ze verdient 9 ton, de rest is personeel ed.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:18 schreef GeneraalAdmiraal het volgende:
[..]
Werkt 24/7? Dat geloof je toch zelf niet.
ze verdient wel meer dan negen ton.
Hoe dan ook! Nogmaals; het is nooit goed.
Messi verdient veel meer!quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:28 schreef Yreal het volgende:
[..]
ze verdient 9 ton, de rest is personeel ed.
Is er in de buurt geen basicfit ofzo??quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:31 schreef Yreal het volgende:
Was trouwens op jacht voor een nieuwe fitness club. Was echt heel mooi, maar ook wel echt heel, HEEL duur
Nu heb je het gedaanquote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:32 schreef GeneraalAdmiraal het volgende:
[..]
Is er in de buurt geen basicfit ofzo??
ICS, BW en minimalistic text heb ik ook, maar mijn telefoon ziet er een stuk minder tof uitquote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:31 schreef SpotlessMind00 het volgende:
ThanksDat is ICS op mijn Galaxy S2. Nova Launcher, zelfgemaakte text icons, Beautiful Weather, Minimalistic Text, een oude klok en wat icoontjes voor zaklamp, geluid etc.
Ik zit nog altijd in dubio over mijn nieuwe phone. Is zo'n Samsung nou niet gewoon veel te groot voor in je broekzak en onhandig in de bediening? Als die Apple-mannetjes nou gewoon de prijzen met 30 procent reduceren is de keuze al snel gemaakt.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:31 schreef SpotlessMind00 het volgende:
ThanksDat is ICS op mijn Galaxy S2. Nova Launcher, zelfgemaakte text icons, Beautiful Weather, Minimalistic Text, een oude klok en wat icoontjes voor zaklamp, geluid etc.
Doet me denken aan mijn oude mobielquote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:32 schreef Giku het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn telefoon is zo ouwd dat hij niet eens fatsoenlijk kan screencappen.
Volgens mij valt het wel mee. De SIII is wel groot - maar wel prima bedienbaar. De SIV heb ik uiteraard nog niet geprobeerd, maar die is net zo breed en ietsje hoger.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:33 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Ik zit nog altijd in dubio over mijn nieuwe phone. Is zo Samsung nou niet gewoon veel te groot voor in je broekzak en onhandig in de bediening? Als die Apple-mannetjes nou gewoon de prijzen met 30 procent reduceren is de keuze al snel gemaakt.
Ik zit nu bij basicfitquote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:32 schreef GeneraalAdmiraal het volgende:
[..]
Is er in de buurt geen basicfit ofzo??
Waarom quote je niet Yreal?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:35 schreef GeneraalAdmiraal het volgende:
[..]
Waarom kies je niet voor een andere soort sport?
Ja, ik hou niet zo van drukke sportscholen.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:35 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik zit nu bij basicfitcheapass hoerenpaupertoko
![]()
Ik vind de S2 fantastisch. Tikkie groot, maar plat en licht.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:33 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Ik zit nog altijd in dubio over mijn nieuwe phone. Is zo'n Samsung nou niet gewoon veel te groot voor in je broekzak en onhandig in de bediening? Als die Apple-mannetjes nou gewoon de prijzen met 30 procent reduceren is de keuze al snel gemaakt.
Ik herkende het aan die screenindicator (de balletjes). Sony is de enige die dat standaard heeft.quote:
Stel dat ik een Samsung met Android zou kiezen, waar ik overigens nog geen ervaring mee heb, dan wacht ik wel even op de nieuwe. Ik vind die nieuwe Sony er ook niet verkeerd uitzien, alleen jammer van de vingerafdrukken die erg opvallen.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:36 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik vind de S2 fantastisch. Tikkie groot, maar plat en licht.
Volgens mij had mijn HTC Legend het ook.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:37 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik herkende het aan die screenindicator (de balletjes). Sony is de enige die dat standaard heeft.
Van wat ik van de SIV gezien heb is dat al veel minder, die heeft een meer geribbelde achterkantquote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:38 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Stel dat ik een Samsung met Android zou kiezen, waar ik overigens nog geen ervaring mee heb, dan wacht ik wel even op de nieuwe. Ik vind die nieuwe Sony er ook niet verkeerd uitzien, alleen jammer van de vingerafdrukken die erg opvallen.
Ik zat bij fitnes first. Dat was top. Toen werd het health city, dat was nog wel te pruimen. En toen basic fit.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:36 schreef GeneraalAdmiraal het volgende:
[..]
Ja, ik hou niet zo van drukke sportscholen.
Ah. Close enoughquote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
Volgens mij had mijn HTC Legend het ook.
Maar het is inderdaad een Sony. De batterij is echt aids. Gaat letterlijk maar een paar uur mee. Waardoor je dus nooit het (prachtige) scherm goed tot zijn recht kunt laten komen. Het verpest echt praktisch de telefoon, terwijl er verder -niets- mis mee isquote:
In tijden van veel keuze verlang ik soms naar een communistisch bewind waar iedereen een staatsmobieltje krijgt met volledige controle van de overheid. Het zal de keuze vergemakkelijken.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
Van wat ik van de SIV gezien heb is dat al veel minder, die heeft een meer geribbelde achterkant
wat stom zeg. waarom dat dan:(quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:39 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik zat bij fitnes first. Dat was top. Toen werd het health city, dat was nog wel te pruimen. En toen basic fit.
EN NU IS DE SAUNA DICHT![]()
![]()
![]()
Het enige dat Sony/Samsung/Apple/Nokia tegenwoordig lijkt te interesseren is concurrentie en de beste zijn, dus ik denk niet dat het de telefoons ten goede zou komen.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:41 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
In tijden van veel keuze verlang ik soms naar een communistisch bewind waar iedereen een staatsmobieltje krijgt met volledige controle van de overheid. Het zal de keuze vergemakkelijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |