Dat werkt dus niet op WA, dan moet je op je toetsenbord eerst op dat icoontje klikken en dan naar de emoticon zoeken (Emoji). En ja, dat is veel werkquote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:38 schreef Etsu het volgende:
[..]![]()
Op FOK! typ je : en @.
Op WA typ je : en $.
Wat is het verschil?
Wettelijke Aansprakelijkheid. Jij hebt toch ook een auto?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:38 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Wat betekent WA? Willem-Alexander?
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:38 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Wettelijke Aansprakelijkheid. Jij hebt toch ook een auto?
Ik moest ook even denken maar WhatsAppquote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:38 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Wat betekent WA? Willem-Alexander?
Je ziet toch of je een app hebt door een getalletje op de app zelf.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:35 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja dat mis ik wel aan android, zo'n icoontje in je balk als je een app hebt.
(inb4: dat heet een whapp)
Niet als je gewoon ':$' typt, ik snap heus wel wat je ermee bedoelt.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:38 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dat werkt dus niet op WA, dan moet je op je toetsenbord eerst op dat icoontje klikken en dan naar de emoticon zoeken (Emoji). En ja, dat is veel werk
Alleen als je op je homescreen zit.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je ziet toch of je een app hebt door een getalletje op de app zelf.
Maar dan wordt het geen poppetjequote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
Niet als je gewoon ':$' typt, ik snap heus wel wat je ermee bedoelt.
Ik verbruik zes AA batterijen per week om te kunnen Fok!en via morse.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:37 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Jij verstuurt nog brieven zeker? Of postduiven zelfs?
Als je niks doet me je telefoon, dan krijg je een schermpje op je scherm dat je een App hebt + bericht zelf. Als je er niks mee doet, zie je de volgende keer het alsnog hoor.quote:
WA+, Allrisk is een beetje zonde. Jij?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:39 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Heb jij eigenlijk WA, WA+ of Allrisk?
Ik vrees van wel.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:39 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Ik moest ook even denken maar WhatsApp
worden we soms oud?![]()
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:40 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik verbruik zes AA batterijen per week om te kunnen Fok!en via morse.
Allrisk.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:40 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
WA+, Allrisk is een beetje zonde. Jij?
Worden ?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:39 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Ik moest ook even denken maar WhatsApp
worden we soms oud?![]()
Hoe oud is je auto dan?quote:
Maar wat als je nou even niet oplet en dat balkje komt bovenin twee seconden en je ziet het niet, dan mis je het gewoon!!!!1111!!!quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
Als je niks doet me je telefoon, dan krijg je een schermpje op je scherm dat je een App hebt + bericht zelf. Als je er niks mee doet, zie je de volgende keer het alsnog hoor.
Geen verschil
Nee hoor, want dat getalletje op de app zie je alsnog!!!!!!1111111!!quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:41 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Maar wat als je nou even niet oplet en dat balkje komt bovenin twee seconden en je ziet het niet, dan mis je het gewoon!!!!1111!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |