quote:Een vraag: Als ik apps download uit de Nederlandse Appstore en daarna overschakel naar de Engelse Appstore, kan ik dan beide soorten apps nog wel op mijn iPad/iPhone installeren en gebruiken?
Okequote:Op woensdag 20 maart 2013 01:20 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Kan makkelijk. Zo heb ik het ook met Netflix gedaan.
Volgens mij kun je alleen creditcards uit de desbetreffende landen koppelen. Dus een Nederlandse creditcard aan de Nederlandse AppStore, en een Amerikaanse creditcard aan de Amerikaanse AppStore. Andersom gaat het niet. Wel kun je je Amerikaans account instellen dat je alleen gratis apps wilt gaan downloadenquote:Op woensdag 20 maart 2013 01:21 schreef Operc het volgende:
[..]
Oke
Maakt het nog een verschil of ik een buitenlands rekeningnummer aan mijn AppleID koppel i.p.v. mijn Nederlandse?
Oké, dan eerst even kijken of ik uit de NL appstore nog iets moet hebben voor ik overschakel dus. (Anders blijf ik bezig met koppelen van passen.)quote:Op woensdag 20 maart 2013 01:31 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Volgens mij kun je alleen creditcards uit de desbetreffende landen koppelen. Dus een Nederlandse creditcard aan de Nederlandse AppStore, en een Amerikaanse creditcard aan de Amerikaanse AppStore. Andersom gaat het niet. Wel kun je je Amerikaans account instellen dat je alleen gratis apps wilt gaan downloaden
Welke provider heb jij? Ik heb dit soms ook met Vodafone, maar ik had het ook al op mijn iPhone 4.quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:10 schreef Topicspace het volgende:
De laatste tijd heb ik vaak dat na een wifi/3g wisseling mijn internet het niet meer doet.
Na een reboot werkt alles weer vlekkeloos en razend snel maar zodra ik van mijn werk weg rij (wifi naar 3g) doet die het soms niet. En ook andersom.
Nu lijkt me dit een software-matig probleem en zie ik op Google dat ik niet de enige ben met dit probleem maar kan ik het beste wachten op een IOS update of mijn provider bellen (heb een lease-i5) en het probleem bij hun neerleggen?
Ik heb hetzelfde probleemquote:Op woensdag 20 maart 2013 21:21 schreef TC03 het volgende:
[..]
Welke provider heb jij? Ik heb dit soms ook met Vodafone, maar ik had het ook al op mijn iPhone 4.
Tevens hoef je je iPhone niet te rebooten, vliegtuigmodus aan/uit is voldoende.
Tmobilequote:
Met Jailbreak heb je ProTube icm met Bridge werkt dat perefect. Met Bridge kun je de mp3'tjes zelfs naar je muziekbibiliotheek overzettenquote:Op woensdag 20 maart 2013 21:23 schreef admiraal_anaal het volgende:
Weet iemand een app die YouTube naar mp3 converteert?
Mijn god, weer geen TT, ontbreekt het je dan echt aan de hersencellen om creatief te zijn?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:57 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Ja (alleen tethered jb momenteel voor beschikbaar)
Ik heb Cydia dus morgen eens gaan proberen, thanksquote:Op woensdag 20 maart 2013 22:59 schreef AssyriskaFF het volgende:
[..]
Met Jailbreak heb je ProTube icm met Bridge werkt dat perefect. Met Bridge kun je de mp3'tjes zelfs naar je muziekbibiliotheek overzetten. Zonder Jailbreak weet ik het niet.
Gevoelig snaar?quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:03 schreef remlof het volgende:
[..]
Mijn god, weer geen TT, ontbreekt het je dan echt aan de hersencellen om creatief te zijn?
Eens. Subtiele dingen als de menu's, de lettertypes, de schaduwen, etc. vind ik allemaal gewoon prettiger bij iOS.quote:Op donderdag 21 maart 2013 11:09 schreef SEMTEX het volgende:
Ik heb mijn iPhone ook voornl. voor de camera en de typische iPhone apps. Ik hou ookv an de UI, vind dat fijn werken, heb ook geen behoefte over te stappen naar Android.
Heb wel een Xperia Z en mijn 4S naast elkaar gelegd, met op de Xperia Z stock Android. Vind het niet zo dramatisch als dat jij beweert. Het scherm is inderdaad iets om kritisch om te zijn, met name om de kijkhoeken en kleurweergave. Maar voor de rest is het een prima dingquote:Op donderdag 21 maart 2013 11:05 schreef TC03 het volgende:
Zojuist even de Xperia Z gevoeld/getest, wat een brak ding. Nog altijd niet vloeiend scrollen, een matig scherm en een kinderachtige, debiele UI met overbodige swipes, animaties en weet-ik-veel-wat. Echt, de mensen die zeggen dat Android iOS al voorbij is gestreefd hebben echt nog nooit een iPhone 5 en Xperia Z side-by-side vergeleken.
Ik zie trouwens ook een dramatisch verschil tussen mijn oude 3Gs (die mijn man nu heeft) en mijn 4S.quote:Op donderdag 21 maart 2013 11:13 schreef TC03 het volgende:
[..]
Eens. Subtiele dingen als de menu's, de lettertypes, de schaduwen, etc. vind ik allemaal gewoon prettiger bij iOS.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |