Welke provider heb jij? Ik heb dit soms ook met Vodafone, maar ik had het ook al op mijn iPhone 4.quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:10 schreef Topicspace het volgende:
De laatste tijd heb ik vaak dat na een wifi/3g wisseling mijn internet het niet meer doet.
Na een reboot werkt alles weer vlekkeloos en razend snel maar zodra ik van mijn werk weg rij (wifi naar 3g) doet die het soms niet. En ook andersom.
Nu lijkt me dit een software-matig probleem en zie ik op Google dat ik niet de enige ben met dit probleem maar kan ik het beste wachten op een IOS update of mijn provider bellen (heb een lease-i5) en het probleem bij hun neerleggen?
Ik heb hetzelfde probleemquote:Op woensdag 20 maart 2013 21:21 schreef TC03 het volgende:
[..]
Welke provider heb jij? Ik heb dit soms ook met Vodafone, maar ik had het ook al op mijn iPhone 4.
Tevens hoef je je iPhone niet te rebooten, vliegtuigmodus aan/uit is voldoende.
Tmobilequote:
Met Jailbreak heb je ProTube icm met Bridge werkt dat perefect. Met Bridge kun je de mp3'tjes zelfs naar je muziekbibiliotheek overzettenquote:Op woensdag 20 maart 2013 21:23 schreef admiraal_anaal het volgende:
Weet iemand een app die YouTube naar mp3 converteert?
Mijn god, weer geen TT, ontbreekt het je dan echt aan de hersencellen om creatief te zijn?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:57 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Ja (alleen tethered jb momenteel voor beschikbaar)
Ik heb Cydia dus morgen eens gaan proberen, thanksquote:Op woensdag 20 maart 2013 22:59 schreef AssyriskaFF het volgende:
[..]
Met Jailbreak heb je ProTube icm met Bridge werkt dat perefect. Met Bridge kun je de mp3'tjes zelfs naar je muziekbibiliotheek overzetten. Zonder Jailbreak weet ik het niet.
Gevoelig snaar?quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:03 schreef remlof het volgende:
[..]
Mijn god, weer geen TT, ontbreekt het je dan echt aan de hersencellen om creatief te zijn?
Eens. Subtiele dingen als de menu's, de lettertypes, de schaduwen, etc. vind ik allemaal gewoon prettiger bij iOS.quote:Op donderdag 21 maart 2013 11:09 schreef SEMTEX het volgende:
Ik heb mijn iPhone ook voornl. voor de camera en de typische iPhone apps. Ik hou ookv an de UI, vind dat fijn werken, heb ook geen behoefte over te stappen naar Android.
Heb wel een Xperia Z en mijn 4S naast elkaar gelegd, met op de Xperia Z stock Android. Vind het niet zo dramatisch als dat jij beweert. Het scherm is inderdaad iets om kritisch om te zijn, met name om de kijkhoeken en kleurweergave. Maar voor de rest is het een prima dingquote:Op donderdag 21 maart 2013 11:05 schreef TC03 het volgende:
Zojuist even de Xperia Z gevoeld/getest, wat een brak ding. Nog altijd niet vloeiend scrollen, een matig scherm en een kinderachtige, debiele UI met overbodige swipes, animaties en weet-ik-veel-wat. Echt, de mensen die zeggen dat Android iOS al voorbij is gestreefd hebben echt nog nooit een iPhone 5 en Xperia Z side-by-side vergeleken.
Ik zie trouwens ook een dramatisch verschil tussen mijn oude 3Gs (die mijn man nu heeft) en mijn 4S.quote:Op donderdag 21 maart 2013 11:13 schreef TC03 het volgende:
[..]
Eens. Subtiele dingen als de menu's, de lettertypes, de schaduwen, etc. vind ik allemaal gewoon prettiger bij iOS.
Het is niet dramatisch, maar als mensen beweren dat deze veel beter is dan de iPhone en hij blijkt juist veel slechter te zijn, dan vind ik dat teleurstellend.quote:Op donderdag 21 maart 2013 11:13 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Heb wel een Xperia Z en mijn 4S naast elkaar gelegd, met op de Xperia Z stock Android. Vind het niet zo dramatisch als dat jij beweert. Het scherm is inderdaad iets om kritisch om te zijn, met name om de kijkhoeken en kleurweergave. Maar voor de rest is het een prima ding
Ik heb een witte 4 van de zaak en een zwarte 4S prive.quote:Op donderdag 21 maart 2013 11:56 schreef TC03 het volgende:
Poll: Welke kleur iPhone heb jij?
• Zwart
• Wit
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Poll: Welke iPhone heb jij?
• iPhone 5
• iPhone 4S
• iPhone 4
• iPhone 3GS
• iPhone 3G
• iPhone (2G)
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Genoteerd.quote:Op donderdag 21 maart 2013 12:15 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb een witte 4 van de zaak en een zwarte 4S prive.
Tsjongejongejonge, wat een falers bij KPNquote:IPhone 5 kan alleen in steden op 4g-netwerk KPN
Door Arnoud Wokke, donderdag 21 maart 2013 16:25, views: 5
De iPhone 5 zal slechts op een beperkt aantal plaatsen met het 4g-netwerk van KPN kunnen werken. De provider rolt 4g uit op een andere frequentie dan de iPhone ondersteunt en dat blijft zo. Apple moet zich volgens KPN maar aanpassen aan Europese standaarden.
De iPhone 5 ondersteunt weliswaar 4g op de 1800MHz-band, maar KPN zal die band alleen gebruiken in drukke, stedelijke gebieden en niet landelijk. Landelijk maakt KPN gebruik van de 800MHz-band, die niet wordt ondersteund door de iPhone. De derde frequentie die KPN toepast, de 2600MHz-band, wordt evenmin door de iPhone ondersteund.
KPN had wel het netwerk landelijk dekkend kunnen maken met de 1800MHz-frequenties, maar de provider zal dat niet doen. "We gaan geen netwerk opzetten voor een enkel toestel", zegt netwerkdirecteur Eric Kuisch tegen AllAboutPhones. "Het is aan Apple om zich te conformeren aan de Europese 4g-standaarden." Kuisch doelt hiermee op het feit dat de frequentiebanden die KPN gebruikt in veel meer landen voor 4g worden ingezet.
Voor alle andere smartphones met 4g-ondersteuning, waaronder de Samsung Galaxy S4, HTC One, Sony Xperia Z, Nokia Lumia 920 en BlackBerry Z10, is dat geen probleem; die ondersteunen allemaal de 800MHz-band die KPN gebruikt. KPN gebruikt die band, omdat daarmee minder masten nodig zijn om het netwerk dekkend te maken en omdat het signaal beter doordringt in gebouwen.
Ook gaat KPN 4g niet gebruiken als alternatief voor adsl, zegt Kuisch. "Technisch is het geen probleem, maar door het geringe beschikbare spectrum voor 4g kunnen we dit niet als adsl-alternatief in de markt zetten." Vermoedelijk zal 4g wel als alternatief voor bedraad internet gebruikt kunnen worden in gebieden waar geen bedraad internet is, zoals bij honderdduizenden huishoudens in Nederlands landelijk gebied.
http://tweakers.net/nieuw(...)-4g-netwerk-kpn.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |