Denk er voortaan maar een poppetje bij danquote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
Leer dan de plaats van de poppetjes kennen
'Oh oke' klinkt zo kortaf.
Aanpassen aan 18-jarige ukkies.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:42 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Denk er voortaan maar een poppetje bij dan
Niet als je zit te 'browsen'!!!!quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee hoor, want dat getalletje op de app zie je alsnog!!!!!!1111111!!
Dat heb ik weleens inderdaadquote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:41 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Maar wat als je nou even niet oplet en dat balkje komt bovenin twee seconden en je ziet het niet, dan mis je het gewoon!!!!1111!!!
Nou niet echt dat het een baard wordt neequote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:43 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Inderdaadje had nog geen baardgroei toch?
Hij zegt dat hij 2x per week scheert, maar heb echt nog nooit baardhaar bij hem gezien.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:43 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Inderdaadje had nog geen baardgroei toch?
Dat valt lekker op!!!!quote:
Ja, komt door die (cr)applequote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:44 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Snel dat ouzo weg-editen hè. Ik wilde net een Grieks grapje maken.
Omdat ik scheer he...quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hij zegt dat hij 2x per week scheert, maar heb echt nog nooit baardhaar bij hem gezien.
Misschien zijn rug ?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hij zegt dat hij 2x per week scheert, maar heb echt nog nooit baardhaar bij hem gezien.
Heb jij een baard dan Etsu?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Alsof je bij elk haartje meteen gaat scheren
Nee, juist omdat het geen baard wordt is het zaak dat ik het tijdig doe omdat het anders zo kneuzerig uitziet.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Alsof je bij elk haartje meteen gaat scheren
Walgelijke insinuatie...quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hij wil aandacht, tis net een kleuter. Dat zou je moeten weten.
Gay.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:45 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nee, juist omdat het geen baard wordt is het zaak dat ik het tijdig doe omdat het anders zo kneuzerig uitziet.
quote:
Ik kan wel een baard hebben, ja, maar hou er niet echt van. Als het ongeveer 3 mm wordt, ofzo, dan scheer ik 't lekker weg.quote:
Een dunne parkaquote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:50 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Nieuwe zomerjas uitzoeken is een ware hel. Etsu, jij bent de gay van het topic. Wat raad je aan?
Met een leren jas scoor je wel altijd chickies.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:50 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Nieuwe zomerjas uitzoeken is een ware hel. Etsu, jij bent de gay van het topic. Wat raad je aan?
Jij bent ook van de heren?quote:
GEEN STAATSRECHTquote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:52 schreef Paxcon het volgende:
Iemand verstand van het arrest 'rechterlijk uitzendverbod'?
Hoe kan dat, als in art. 7 lid 2 Gw staat: er is geen voorafgaand toezicht op de inhoud van een radio- of televisieprogramma.
Ah okequote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
[..]
Ik kan wel een baard hebben, ja, maar hou er niet echt van. Als het ongeveer 3 mm wordt, ofzo, dan scheer ik 't lekker weg.
Ik ga ook weer eens een jas kopen binnenkort.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:50 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Niet zo praten tegen Pax!quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
Had je moeten opletten bij Elzinga of naar HC's moeten gaan verdikkeme vieze luie *@$^@*![]()
Heb je m'n hulp ook nodig?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:55 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ah oke
[..]
Ik ga ook weer eens een jas kopen binnenkort.
Walgelijke bejegeningquote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
Had je moeten opletten bij Elzinga of naar HC's moeten gaan verdikkeme vieze luie *@$^@*![]()
Ja toch? Het mag wel, maar is je eigen verantwoordelijkheid dat het niet in strijd is met Sr o.a. Zoiets.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:56 schreef Paxcon het volgende:
Maar ik heb het gevonden geloof ik. Het komt erop neer dat je moet lezen dat er wel staat: behoudens ieders ver....... en dat het dus wel mag ofzo
Ja, daar komt het volgens mij op neer....quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja toch? Het mag wel, maar is je eigen verantwoordelijkheid dat het niet in strijd is met Sr o.a. Zoiets.
Zolang ik jouw opvolger maar word.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:58 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ik ben al aardig ver maar dank voor je aanbod mijn waarde Etsu!
Dat is toch logisch?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:58 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja, daar komt het volgens mij op neer....
Ja ik weet het, maar ik dacht dat op het HC iets anders was gezegd...quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat is toch logisch?Staat ook in de zin.
Nogmaals, er zijn er twee hè.quote:
HC'squote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:59 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja ik weet het, maar ik dacht dat op het HC iets anders was gezegd...
Ik wil jouw opvolger niet zijnquote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:59 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Nogmaals, er zijn er twee hè.
Bladzijden?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:59 schreef GeneraalAdmiraal het volgende:
jullie zijn echt een stelletje kakelkippen. ik kijk even niet op het forum en we zijn 8 blz's verder..
Not this shit again.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:00 schreef Paxcon het volgende:
Hee Acta en Sideshow, aan welke grondslag hebben jullie trouwens het recht om jezelf tot novietenhoeder te benoemen ontleend?
Ook geroyeerd.quote:
Zolang ik maar boven Pax sta.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:00 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Wie weet sta je op de opvolgerslijst.
Ik, als topic-veteraan, heb ze benoemd.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:00 schreef Paxcon het volgende:
Hee Acta en Sideshow, aan welke wettelijke grondslag hebben jullie trouwens de bevoegdheid om jezelf tot novietenhoeder te benoemen ontleend?
Hoezo rechtsonzekerheid? Het is vrij zeker dat wij novietenhoeders zijn hoor.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:01 schreef Paxcon het volgende:
Enge figuren zijn jullie. Stel dat Mark zulke fratsen zou uithalen en kritische vraag zou wegwuiven met 'not this shit again'.
Rechtsonzekerheid dit dat!!!!!!111!!
Mark lacht alles weg. Dat is net iets anders dan wuiven maar komt op hetzelfde neer.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:01 schreef Paxcon het volgende:
Enge figuren zijn jullie. Stel dat Mark zulke fratsen zou uithalen en kritische vraag zou wegwuiven met 'not this shit again'.
Rechtsonzekerheid dit dat!!!!!!111!!
Mahaarquote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:02 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik, als topic-veteraan, heb ze benoemd.
Mahar, ik heb een vraagje.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:02 schreef Maharbal het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:02 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Walgelijk, hoge heren die onder een hoedje spelen.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:02 schreef Maharbal het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |