SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuws:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sociaal:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sport:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Respecteer elkaars mening, het kan best zijn dat die anders is dan de jouwe. Houd het gezellig!Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.![]()
ik heb al veel lopen googlen maar nog niks ''echts'' gevodenn
weet iemand of er hacks voor gratis geld enzo voor het spel 'megapolis'' zijn?![]()
Altijd leuk als mensen zulke vragen stellen. Wat denk je zelf?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:19 schreef casper019 het volgende:
ik heb al veel lopen googlen maar nog niks ''echts'' gevodenn
weet iemand of er hacks voor gratis geld enzo voor het spel 'megapolis'' zijn?![]()
Niemand geeft een fuck.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:23 schreef einschtein het volgende:
Stiekem wil ik mijn nieuwe iPhone 5 wel jailbreaken, om te zien wat er nou zo speciaal aan is.![]()
Het bestaat voor de meeste spelletjes wel hoorquote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:23 schreef Dimens het volgende:
[..]
Altijd leuk als mensen zulke vragen stellen. Wat denk je zelf?
Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
GeeftJeEnergie geeft je meer energie dan een onbeduidend genie.
:P![]()
quote:Alleen is het oppassen als je een jailbreak hebt draaien. Een exploit voor de jailbreak is er uit gehaald, waardoor Evasi0n niet meer werkt.
![]()
ik weet het niet geen verstand van... maar ik heb hier en daar gehoord dat t kan vandaar dat ik het vraagquote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:23 schreef Dimens het volgende:
[..]
Altijd leuk als mensen zulke vragen stellen. Wat denk je zelf?![]()
Maar denk je dat het mag?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:49 schreef casper019 het volgende:
[..]
ik weet het niet geen verstand van... maar ik heb hier en daar gehoord dat t kan vandaar dat ik het vraag![]()
4Fquote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:54 schreef casper019 het volgende:
[..]
denk je dat dat boeit?
hou jij je latijd aan alle regels?
Het aanbieden van, of vragen om, gestolen en/of anderszins wettelijk beschermd of illegaal verkregen of verkrijgbaar materiaal op FOK! is aanleiding tot onmiddellijke uitsluiting van alle diensten die FOK! aanbiedt. FOK! is gerechtigd aangifte te doen van een strafbaar feit.
Algemene voorwaarden![]()
Kutpaupers die wel een dure iPhone willen hebben, maar daarna te gierig zijn een paar dubbeltjes uit te geven.![]()
Altijd jij hè, die weer boos wordtquote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:30 schreef Splackavellie02 het volgende:
Kutpaupers die wel een dure iPhone willen hebben, maar daarna te gierig zijn een paar dubbeltjes uit te geven.![]()
Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
GeeftJeEnergie geeft je meer energie dan een onbeduidend genie.
:P![]()
Ik vind het ook belachelijk.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:41 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Altijd jij hè, die weer boos wordt![]()
Wel een smartphone kopen, maar dan geen apps willen betalen omdat het gratis ook kan.
In het geval van android dan ook meteen een hoop malware erbij
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter![]()
QFT.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:03 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ik vind het ook belachelijk.
Wel een smartphone kopen, maar dan geen apps willen betalen omdat het gratis ook kan.
Ook kansloos: mensen die een smartphone van boven de ¤500,- euro kopen, maar vervolgens nooit bellen "want dat is eng." Ja die mensen bestaan...![]()
Ik bel nauwelijks, heb het vooral om eventueel bereikbaar te zijn en via internet te werken.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:06 schreef Operc het volgende:
[..]
QFT.
Ook kansloos: mensen die een smartphone van boven de ¤500,- euro kopen, maar vervolgens nooit bellen "want dat is eng." Ja die mensen bestaan...
Ik bel niet weinig omdat het eng is maar meer omdat het niet nodig is.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter![]()
En nog Nederlands ook!quote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:58 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Ridiculous Fishing is echt een toffe game
For great justice!![]()
Je hoeft ook niet perse veel te bellen met een iPhone, maar mensen die als je zegt "bel jij die en die even?" dan roepen dat ze dat niet willen omdat ze bellen eng vinden, tsja...quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:10 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ik bel nauwelijks, heb het vooral om eventueel bereikbaar te zijn en via internet te werken.
Ik bel niet weinig omdat het eng is maar meer omdat het niet nodig is.![]()
Ik stap deze week over van de iPhone 5 naar de HTC One. Dit besluit heb ik genomen nadat ik de exemplaar uit de winkel in mijn handen had. Terug naar de iPhone leek het alsof ik een speelgoedje in mijn hand had waar ik gek genoeg bijna een rug voor heb neergeteld. Ik besefte al snel dat iPhone niet meer van deze tijd is en Apple te lang heeft zitten luieren, waar concurrenten ze van alle kanten inhalen en voorbij streven.
Na de specs sheet doorgenomenbte hebben en het full HD scherm van de HTC one ( welke meer pixels per inch heeft dan het scherm van de iPhone 5 ) aanschouwd te hebben kan ik gewoon niet langer toelaten mij met dit inferieure appeltje op straat te wagen.*Hosselcopter*![]()
Ja (alleen tethered jb momenteel voor beschikbaar)quote:Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.![]()
Crosspost vanuit het iPad topic:quote:Een vraag: Als ik apps download uit de Nederlandse Appstore en daarna overschakel naar de Engelse Appstore, kan ik dan beide soorten apps nog wel op mijn iPad/iPhone installeren en gebruiken?![]()
Okequote:Op woensdag 20 maart 2013 01:20 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Kan makkelijk. Zo heb ik het ook met Netflix gedaan.
Maakt het nog een verschil of ik een buitenlands rekeningnummer aan mijn AppleID koppel i.p.v. mijn Nederlandse?![]()
Volgens mij kun je alleen creditcards uit de desbetreffende landen koppelen. Dus een Nederlandse creditcard aan de Nederlandse AppStore, en een Amerikaanse creditcard aan de Amerikaanse AppStore. Andersom gaat het niet. Wel kun je je Amerikaans account instellen dat je alleen gratis apps wilt gaan downloadenquote:Op woensdag 20 maart 2013 01:21 schreef Operc het volgende:
[..]
Oke
Maakt het nog een verschil of ik een buitenlands rekeningnummer aan mijn AppleID koppel i.p.v. mijn Nederlandse?![]()
Oké, dan eerst even kijken of ik uit de NL appstore nog iets moet hebben voor ik overschakel dus. (Anders blijf ik bezig met koppelen van passen.)quote:Op woensdag 20 maart 2013 01:31 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Volgens mij kun je alleen creditcards uit de desbetreffende landen koppelen. Dus een Nederlandse creditcard aan de Nederlandse AppStore, en een Amerikaanse creditcard aan de Amerikaanse AppStore. Andersom gaat het niet. Wel kun je je Amerikaans account instellen dat je alleen gratis apps wilt gaan downloaden![]()
De laatste tijd heb ik vaak dat na een wifi/3g wisseling mijn internet het niet meer doet.
Na een reboot werkt alles weer vlekkeloos en razend snel maar zodra ik van mijn werk weg rij (wifi naar 3g) doet die het soms niet. En ook andersom.
Nu lijkt me dit een software-matig probleem en zie ik op Google dat ik niet de enige ben met dit probleem maar kan ik het beste wachten op een IOS update of mijn provider bellen (heb een lease-i5) en het probleem bij hun neerleggen?![]()
Welke provider heb jij? Ik heb dit soms ook met Vodafone, maar ik had het ook al op mijn iPhone 4.quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:10 schreef Topicspace het volgende:
De laatste tijd heb ik vaak dat na een wifi/3g wisseling mijn internet het niet meer doet.
Na een reboot werkt alles weer vlekkeloos en razend snel maar zodra ik van mijn werk weg rij (wifi naar 3g) doet die het soms niet. En ook andersom.
Nu lijkt me dit een software-matig probleem en zie ik op Google dat ik niet de enige ben met dit probleem maar kan ik het beste wachten op een IOS update of mijn provider bellen (heb een lease-i5) en het probleem bij hun neerleggen?
Tevens hoef je je iPhone niet te rebooten, vliegtuigmodus aan/uit is voldoende.Ten percent faster with a sturdier frame![]()
Ik heb hetzelfde probleemquote:Op woensdag 20 maart 2013 21:21 schreef TC03 het volgende:
[..]
Welke provider heb jij? Ik heb dit soms ook met Vodafone, maar ik had het ook al op mijn iPhone 4.
Tevens hoef je je iPhone niet te rebooten, vliegtuigmodus aan/uit is voldoende.Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
Tmobilequote:Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
13¤ voor een hardloop armband uit china bij groupon
Wat een oplichters.
Nog 350x gekocht ook nog, heb medelijde met die mensen..![]()
Met Jailbreak heb je ProTube icm met Bridge werkt dat perefect. Met Bridge kun je de mp3'tjes zelfs naar je muziekbibiliotheek overzettenquote:Op woensdag 20 maart 2013 21:23 schreef admiraal_anaal het volgende:
Weet iemand een app die YouTube naar mp3 converteert?. Zonder Jailbreak weet ik het niet.
![]()
Mijn god, weer geen TT, ontbreekt het je dan echt aan de hersencellen om creatief te zijn?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:57 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Ja (alleen tethered jb momenteel voor beschikbaar)![]()
Ik heb Cydia dus morgen eens gaan proberen, thanksquote:Op woensdag 20 maart 2013 22:59 schreef AssyriskaFF het volgende:
[..]
Met Jailbreak heb je ProTube icm met Bridge werkt dat perefect. Met Bridge kun je de mp3'tjes zelfs naar je muziekbibiliotheek overzetten. Zonder Jailbreak weet ik het niet.
![]()
![]()
Gevoelig snaar?quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:03 schreef remlof het volgende:
[..]
Mijn god, weer geen TT, ontbreekt het je dan echt aan de hersencellen om creatief te zijn?
Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.![]()
ICaughtU Pro werkt weer. Chique, iPhone weer diefstalproof!Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.![]()
Zojuist even de Xperia Z gevoeld/getest, wat een brak ding. Nog altijd niet vloeiend scrollen, een matig scherm en een kinderachtige, debiele UI met overbodige swipes, animaties en weet-ik-veel-wat. Echt, de mensen die zeggen dat Android iOS al voorbij is gestreefd hebben echt nog nooit een iPhone 5 en Xperia Z side-by-side vergeleken.
Ten percent faster with a sturdier frame![]()
Ik heb mijn iPhone ook voornl. voor de camera en de typische iPhone apps. Ik hou ookv an de UI, vind dat fijn werken, heb ook geen behoefte over te stappen naar Android.Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Eens. Subtiele dingen als de menu's, de lettertypes, de schaduwen, etc. vind ik allemaal gewoon prettiger bij iOS.quote:Op donderdag 21 maart 2013 11:09 schreef SEMTEX het volgende:
Ik heb mijn iPhone ook voornl. voor de camera en de typische iPhone apps. Ik hou ookv an de UI, vind dat fijn werken, heb ook geen behoefte over te stappen naar Android.Ten percent faster with a sturdier frame![]()
Heb wel een Xperia Z en mijn 4S naast elkaar gelegd, met op de Xperia Z stock Android. Vind het niet zo dramatisch als dat jij beweert. Het scherm is inderdaad iets om kritisch om te zijn, met name om de kijkhoeken en kleurweergave. Maar voor de rest is het een prima dingquote:Op donderdag 21 maart 2013 11:05 schreef TC03 het volgende:
Zojuist even de Xperia Z gevoeld/getest, wat een brak ding. Nog altijd niet vloeiend scrollen, een matig scherm en een kinderachtige, debiele UI met overbodige swipes, animaties en weet-ik-veel-wat. Echt, de mensen die zeggen dat Android iOS al voorbij is gestreefd hebben echt nog nooit een iPhone 5 en Xperia Z side-by-side vergeleken.![]()
Ik zie trouwens ook een dramatisch verschil tussen mijn oude 3Gs (die mijn man nu heeft) en mijn 4S.quote:Op donderdag 21 maart 2013 11:13 schreef TC03 het volgende:
[..]
Eens. Subtiele dingen als de menu's, de lettertypes, de schaduwen, etc. vind ik allemaal gewoon prettiger bij iOS.Retina
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
Forum Opties Forumhop: Hop naar: