3: hoofdzakelijk multiplayer, geen bots (en ook geen mogelijkheid voor bots)
DS3: horror games (+3th person) zijn niet helemaal mijn ding
MoH schijnt bagger te zijn, met een niet al te geweldige SP..
[..]
kan je imho beter voor Plants vs zombies gaan... heb je denk ik langer plezier van..(al heb je bij bejeweled een endless play mode, die heb je volgens mij niet bij PvsZ)
Ik heb aardig moeten ploeteren voor de achievement, maar het was wel de tofste om te halenquote:Op woensdag 20 maart 2013 10:51 schreef IceDustbin2 het volgende:
[..]
Zeker heet PvZ wel een endless modeMaar die is seriously hard
In de file.quote:Op woensdag 20 maart 2013 11:06 schreef Troeta het volgende:
Ik heb geld geschonken naar een andere stad van me, maar waar vind ik dat terug dan?
In de oprotpremie van de EA CEOquote:Op woensdag 20 maart 2013 11:06 schreef Troeta het volgende:
Ik heb geld geschonken naar een andere stad van me, maar waar vind ik dat terug dan?
Dat is nogal randomquote:Op woensdag 20 maart 2013 11:06 schreef Troeta het volgende:
Dat kan even duren, bij mij heeft de vorige keer een paar dagen geduurd, in het weekend na de launch.quote:Op woensdag 20 maart 2013 11:06 schreef Troeta het volgende:
probeer je leeftijd te veranderen en start origin opnieuw op, dan krijg je opnieuw de spel keuzequote:Op woensdag 20 maart 2013 11:25 schreef Romanus het volgende:
Ik ben te jong om Dead Space 3 of Mass Effect 3 te downloadenWaarom heb ik mijn echte leeftijd ingevuld?
Dan maar Medal of Honor, al heb ik het idee dat dat een slechte versie is van Battlefield 3 (die ik al heb)
Ik heb gemerkt dat het altijd goed gaat als:quote:Op woensdag 20 maart 2013 11:19 schreef jogy het volgende:
[..]
Dat is nogal random. Ik ben al een paar een bedrag kwijtgeraakt in transitie en een van mijn steden krijgt nog steeds op alle momenten van de dag bedragen die in de miljoenen lopen van een stad die allang blut is. Dus tja.
Binnen paar min. Mits je geen files hebt. Er gaat een geldwagentje van je stadhuis rijden naar het stadhuis van de stad waar je het naar toe stuurt. Dus je moet even wachten tot hij daar is. Dan pas naar je andere stad gaan. Dan zie je dat wagentje binnen komen via de snelweg en gaat naar je stadhuis om het geld te brengen. Maar als je files hebt kan het dus wel ff duren.quote:Op woensdag 20 maart 2013 11:21 schreef STING het volgende:
[..]
Dat kan even duren, bij mij heeft de vorige keer een paar dagen geduurd, in het weekend na de launch.
Mag aannemen dat het inmiddels toch wel een binnen een uur moet lukken.
Dat doe ik ook en dan nog is het een paar keer fout gegaan. Maar wat betreft dat verloren bedrag kan het ook komen omdat die al bugged was door die random bedragen die ik van die stad kreeg. Geen gemeentehuis is in ieder geval geen geld inderdaad. wel idioot dat je zelfs bij een ongeclaimde stad een gift kan doen trouwens.quote:Op woensdag 20 maart 2013 11:26 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik heb gemerkt dat het altijd goed gaat als:
Je in beide steden een stadhuis hebt
Je wacht in de stad die het geld geeft totdat de truck met geld de regio in is gereden
Je daarna teruggaat naar de stad die het geld ontvangt om daar te wachten op de geldtruck.
Krijg je dan niet automatisch SimCity 4 en Bejeweled 2quote:Op woensdag 20 maart 2013 11:25 schreef Romanus het volgende:
Ik ben te jong om Dead Space 3 of Mass Effect 3 te downloadenWaarom heb ik mijn echte leeftijd ingevuld?
Dan maar Medal of Honor, al heb ik het idee dat dat een slechte versie is van Battlefield 3 (die ik al heb)
Nee want ik ben blijkbaar wel oud genoeg om uit die andere spellen te mogen kiezenquote:Op woensdag 20 maart 2013 11:29 schreef Cubewood. het volgende:
[..]
Krijg je dan niet automatisch SimCity 4 en Bejeweled 2?
yup..quote:Op woensdag 20 maart 2013 11:33 schreef Romanus het volgende:
[..]
Nee want ik ben blijkbaar wel oud genoeg om uit die andere spellen te mogen kiezen
Dead Space en Mass Effect zullen wel 18+ zijn ofzo.
quote:Zoiets had ik ook een keer in de winkel toen ik 15 was. Ik wilde een 16+ spel kopen en dat mocht niet, maar ik mocht in dezelfde winkel wel een documentaire over de tweede wereldoorlog kopen
Ja klopt. ME en DS zijn inderdaad 18+. MOH en bf3 16+. Best raar.quote:Op woensdag 20 maart 2013 11:33 schreef Romanus het volgende:
[..]
Nee want ik ben blijkbaar wel oud genoeg om uit die andere spellen te mogen kiezen
Dead Space en Mass Effect zullen wel 18+ zijn ofzo.
Zoiets had ik ook een keer in de winkel toen ik 15 was. Ik wilde een 16+ spel kopen en dat mocht niet, maar ik mocht in dezelfde winkel wel een documentaire over de tweede wereldoorlog kopen
Nee hoor, ME heeft 'sex scenes' (quote:Op woensdag 20 maart 2013 11:36 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Ja klopt. ME en DS zijn inderdaad 18+. MOH en bf3 16+. Best raar.
Mijn OCD zou een mes pakken en mij neersteken als ik zo mijn wegen had neergelegd...quote:Op woensdag 20 maart 2013 10:39 schreef mschol het volgende:
[..]
hmm, die tool waarbij je alle vrijheid hebt iig
opzich prima tool, zeker omdat je makkelijker naderhand een weg tussen gebouwen kan leggen (zoals ik gedaan heb op het plaatje)
Doe maar! (En laat het even wetenquote:Op woensdag 20 maart 2013 11:56 schreef JaimyLee het volgende:
Als je een onderzoek in de universiteit annuleert, krijg je dan je geld terug?
quote:Op woensdag 20 maart 2013 11:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mijn OCD zou een mes pakken en mij neersteken als ik zo mijn wegen had neergelegd...
de eerste challenge is toch bijna live? (zo snel mogelijk een regio met 2,4 mil inwoners ofzo..)quote:Op woensdag 20 maart 2013 12:06 schreef jogy het volgende:
Ik hoop wel dat wanneer de uitdagingen er komen het een beetje toffe zijn trouwens. Niet alleen maar de meest winstgevende stad, de meeste inwoners of slimste stad oid maar ook de meeste vervuiling, de beste doorstroming zonder rechte wegen de meeste criminaliteit en dat soort 'negatieve' uitdagingen.
Jij moet nooit gaan kijken in mijn stedenquote:Op woensdag 20 maart 2013 12:04 schreef stbabylon het volgende:
Ook zo k*t, het bord van het stadshuis, dat zet je er rechtvoor, maar je hebt 2 hooks, allebei niet in het midden... Er staan geen borden voor mijn stadshuizen.
Klopt. Ook wel een leuke hoor, maarja, gooi er een 16 steden regio in met een paar fanatieklingen en klaar is klara. (2.4 miljoen delen door 16 is maar 150.000)quote:Op woensdag 20 maart 2013 12:07 schreef mschol het volgende:
[..]
de eerste challenge is toch bijna live? (zo snel mogelijk een regio met 2,4 mil inwoners ofzo..)
Bij één van mijn meest succesvolle steden, lopen de aveneu's als een soort paraplu uit de snelweg, dus 2x3 ruime bochten en dan rechtdoor, maar de ene kant is niet exact als de andere kant. En ik leef toch nog.quote:Op woensdag 20 maart 2013 12:09 schreef jogy het volgende:
[..]
Jij moet nooit gaan kijken in mijn steden. Ik upgrade alles gewoon enigszins atje random en prop van alles waar het gewoon past. Ik moet altijd extreem moeite doen en de aandacht erbij houden wil ik enigszins esthetisch te werk gaan.
Daar heb je wel gelijk in inderdaad.quote:Op woensdag 20 maart 2013 12:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Bij één van mijn meest succesvolle steden, lopen de aveneu's als een soort paraplu uit de snelweg, dus 2x3 ruime bochten en dan rechtdoor, maar de ene kant is niet exact als de andere kant. En ik leef toch nog.
Maar dat gekronkel met de vrij hand tool. AArgh
Ik kan met gebogen wegen alsnog 58k+ inwoners krijgen, en dat is efficiënt genoegquote:Op woensdag 20 maart 2013 12:13 schreef jogy het volgende:
[..]
Daar heb je wel gelijk in inderdaad.. Wel jammer dat gebogen wegen zo stront inefficiënt zijn want het maakt de stad zo mooi verder
.
Inderdaad. Van mij is het inwonertal niet de hoogste prioriteit.quote:Op woensdag 20 maart 2013 12:27 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik kan met gebogen wegen alsnog 58k+ inwoners krijgen, en dat is efficiënt genoeg
het trickye is wel dat je na een bepaalde hoeveelheid bewoners echt een explosieve stijging van inwoners krijgtquote:Op woensdag 20 maart 2013 12:27 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik kan met gebogen wegen alsnog 58k+ inwoners krijgen, en dat is efficiënt genoeg
Dat verklaart waarom ik gister in een volgebouwde stad opeens van +- 60k naar dik 80k ging.quote:Op woensdag 20 maart 2013 12:36 schreef mschol het volgende:
[..]
het trickye is wel dat je na een bepaalde hoeveelheid bewoners echt een explosieve stijging van inwoners krijgt
Moet je gewoon je wegendichtheid niet meteen overal op hoog zetten. kan je het nog een beetje sturenquote:Op woensdag 20 maart 2013 12:36 schreef mschol het volgende:
[..]
het trickye is wel dat je na een bepaalde hoeveelheid bewoners echt een explosieve stijging van inwoners krijgt
ik moet mijzelf idd aanleren om medium density neer te leggen en maar bepaalde straten of avenue's hi-density te maken..quote:Op woensdag 20 maart 2013 12:38 schreef jogy het volgende:
[..]
Moet je gewoon je wegendichtheid niet meteen overal op hoog zetten. kan je het nog een beetje sturen. Ik ben in mijn Rustica stadje van 800 naar 5000 gegaan door enkel mijn wegen omhoog te gooien van rustig naar redelijk druk
. Ik hou m'n hart vast wat er gebeurd als ik van redelijk druk naar druk ga
.
Wat maakt dat uit voor de efficientie?quote:Op woensdag 20 maart 2013 12:36 schreef mschol het volgende:
[..]
Dan flikkert je hele infrastructuur in een chaotische doodsstrijd met de kruispunten.quote:Op woensdag 20 maart 2013 12:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wat maakt dat uit voor de efficientie?
Dat is met die patch nog niet opgelost.quote:Op woensdag 20 maart 2013 12:45 schreef jogy het volgende:
[..]
Dan flikkert je hele infrastructuur in een chaotische doodsstrijd met de kruispunten.
Wel iets beter geworden overigens. Maar de kwantiteit aan auto's blijft nog steeds hetzelfde. Ik heb alleen wel opgemerkt dat het aantal treinreizigers in één van mijn steden pre-patch op 15000 stond en post-patch 2500 oid. Eventueel dat de verkorte reistijd de volume verhoogt waardoor je uiteindelijk nog steeds geen reet ermee opschiet. Zou me niets verbazen.quote:Op woensdag 20 maart 2013 12:47 schreef Ikwilookevenwatzeggen het volgende:
[..]
Dat is met die patch nog niet opgelost.
Ze moeten die 12 ( ? ) baanssnelwegen die je buiten de stad ziet ook beschikbaar maken voor in je stad.quote:Op woensdag 20 maart 2013 12:50 schreef jogy het volgende:
[..]
Wel iets beter geworden overigens. Maar de kwantiteit aan auto's blijft nog steeds hetzelfde. Ik heb alleen wel opgemerkt dat het aantal treinreizigers in één van mijn steden pre-patch op 15000 stond en post-patch 2500 oid. Eventueel dat de verkorte reistijd de volume verhoogt waardoor je uiteindelijk nog steeds geen reet ermee opschiet. Zou me niets verbazen.
Heb zelf een paar buitenwijkjes gemaakt met wat lukraak verdeelde residential zones aan cirkelvormige hofjes. En dan ee nzandweggetje er naartoe en speeltuintje in het middenquote:Op woensdag 20 maart 2013 09:21 schreef jogy het volgende:
Ik heb me gisteravond toch wel erg goed vermaakt met het rustig opbouwen en micromanagen van mijn dorpje eigenlijk.. Ik zal vanavond ff een screenshot deponeren. Ik ben mijn eigen 'challenge' aangegaan, namelijk om ervoor te zorgen dat elk gebouw medium/high wealth moet worden. Dat is nog best grappig prutsen met de zoningtool. Ik ben begonnen met zandweggetjes, daarna low density en nu medium. Zie er nog best leuk uit
. En fuck efficiëntie, kringelweggetjes all the way
.
Wordt vast een DLC, kan je op zich wel wat vergif op innemen.quote:Op woensdag 20 maart 2013 13:03 schreef Ikwilookevenwatzeggen het volgende:
[..]
Ze moeten die 12 ( ? ) baanssnelwegen die je buiten de stad ziet ook beschikbaar maken voor in je stad.![]()
Snap trouwens ook niet waarom er geen viaducten, snelwegafslagen etc. te bouwen zijn.. Zie je het in het echt al voor je: de A10 om Amsterdam zonder viaducten en afslagen, dus dat elk weggetje direct aansluit op de snelweg.
Er is een optie in de settings.quote:Op woensdag 20 maart 2013 13:14 schreef jogy het volgende:
Hoe maak je de screenshots eigenlijk zonder die balk?
C en dan staan ze in een map in je gamefolder.quote:Op woensdag 20 maart 2013 13:14 schreef jogy het volgende:
Hoe maak je de screenshots eigenlijk zonder die balk?
Als ik dat doe staan ze daar heel mooi met balkquote:Op woensdag 20 maart 2013 13:31 schreef Gezicht het volgende:
[..]
C en dan staan ze in een map in je gamefolder.
Kijk even op budgetgaming.nlquote:Op woensdag 20 maart 2013 13:30 schreef MeneerBob het volgende:
Is SimCity ergens nog voor een leuk prijsje te koop zover jullie weten?
Daar heb ik hem ook weg. Was op dat moment de goedkoopste shop en binnen 2 minuten binnenquote:Op woensdag 20 maart 2013 13:46 schreef DeGemaskerdeMuchacho het volgende:
[..]
Kijk even op budgetgaming.nl
Soms staan er in de comments nog andere webshops. Heb hem zelf van greenmangaming oid. Kostte 43 euro ofzo.
SPOILER: Voor den mensen die BF3 kiezenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
Trek die weg weer eens door? Misschien wordt die nu wel goed gebruikt voor verdeling?quote:
Tis al opgelost lolquote:Op woensdag 20 maart 2013 14:37 schreef jogy het volgende:
[..]
Trek die weg weer eens door? Misschien wordt die nu wel goed gebruikt voor verdeling?
Nee hoor, s'ochtends gaan ze naar het werk, s'avonds weer naar huis. Op die tijden is het altijd wat drukker op de weg, soms wel tot in de nacht (ligt eraan hoe groot de files en je inwoner aantal). Dat is één van de weinige realistische simulaties in dit spel...quote:Op woensdag 20 maart 2013 14:41 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Tis al opgelost lol
Raar spel soms
Simcity heeft bepaald dat 1 pixel ene stuk hoger zit en dat de rest daaraan moet worden aangepast. Denk ik.quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:08 schreef lordteddybeer het volgende:
WTF is er met die huizen bij mij gebeurt
[ afbeelding ]
Is hij ook via Origin digitaal (key only+download) te bestellen? Kan het hier even niet opzoeken vanwege proxies op het werk.quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:11 schreef lipjes het volgende:
Geeft de traffic patch nu minder verkeersproblemen?
zo ja, ga ik vanavond weer in regio 1 aan de slag!
Whut ?quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:12 schreef MeneerBob het volgende:
[..]
Is hij ook via Origin digitaal (key only+download) te bestellen? Kan het hier even niet opzoeken vanwege proxies op het werk.
Zit je nu te geinen dat je deze patch als DLC wilt kopen, of wat?quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:13 schreef MeneerBob het volgende:
[..]
Online kopen en direct downloaden. Niet als fysieke DVD dus.
Ik heb het over het hele spel, ik heb hem nog helemaal niet in mijn bezit.quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:14 schreef lipjes het volgende:
[..]
Zit je nu te geinen dat je deze patch als DLC wilt kopen, of wat?
Want ik snap er geen fuck van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |