Walgelijke insinuatie...quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hij wil aandacht, tis net een kleuter. Dat zou je moeten weten.
Gay.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:45 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nee, juist omdat het geen baard wordt is het zaak dat ik het tijdig doe omdat het anders zo kneuzerig uitziet.
quote:
Ik kan wel een baard hebben, ja, maar hou er niet echt van. Als het ongeveer 3 mm wordt, ofzo, dan scheer ik 't lekker weg.quote:
Een dunne parkaquote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:50 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Nieuwe zomerjas uitzoeken is een ware hel. Etsu, jij bent de gay van het topic. Wat raad je aan?
Met een leren jas scoor je wel altijd chickies.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:50 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Nieuwe zomerjas uitzoeken is een ware hel. Etsu, jij bent de gay van het topic. Wat raad je aan?
Jij bent ook van de heren?quote:
GEEN STAATSRECHTquote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:52 schreef Paxcon het volgende:
Iemand verstand van het arrest 'rechterlijk uitzendverbod'?
Hoe kan dat, als in art. 7 lid 2 Gw staat: er is geen voorafgaand toezicht op de inhoud van een radio- of televisieprogramma.
Ah okequote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
[..]
Ik kan wel een baard hebben, ja, maar hou er niet echt van. Als het ongeveer 3 mm wordt, ofzo, dan scheer ik 't lekker weg.
Ik ga ook weer eens een jas kopen binnenkort.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:50 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Niet zo praten tegen Pax!quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
Had je moeten opletten bij Elzinga of naar HC's moeten gaan verdikkeme vieze luie *@$^@*![]()
Heb je m'n hulp ook nodig?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:55 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ah oke
[..]
Ik ga ook weer eens een jas kopen binnenkort.
Walgelijke bejegeningquote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
Had je moeten opletten bij Elzinga of naar HC's moeten gaan verdikkeme vieze luie *@$^@*![]()
Ja toch? Het mag wel, maar is je eigen verantwoordelijkheid dat het niet in strijd is met Sr o.a. Zoiets.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:56 schreef Paxcon het volgende:
Maar ik heb het gevonden geloof ik. Het komt erop neer dat je moet lezen dat er wel staat: behoudens ieders ver....... en dat het dus wel mag ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |