Het volk betaalt altijd, linksom of rechtsomquote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:17 schreef GeneraalAdmiraal het volgende:
[..]
Ze hebben toch donateurs? Ik heb het over de campagne he en niet de verkiezingen zelf:P
Werkt 24/7? Dat geloof je toch zelf niet.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:17 schreef Yreal het volgende:
[..]
Nou nou, 9 ton voor bea. En daar werk je dan 30 jaar 24/7 voor. Mij niet gezien.
Ben jij zo'n type dat denkt dat Bea tien lintjes per week knipt en de rest van de tijd met haar voeten in de lucht op een fijne stoel zit?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:18 schreef GeneraalAdmiraal het volgende:
[..]
Werkt 24/7? Dat geloof je toch zelf niet.
Nee, helemaal niet!quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ben jij zo'n type dat denkt dat Bea tien lintjes per week knipt en de rest van de tijd met haar voeten in de lucht op een fijne stoel zit?
ze verdient 9 ton, de rest is personeel ed.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:18 schreef GeneraalAdmiraal het volgende:
[..]
Werkt 24/7? Dat geloof je toch zelf niet.
ze verdient wel meer dan negen ton.
Hoe dan ook! Nogmaals; het is nooit goed.
Messi verdient veel meer!quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:28 schreef Yreal het volgende:
[..]
ze verdient 9 ton, de rest is personeel ed.
Is er in de buurt geen basicfit ofzo??quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:31 schreef Yreal het volgende:
Was trouwens op jacht voor een nieuwe fitness club. Was echt heel mooi, maar ook wel echt heel, HEEL duur
Nu heb je het gedaanquote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:32 schreef GeneraalAdmiraal het volgende:
[..]
Is er in de buurt geen basicfit ofzo??
ICS, BW en minimalistic text heb ik ook, maar mijn telefoon ziet er een stuk minder tof uitquote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:31 schreef SpotlessMind00 het volgende:
ThanksDat is ICS op mijn Galaxy S2. Nova Launcher, zelfgemaakte text icons, Beautiful Weather, Minimalistic Text, een oude klok en wat icoontjes voor zaklamp, geluid etc.
Ik zit nog altijd in dubio over mijn nieuwe phone. Is zo'n Samsung nou niet gewoon veel te groot voor in je broekzak en onhandig in de bediening? Als die Apple-mannetjes nou gewoon de prijzen met 30 procent reduceren is de keuze al snel gemaakt.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:31 schreef SpotlessMind00 het volgende:
ThanksDat is ICS op mijn Galaxy S2. Nova Launcher, zelfgemaakte text icons, Beautiful Weather, Minimalistic Text, een oude klok en wat icoontjes voor zaklamp, geluid etc.
Doet me denken aan mijn oude mobielquote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:32 schreef Giku het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn telefoon is zo ouwd dat hij niet eens fatsoenlijk kan screencappen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |